Herkenbaar, ik reed samen met Stavross rond en opeens zien we een andere speler met een twintigtal politie achter hem aan. FBI schampt mijn auto en ik heb gelijk drie sterrenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:14 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik heb maar passive mode aan gezet.
Dit ging gewoon meer nergens over. Fucking hele map vol met politie en iedereen op elkaar aan het schieten. Dan ben je zo 20k kwijt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:20 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ziggo en ik speel al 3 dagen volop
Nou? Wat is je geheim?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:20 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ziggo en ik speel al 3 dagen volop
inderdaad, als we dit even hier aangeven kunnen we een lijstje bij houden. Teveel en je ligt eruit bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:27 schreef kamikazebanaan het volgende:
triest als je je mede crew members gaat afknallen![]()
![]()
Dat zal een goeie zijn!quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
inderdaad, als we dit even hier aangeven kunnen we een lijstje bij houden. Teveel en je ligt eruit bijvoorbeeld.
1 is al teveelquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
inderdaad, als we dit even hier aangeven kunnen we een lijstje bij houden. Teveel en je ligt eruit bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:23 schreef Droathoah het volgende:
Meer mensen het probleem dat die de verzekering niet opslaat?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:30 schreef 2dope het volgende:
Ik had gister ruzie met één of andere smart ass die me probeerde dood te rijden in z'n sjieke gepimpte racewagen. Dit pikte ik uiteraard niet en trakteerde dit sujet op een handgranaat. Staat er: Bad sport! you destroyed someones personal verhicle!"..
Ja indd je mag geen auto's vernielen maar je mag de gast in kwestie wel in stukjes hakken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:30 schreef 2dope het volgende:
Ik had gister ruzie met één of andere smart ass die me probeerde dood te rijden in z'n sjieke gepimpte racewagen. Dit pikte ik uiteraard niet en trakteerde dit sujet op een handgranaat. Staat er: Bad sport! you destroyed someones personal verhicle!"..
Mja vrij lastig als 'ie doughnuts om mij heen aan het maken is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:30 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja indd je mag geen auto's vernielen maar je mag de gast in kwestie wel in stukjes hakken.
Pauper auto heeft ie gehad danquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mja vrij lastig als 'ie doughnuts om mij heen aan het maken is.
Ik moest 'maar liefst' $198 betalen aan de verzekering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |