boer zoekt geile stagiair?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien wel wat voor eenzame boeren, gewoon een stagiair regelen
Boer zoekt stagiair.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien wel wat voor eenzame boeren, gewoon een stagiair regelen
Zij is gewoon te dom om zich anders voor te doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:22 schreef JimboSlice het volgende:
Ik vind ze in ieder geval authentieker dan die van vorige week. Ongelooflijk dom, maar wel authentiek.
Ouwe bok met jonge blom gaan naar Australie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Zo, ingeschakeld. Nog wat bijzonders gemist?
Ik vond dat prima, hardwerkende mensen die er een succes van wisten te maken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:22 schreef JimboSlice het volgende:
Ik vind ze in ieder geval authentieker dan die van vorige week. Ongelooflijk dom, maar wel authentiek.
Dat ze geld hadden maakt mij geen zak uit. Ik vond die vrouw afschuwelijk en die man een blaatschaap.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef hexje het volgende:
Was niks mis met die van vorige week. Typisch dat mensen met geld hier worden neergesabeld.
Ja echt, wat een ellende moet dat zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef Ludd het volgende:
LOL, ik ben wel benieuwd naar de inhoud van dat Engelse examen waar deze mensen blijkbaar toch voor geslaagd zijn.
Aan het eind van de aflevering Bingo dus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ouwe bok met jonge blom gaan naar Australie.
Anderhalf miljoen euro. Zie daar een mogelijk motief van de stagiairequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat doet ze toch bij zo'n ouwe vent, ze is op zich niet eens lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |