Ja dat wel. Dus ze hebben geld.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:20 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hebben ze boel in Nederland nu al verkocht? Dat is me niet helemaal duidelijk eigenlijk.
ja, net gezegdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:20 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hebben ze boel in Nederland nu al verkocht? Dat is me niet helemaal duidelijk eigenlijk.
Jonge stagiaires hosselen tussen de koeien.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, dat heeft die oude baas goed voor elkaar.
boer zoekt geile stagiair?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien wel wat voor eenzame boeren, gewoon een stagiair regelen
Boer zoekt stagiair.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien wel wat voor eenzame boeren, gewoon een stagiair regelen
Zij is gewoon te dom om zich anders voor te doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:22 schreef JimboSlice het volgende:
Ik vind ze in ieder geval authentieker dan die van vorige week. Ongelooflijk dom, maar wel authentiek.
Ouwe bok met jonge blom gaan naar Australie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Zo, ingeschakeld. Nog wat bijzonders gemist?
Ik vond dat prima, hardwerkende mensen die er een succes van wisten te maken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:22 schreef JimboSlice het volgende:
Ik vind ze in ieder geval authentieker dan die van vorige week. Ongelooflijk dom, maar wel authentiek.
Dat ze geld hadden maakt mij geen zak uit. Ik vond die vrouw afschuwelijk en die man een blaatschaap.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef hexje het volgende:
Was niks mis met die van vorige week. Typisch dat mensen met geld hier worden neergesabeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |