Dat wilde ik net posten. Net vader en dochter.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:15 schreef alors het volgende:
Die vrouw, ik dacht eerst dat het zijn dochter was. Tweede leg neem ik aan?
Hij zal wel goed geboerd hebben.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat wilde ik net posten. Net vader en dochter.
En het is nou ook geen George Clooney.
Letterlijk was dat wel het gevalquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:17 schreef OProg het volgende:
Weer zo'n eentje die denkt dat het gras aan de overkant groener is.
Die denken dat ergens op vakantie gaan hetzelfde is als er de kost verdienenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:17 schreef OProg het volgende:
Weer zo'n eentje die denkt dat het gras aan de overkant groener is.
topvergelijking toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Je kunt beter naar Australië gaan dan een ongeluk krijgen
Ach zo lang ze maar kan koken en werpen.quote:
Nou verschrikkelijk ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:17 schreef Yaku het volgende:
Moeilijk voor te stellen dat er nog steeds Nederlanders zijn die nog nooit in Amsterdam zijn geweest...
Ik zou me als land ook niet zo druk maken als ze uit West Europa willen emigreren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Mmm toch apart dat het eigenlijk zo makkelijk gaat. Wat testjes en je mag emigreren.
Hebben ze boel in Nederland nu al verkocht? Dat is me niet helemaal duidelijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Ach we gaan gewoon en misschien staat er wel wat te koop hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |