Zelfde probleem hier nu.quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:28 schreef BaajGuardian het volgende:
net dikke moeite gedaan om lvl 9 te worden online, ik zeg tegen mn broertje ff freemode dan leave ik zodat mn char saved en ik iig zeker ben dat ik niet weer revert (was al gebeurd vorige keer..)
Wat denk je, endless loop in loading scherm nu..
en ik ben bang om het spel af te sluiten dat straks mn fucking char WEER lvl 4 is zeker..
Nee dat kan niet, dat staat er alleen omdat als ik erop klik het dan via spotify afgespeeld word (ingesteld als standaardprogramma op mn pc)quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:18 schreef robben93 het volgende:
[..]
Kan je je spotify ingame beluisteren? Hoe doe je dat?
Ja kun je maar 1 garage tegelijk hebben ?? Zou ik wel vreemd vinden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:55 schreef Divje het volgende:
[..]
10 is het maximale toch? En aangezien je maar 1 property tegelijk kan hebben ben je ook beperkt tot 10 auto's
Nog niet geprobeerd toen kwam gelijk politie achter me aanquote:Op zondag 6 oktober 2013 07:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoeveel kan je er nu uit halen? Of nog steeds maar 5000..
Je kan maar 1 property hebben, beste is dus om een huis te kopen met 10car garagequote:Op zondag 6 oktober 2013 05:42 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja kun je maar 1 garage tegelijk hebben ?? Zou ik wel vreemd vinden.
Dan is het dus verstandig om geen schroothoop in de woestijn te kopen maar gewoon iets fatsoenlijks rond de stad.
Oke.. Ach, maakt t wel makkelijker. Al je geld in 1 property steken ipv 10 verschillende.. Hoop keuzestress kwijtquote:Op zondag 6 oktober 2013 07:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan maar 1 property hebben, beste is dus om een huis te kopen met 10car garage
Owja, je krijgt je geld terug van je vorige property als je n nieuwe koopt![]()
Huis met 10car garage, daarna kijken welke auto's je gaat kopenquote:Op zondag 6 oktober 2013 07:12 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Oke.. Ach, maakt t wel makkelijker. Al je geld in 1 property steken ipv 10 verschillende.. Hoop keuzestress kwijt
Je kan ook GTA Online invite only doen dan word je dood niemand dood geschoten door de andere GTA gebruikersquote:Op zondag 6 oktober 2013 07:24 schreef Snoepje5 het volgende:
Kolere terelijers die random mensen neerschieten..
Ik raak gewoon meer dan 3% geld kwijt per keer dat je dood gaat, ook al staat het geld op je bank.
Wat heb je dan aan die bank
Ja maar dan zit je toch met niemand in het spel, alleen mensen die je zelf een invite verstuurd?quote:Op zondag 6 oktober 2013 07:30 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Je kan ook GTA Online invite only doen dan word je dood niemand dood geschoten door de andere GTA gebruikers
Kloptquote:Op zondag 6 oktober 2013 07:35 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je toch met niemand in het spel, alleen mensen die je zelf een invite verstuurd?
Ik had net die overval gedaan op de geldwagen en kwam 3 zakken geld uit de geldwagen vallen $10,407quote:Op zondag 6 oktober 2013 07:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoeveel kan je er nu uit halen? Of nog steeds maar 5000..
Nice, dat wordt m'n nieuwe hobby als ik level 19 benquote:Op zondag 6 oktober 2013 08:17 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik had net die overval gedaan op de geldwagen en kwam 3 zakken geld uit de geldwagen vallen $10,407
inderdaad, gisteren ook 2 van de FOK!crew nog welquote:Op zondag 6 oktober 2013 07:24 schreef Snoepje5 het volgende:
Kolere terelijers die random mensen neerschieten..
Ik raak gewoon meer dan 3% geld kwijt per keer dat je dood gaat, ook al staat het geld op je bank.
Wat heb je dan aan die bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |