Mannen van zijn generatie wel.quote:
Vrouwen horen ook in de keukenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Vrouw in de keuken met een dikke buik.
Die kunnen straks allemaal helpen op the farm.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:40 schreef Fingon het volgende:
[..]
Mannen hoeven niet zo nodig wat er in die dikke buik zit.
Dikke buik = binnenkort kind.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Vrouw in de keuken met een dikke buik.
Ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:40 schreef Ludd het volgende:
Een pink kitchen. Ondertitelde ze nou paarse keuken?
Die degene die dit ondertiteld heeft zal wel dezelfde cursus Engels als deze kandidaten gevolgd hebben.quote:
Misschien heeft de dokter een geintje uit willen halen en laten weten dat een zwangerschap een jaar duurt.quote:
aha, ik ken het alleen als afgepeigerdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
=noorderlings voor uitgerekend.
Ook hier in het zuiden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
=noorderlings voor uitgerekend.
Basisscholen scoorde inderdaad laag.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef waxmask het volgende:
Ze zijn in het noorden des lands niet er scheutig met de IQ punten merk ik wel weer....
En dat in Australië alles op zijn kop staat dus je moet dan nog een paar maand langer wachtenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien heeft de dokter een geintje uit willen halen en laten weten dat een zwangerschap een jaar duurt.
Die dacht dat hij een paard in de muil keek....quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien heeft de dokter een geintje uit willen halen en laten weten dat een zwangerschap een jaar duurt.
ik, voor ik mijn Drentse vrouwtje had, ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:42 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
aha, ik ken het alleen als afgepeigerd
Dat haal ik niet... of liever: zij niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:43 schreef OProg het volgende:
Je zal 24 uur met haar in een kamer opgesloten zitten.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:43 schreef danos het volgende:
Kijk voor die melkproductie is die zwangerschap wel perfect getimed
Daarom duwt die ouwe haar ook elke avond vol, in de hoop dat ze weer niet gaat lopen ouwehoeren...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:42 schreef Verbal het volgende:
Dat wijf is echt irritant dom. Echt een mokkel waar zuurstof met een boog omheen loopt.
V.
Kan ze zelf aan de uit melk machinequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:43 schreef danos het volgende:
ಠ‿ಠquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:43 schreef OProg het volgende:
Je zal 24 uur met haar in een kamer opgesloten zitten.
Dan heeft hij hem in het verkeerde gat gestopt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daarom duwt die ouwe haar ook elke avond vol, in de hoop dat ze weer niet gaat lopen ouwehoeren...
ZIj gaat ook gewoon kalveren inderdaad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:43 schreef danos het volgende:
Ach wie weet is dat Tuks kreunen en hijgen best geil...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heeft hij hem in het verkeerde gat gestopt.
Het is winter, zit denk ik niet zoveel meer in het gras.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:44 schreef Ludd het volgende:
Waarom krijgen die beesten hooi als er zoveel weide is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |