Misschien mag hij wel een keer stoeien met zijn stiefmoederquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Raar...Denk dat die knul nog wel eens fapt dan op schoonstiefmoeders...
Potentiėle stagiairesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:35 schreef OProg het volgende:
Hij ziet dochters op de foto. Een potentieel volgend doelwit.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar niemand mag het weten?! Je bent op TV doos!!?!?
Kind is allang geboren denk ik.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
het is niet bepaald live hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef danos het volgende:
Ik dacht dat Koefnoen pas om 22.00 begon
...ehm er zit wel wat tijd tussen opname en uitzending.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef danos het volgende:
Ik dacht dat Koefnoen pas om 22.00 begon
Dat is het erge, mannen vinden het nog leuk ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die simpelheid van haar is op zich wel ontwapenend.
Duh. Maar dan nog zou ik het niet vertellen als NIEMAND het mocht weten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef hexje het volgende:
[..]
...ehm er zit wel wat tijd tussen opname en uitzending.
de prijs voor moedermelk schijnt wel OK te zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef Disana het volgende:
Zei ik toch? Zij wil kinderen werpen. Ik zie het nog wel oplopen tot 5.
Ach, ze is wel sympathiek en ziet er niet slecht uit. Voor veel mannen is dat voldoende.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het erge, mannen vinden het nog leuk ook.
Daar gaat een kindje uit, daar gaat een kindje uit....quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef Yaku het volgende:
Daar gaat een piemel in daar gaat een piemel in...
Ja maar jij komt ook uit Friesland.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die simpelheid van haar is op zich wel ontwapenend.
Ah vandaarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de prijs voor moedermelk schijnt wel OK te zijn.
Nou.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
normale mannen niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
uhhh speak for yourselfquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
Mannen hoeven niet zo nodig wat er in die dikke buik zit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Vrouw in de keuken met een dikke buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |