Jawel, ene aida_20 of zoietsquote:Op zondag 6 oktober 2013 09:03 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat, toch niet op elkaar?
Direct uit de crew kicken die gasten ..
Ik had het gisteren ook, waren opvallend genoeg FOK!kers die niet in de OP stonden. Dus niet te vinden welk forum nick ze haddenquote:Op zondag 6 oktober 2013 09:03 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat, toch niet op elkaar?
Direct uit de crew kicken die gasten ..
Als ik merk dat er Fok!kers in de 'problemen' zijn heb ik altijd de neiging erheen te spurten en te helpen..quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
inderdaad, gisteren ook 2 van de FOK!crew nog wel
niks anders als mij de hele tijd kapot schieten, vuile stinkhonden. Ga lekker deathmatch spelen ofzo.
Doet Online het een keer, krijg je die mongolen
keuzes genoeg in het spel wanneer je wilt knallen, maar ga dan niet je eigen crewleden afknallen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:21 schreef Doublepain het volgende:
Het is een spel met wapens en dan huilen als iemand je neerschiet
Ik denk dat je over nieuw moet beginnen in level 1quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:42 schreef SunTzu het volgende:
Net voor de eerste keer het intro filmpje gezien maar het spel laad mijn oude character, die kan ik wel wissen en een nieuwe maken toch?
Als in via storymode naar start ga en dan online begint het filmpje en volgens mij word alles dan gesaved.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:49 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik denk dat je over nieuw moet beginnen in level 1
Dat heb ik ook heel vaak en wat ik dan doe is spel opnieuw opstarten en dan werkt het weer om online te gaanquote:Op zondag 6 oktober 2013 09:52 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Als in via storymode naar start ga en dan online begint het filmpje en volgens mij word alles dan gesaved.
Maar wanneer ik het spel opnieuw opstart en dan X druk in het laadscherm om direct naar Online te gaan dan geeft ie aan dat de cloud servers offline zijn
haha ja, dat was echt grappigquote:Op zondag 6 oktober 2013 09:53 schreef sjonnie1990 het volgende:
Nog gelachen met jou Yeps gister. Stond op de brug midden in de bergen. Kom jij met mach drie langs gereden over het spoor met je dukes of hazzard toeter
Maar heb je je "oude" char nog met de skills/guns... ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:08 schreef SunTzu het volgende:
De servers doen het blijkbaar weer, heb vanuit het laadscherm weer op X gedrukt om online te gaan maar kom niet bij de character creation. Hij gaat weer direct door naar het introfilmpje.
Ben ik ook benieuwd naar...quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:12 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Maar heb je je "oude" char nog met de skills/guns... ?
Ik heb mijn oude character maar heb hiermee nog nooit gelevelled omdat die cloud servers het nooit deden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:12 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Maar heb je je "oude" char nog met de skills/guns... ?
Als de cloud niet beschikbaar is dan moet je niet een nieuwe char aan makenquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:19 schreef marimbondo het volgende:
Dit vraag ik je omdat ik lvl 18 bereikt had met mijn char met veel guns en bijbehorende uitbreidingen gekocht. Wanneer ik het nu opstart krijg ik hetzelfde als gisteren, de cloud zal wel down zijn (die mededeling krijg ik niet), te weten: het poppetjesmaken... Alleen het verdiende geld staat er nog, verder is alles gereset mbt mijn lvl 18 char. Ook op Social Club is alles leeg...
Thnx, maar die hele mededeling krijg ik maar 1/10 keer ofzo... Na 5 keer een nieuw poppetje te hebben aangemaakt, en het iedere keer een verrassing was wie de parkeerplaats op liep, had ik dat ook door. Alleen nu is sinds gisteren mijn char en lvl weg, en ik heb geen nieuwe char aangemaakt...quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:21 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Als de cloud niet beschikbaar is dan moet je niet een nieuwe char aan maken
Ik krijg die meldingen ook erg vaak maar ik maak er niet een nieuwe want ik zit nu in level 21 met $83,621 op mijn bank en 1 garage met 2 auto'squote:Op zondag 6 oktober 2013 10:23 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Thnx, maar die hele mededeling krijg ik maar 1/10 keer ofzo... Na 5 keer een nieuw poppetje te hebben aangemaakt, en het iedere keer een verrassing was wie de parkeerplaats op liep, had ik dat ook door. Alleen nu is sinds gisteren mijn char en lvl weg, en ik heb geen nieuwe char aangemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |