Die maandverbandreclame danquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:07 schreef Ludd het volgende:
Haha, wat een slechte reclame die van Dash.
Sowieso maandverbandquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Die maandverbandreclame danAlsof je in zo een broekje kunt lopen met maandverband aan...
Dit vind ik altijd zo aanstellerig. Alsof tamponsquote:
Met de hoop dat het financieren daar wat eenvoudiger gaat.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Op de bonnefooi naar de andere kant van de wereld, heb je een gaatje in je hoofd.
Dan heb je iig niet het gevoel dat je weer 2 bent en een pamper draagt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo aanstellerig. Alsof tamponszijn.
Ja, zijn oudste zoon is niet veel jonger.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:15 schreef alors het volgende:
Die vrouw, ik dacht eerst dat het zijn dochter was. Tweede leg neem ik aan?
Dat wilde ik net posten. Net vader en dochter.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:15 schreef alors het volgende:
Die vrouw, ik dacht eerst dat het zijn dochter was. Tweede leg neem ik aan?
Hij zal wel goed geboerd hebben.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat wilde ik net posten. Net vader en dochter.
En het is nou ook geen George Clooney.
Letterlijk was dat wel het gevalquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:17 schreef OProg het volgende:
Weer zo'n eentje die denkt dat het gras aan de overkant groener is.
Die denken dat ergens op vakantie gaan hetzelfde is als er de kost verdienenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:17 schreef OProg het volgende:
Weer zo'n eentje die denkt dat het gras aan de overkant groener is.
topvergelijking toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Je kunt beter naar Australië gaan dan een ongeluk krijgen
Ach zo lang ze maar kan koken en werpen.quote:
Nou verschrikkelijk ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:17 schreef Yaku het volgende:
Moeilijk voor te stellen dat er nog steeds Nederlanders zijn die nog nooit in Amsterdam zijn geweest...
Ik zou me als land ook niet zo druk maken als ze uit West Europa willen emigreren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Mmm toch apart dat het eigenlijk zo makkelijk gaat. Wat testjes en je mag emigreren.
Hebben ze boel in Nederland nu al verkocht? Dat is me niet helemaal duidelijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Ach we gaan gewoon en misschien staat er wel wat te koop hoor
Ja dat wel. Dus ze hebben geld.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:20 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hebben ze boel in Nederland nu al verkocht? Dat is me niet helemaal duidelijk eigenlijk.
ja, net gezegdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:20 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hebben ze boel in Nederland nu al verkocht? Dat is me niet helemaal duidelijk eigenlijk.
Jonge stagiaires hosselen tussen de koeien.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, dat heeft die oude baas goed voor elkaar.
boer zoekt geile stagiair?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien wel wat voor eenzame boeren, gewoon een stagiair regelen
Boer zoekt stagiair.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien wel wat voor eenzame boeren, gewoon een stagiair regelen
Zij is gewoon te dom om zich anders voor te doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:22 schreef JimboSlice het volgende:
Ik vind ze in ieder geval authentieker dan die van vorige week. Ongelooflijk dom, maar wel authentiek.
Ouwe bok met jonge blom gaan naar Australie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Zo, ingeschakeld. Nog wat bijzonders gemist?
Ik vond dat prima, hardwerkende mensen die er een succes van wisten te maken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:22 schreef JimboSlice het volgende:
Ik vind ze in ieder geval authentieker dan die van vorige week. Ongelooflijk dom, maar wel authentiek.
Dat ze geld hadden maakt mij geen zak uit. Ik vond die vrouw afschuwelijk en die man een blaatschaap.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef hexje het volgende:
Was niks mis met die van vorige week. Typisch dat mensen met geld hier worden neergesabeld.
Ja echt, wat een ellende moet dat zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef Ludd het volgende:
LOL, ik ben wel benieuwd naar de inhoud van dat Engelse examen waar deze mensen blijkbaar toch voor geslaagd zijn.
Aan het eind van de aflevering Bingo dus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ouwe bok met jonge blom gaan naar Australie.
Anderhalf miljoen euro. Zie daar een mogelijk motief van de stagiairequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat doet ze toch bij zo'n ouwe vent, ze is op zich niet eens lelijk
Kindjes maken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Is ie lekker snel dood ofzo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Of hij met een nieuwe van 17 voor de derde leg.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:27 schreef utrecht1970 het volgende:
Aan het einde gaat ze er met de (stief) zoon vandoor
Misschien liggen de prijzen daar anders?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:27 schreef Yaku het volgende:
1,5 miljoen lijkt veel maar is het echt niet
inderdaad, geen idee ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:27 schreef OProg het volgende:
Anderhalf miljoen dus. Weet niet eens of het daar veel in voor een boerderij met alles.
idd de puberquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Ze praat ook nog als een schoomeisjeAlles is vet duur man.
29 en 54.quote:
ja als je de Nederlandse potjes en blikjes koopt wel he ...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:30 schreef arjan1112 het volgende:
wtf alles is 3 keer zo duur als hier ?? zo leer je nog eens wat
Hangt er vanaf wat je als standaard neemt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:30 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ligt het aan mij of is die vrouw echt oerdom?
Volgens mij ligt dat niet aan jou.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:30 schreef SecretStoryWous het volgende:
Een stukje uitwisselen binnen de familie is toch normaal waar ze vandaan komen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou mijn stiefmoeder doen als ik die zoon was
Supermarkten zijn bijna overal duurder dan hier.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:30 schreef arjan1112 het volgende:
wtf alles is 3 keer zo duur als hier ?? zo leer je nog eens wat
Extreem dom, iq < 70 gok ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:30 schreef SecretStoryWous het volgende:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je als standaard neemt.
dan maar niet emigreren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Supermarkten zijn bijna overal duurder dan hier.
zuiden, net boven tasmanie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:33 schreef Little_Acorn het volgende:
Waar in Australië zitten ze eigenlijk? Heb ik even gemist.
Onder Melbournequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:33 schreef Little_Acorn het volgende:
Ergens onderin bij de kustquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:33 schreef Little_Acorn het volgende:
van die ouwe.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:34 schreef waxmask het volgende:
Maar is dat nu de vrouw van die ouwe of die jongen?
Ouwequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:34 schreef waxmask het volgende:
Van de oudere man.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:34 schreef waxmask het volgende:
van die ouwequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:34 schreef waxmask het volgende:
Dat zou wel lachen zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
De zoon trouwt straks met een vrouw die ouder is dan zijn 'moeder'
en nu pas gaan rekenen... Dat doe je toch voor je vertrekt?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:34 schreef OProg het volgende:
Zoveel is die anderhalf miljoen euro daar dus niet.
Jammer dat hij daar nu pas achter komt.
Toch vrij normaal dat er geleend moet worden?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en nu pas gaan rekenen... Dat doe je toch voor je vertrekt?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:35 schreef OProg het volgende:
Waarom zou de bank daar wel mee willen helpen?
lijkt me ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Toch vrij normaal dat er geleend moet worden?
Misschien mag hij wel een keer stoeien met zijn stiefmoederquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Raar...Denk dat die knul nog wel eens fapt dan op schoonstiefmoeders...
Potentiële stagiairesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:35 schreef OProg het volgende:
Hij ziet dochters op de foto. Een potentieel volgend doelwit.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar niemand mag het weten?! Je bent op TV doos!!?!?
Kind is allang geboren denk ik.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
het is niet bepaald live hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef danos het volgende:
Ik dacht dat Koefnoen pas om 22.00 begon
...ehm er zit wel wat tijd tussen opname en uitzending.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef danos het volgende:
Ik dacht dat Koefnoen pas om 22.00 begon
Dat is het erge, mannen vinden het nog leuk ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die simpelheid van haar is op zich wel ontwapenend.
Duh. Maar dan nog zou ik het niet vertellen als NIEMAND het mocht weten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef hexje het volgende:
[..]
...ehm er zit wel wat tijd tussen opname en uitzending.
de prijs voor moedermelk schijnt wel OK te zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef Disana het volgende:
Zei ik toch? Zij wil kinderen werpen. Ik zie het nog wel oplopen tot 5.
Ach, ze is wel sympathiek en ziet er niet slecht uit. Voor veel mannen is dat voldoende.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het erge, mannen vinden het nog leuk ook.
Daar gaat een kindje uit, daar gaat een kindje uit....quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef Yaku het volgende:
Daar gaat een piemel in daar gaat een piemel in...
Ja maar jij komt ook uit Friesland.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die simpelheid van haar is op zich wel ontwapenend.
Ah vandaarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de prijs voor moedermelk schijnt wel OK te zijn.
Nou.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
normale mannen niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
uhhh speak for yourselfquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
Mannen hoeven niet zo nodig wat er in die dikke buik zit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Vrouw in de keuken met een dikke buik.
Mannen van zijn generatie wel.quote:
Vrouwen horen ook in de keukenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kunnen straks allemaal helpen op the farm.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:40 schreef Fingon het volgende:
[..]
Mannen hoeven niet zo nodig wat er in die dikke buik zit.
Dikke buik = binnenkort kind.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:40 schreef Ludd het volgende:
Een pink kitchen. Ondertitelde ze nou paarse keuken?
Die degene die dit ondertiteld heeft zal wel dezelfde cursus Engels als deze kandidaten gevolgd hebben.quote:
Misschien heeft de dokter een geintje uit willen halen en laten weten dat een zwangerschap een jaar duurt.quote:
aha, ik ken het alleen als afgepeigerdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
=noorderlings voor uitgerekend.
Ook hier in het zuiden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
=noorderlings voor uitgerekend.
Basisscholen scoorde inderdaad laag.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef waxmask het volgende:
Ze zijn in het noorden des lands niet er scheutig met de IQ punten merk ik wel weer....
En dat in Australië alles op zijn kop staat dus je moet dan nog een paar maand langer wachtenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien heeft de dokter een geintje uit willen halen en laten weten dat een zwangerschap een jaar duurt.
Die dacht dat hij een paard in de muil keek....quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien heeft de dokter een geintje uit willen halen en laten weten dat een zwangerschap een jaar duurt.
ik, voor ik mijn Drentse vrouwtje had, ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:42 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
aha, ik ken het alleen als afgepeigerd
Dat haal ik niet... of liever: zij niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:43 schreef OProg het volgende:
Je zal 24 uur met haar in een kamer opgesloten zitten.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:43 schreef danos het volgende:
Kijk voor die melkproductie is die zwangerschap wel perfect getimed
Daarom duwt die ouwe haar ook elke avond vol, in de hoop dat ze weer niet gaat lopen ouwehoeren...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:42 schreef Verbal het volgende:
Dat wijf is echt irritant dom. Echt een mokkel waar zuurstof met een boog omheen loopt.
V.
Kan ze zelf aan de uit melk machinequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:43 schreef danos het volgende:
ಠ‿ಠquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:43 schreef OProg het volgende:
Je zal 24 uur met haar in een kamer opgesloten zitten.
Dan heeft hij hem in het verkeerde gat gestopt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daarom duwt die ouwe haar ook elke avond vol, in de hoop dat ze weer niet gaat lopen ouwehoeren...
ZIj gaat ook gewoon kalveren inderdaad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:43 schreef danos het volgende:
Ach wie weet is dat Tuks kreunen en hijgen best geil...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heeft hij hem in het verkeerde gat gestopt.
Het is winter, zit denk ik niet zoveel meer in het gras.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:44 schreef Ludd het volgende:
Waarom krijgen die beesten hooi als er zoveel weide is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |