ninja edit niet ongezienquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:29 schreef Vaas3 het volgende:
We have received reports from some players who experienced losing characters, progress, items, and/or in-game cash during the first few days after release. We are working diligently to identify and correct the causes for these losses, as well as to establish how best to restore any lost progress and value. If you would like to receive an automatic email notification as soon as there is more information about this, please log into the Support Site and click Subscribe on this page: http://support.rockstarga(...)rank-items-apartment...
Now get me a fucking drink..................
Wat? Why?quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:44 schreef poker4lifee het volgende:
100k kwijt aan healthcare kosten, lekkerrr
Hoeveel plek heb je? 10?quote:
10 is het maximale toch? En aangezien je maar 1 property tegelijk kan hebben ben je ook beperkt tot 10 auto'squote:
Omkleden in een kledingzaakquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:56 schreef Laser. het volgende:
Ik heb een paar uur geleden een t-shirt gekocht en aan getrokken. Nu wil ik weer terug naar mijn crew t-shirt die ik voorheen had. Iemand een idee hoe?
En als je een shirt koopt, staat hij er dan tussen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:57 schreef Laser. het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar zie 'm nergens, dat is 't probleem. :S
ik heb geen ideequote:Op zondag 6 oktober 2013 01:55 schreef Divje het volgende:
[..]
10 is het maximale toch? En aangezien je maar 1 property tegelijk kan hebben ben je ook beperkt tot 10 auto's
Nope.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En als je een shirt koopt, staat hij er dan tussen?
elke keer 2k kwijt als ik word gekilld tijdens freeroamenquote:
Hier al iets van 80 ofzoquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
elke keer 2k kwijt als ik word gekilld tijdens freeroamenen dat is nu +-50 keer
Geen nieuw poppetje maken. Als de cloud weer beschikbaar is is je poppetje er ook weerquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:06 schreef Woods het volgende:
Spel is dikke aids, poppetje weer eens weg en servers nog steede onbereikbaar
Kan je je spotify ingame beluisteren? Hoe doe je dat?quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:47 schreef Bestelbus het volgende:
Zie mij eens, zakelijk zijn met m'n BMW 7 serie.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:18 schreef robben93 het volgende:
[..]
Kan je je spotify ingame beluisteren? Hoe doe je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |