Is dat een kookprogramma?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:51 schreef JamesTKirk het volgende:
In ieder geval interessanter dan all you need is lof.
fixed.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:23 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
http://www.rtl.nl/programma/adamzoekteva/
Het idee is nog best grappig, maar waarschijnlijk kijken we straks naar tien identieke, 26-jarige, slanke, maar zedig gecensureerde Hbo'ers die 'elke dag leven alsof het de laatste is', maar ondertussen elke dag naar "De Wereld Draait Door" kijken en hele avonden op datingsites FOK! rondhangen.
ja idd.. Ze zullen de mooiste mensen er wel uitpikken lijkt me. Niet veel willen tegen vetkwabben aankijken denk ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe zal de casting dan gaan?
Ik zie het al voor me, in vergaderzaal 3 in het Eyeworks gebouw.
"ja kleedt u zich maar even uit".
"Oh nee mevrouw, helaas, u bent te rimpelig. Dat vinden onze kijkers maar niks"
Ik denk bij dit soort dingen altijd aan de redactievergaderingen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:04 schreef StateOfMind het volgende:
Telkens als je denkt dat het niveau van (Nederlandse) televisie niet verder kan zakken...
Niks kansloos. Dit trekt letterlijk meer dan een miljoen kijkers.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:34 schreef Toverheks het volgende:
ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen.........nu al een kansloos prog.
ja!?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op fok zitten alleen maar autisten.
Helemaal waar. Het wachten is op het volgende experiment van Eyerworks waar de dood centraal komt te staan in een of ander concept dat met "de jacht" heeft te maken. Iets dat ooit in een of andere Hollywood film al werd getoond en waar mensen geld op konden inzetten.quote:
zoiets is allang bedacht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Helemaal waar. Het wachten is op het volgende experiment van Eyerworks waar de dood centraal komt te staan in een of ander concept dat met "de jacht" heeft te maken. Iets dat ooit in een of andere Hollywood film al werd getoond en waar mensen geld op konden inzetten.
En je zal zien dat men weer massaal naar die troep gaat kijken en de chocoladeletters in de Telegraaf weer garen zullen spinnen.
Origineel dus weer Oerlemans ...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:28 schreef 5thencounter het volgende:
Discovery , naked and afraid
En dat moet een "serieuze" zender zijn, die weten van malligheid ook niet meer wat nog verzinnen..![]()
't zal wel moeten denk ik, voor de tere kinderzieltjes.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:31 schreef JamesTKirk het volgende:
Zouden ze hier op rtl4 ook van die blokjes plaatsen?
Eerder voor de zieltjes van de adverteerders.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't zal wel moeten denk ik, voor de tere kinderzieltjes.
ook weer een faal, dus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Eerder voor de zieltjes van de adverteerders.
En de bedoeling is blijkbaar dat alleen de allereerste ontmoeting bloot is en die zal verder ook volkomen geblurred worden.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Eerder voor de zieltjes van de adverteerders.
En de bedoeling is blijkbaar dat alleen de allereerste ontmoeting bloot is en die zal verder ook volkomen geblurred worden.
Nee, maar toch zullen er een heleboel mensen kijken, in de hoop een glimp op te vangen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]Dan is er geen bal aan natuurlijk.
Ach waarom verbaast mij dit niet. Ik zie hem straks als dit naar buiten komt weer een drogreden verzinnen waarom het toch anders is. En dan bedoel ik met name dat hij allerlei voor hem vanzelfsprekende argumenten zal opsommen om zijn onschuld aan te tonen dat zijn RLS toch anders is.quote:
Even jou lastig vallenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]Dan is er geen bal aan natuurlijk.
TT aangepast dat andere vraag ik even bij de RLS mensjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
Even jou lastig vallen
2 vragen:
Kan de TT worden aangepast, dat er even "Adam zkt. Eva" bij wordt gezet?
Staat dit topic wel goed, moet ie niet naar TV?
Dank jequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:11 schreef Karina het volgende:
[..]
TT aangepast dat andere vraag ik even bij de RLS mensjes
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja deze kwam vanuit RLS maar dat is het niet echtVandaar.
ik denk het ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we die gaan zien eigenlijk.
Eng man.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:34 schreef IMVHI het volgende:
Adam zoekt Adam, komt er nog een naakte kerel bij, sta je dan in je blote snikkel
Jawel, was gisteren een heel stuk over in Humbertoshowquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
Ze zullen wel veel geld krijgen ervoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:36 schreef hafcfan het volgende:
Hoe debiel ben je als je hier aan meedoet.
Is ze zo overrated? Hoor eigenlijk nooit dat iemand haar knap vindtquote:
Moet wel heel veel zijn dan of het zijn acteurs.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze zullen wel veel geld krijgen ervoor
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze zullen wel veel geld een vergoeding krijgen ervoor
Niet? Oh ik genoeg..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ze zo overrated? Hoor eigenlijk nooit dat iemand haar knap vindt
Normale mensen dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:37 schreef Karina het volgende:
Het zijn ook echt mensen waarvan je denkt: nou die durft vast niet bloot he, met die bierbuik
Hmm meningen hier zijn niet erg verdeeld. Rare bek, kinderlichaam + neptieten..tja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet? Oh ik genoeg..ook toen ze in de playboy ging.. haar loop je echt voorbij in de kroeg hoor
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:38 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel een slechte rip off van Naked and Afraid met een RTL 5 saus eroverheen. :') .
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:40 schreef superniger het volgende:
Mooie kont. Jammer dat er poep uitkomt.
Zekerquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft Uccie moeten afstaan voor dit programma.
Misschien moeten er ook wat pittige kapsels mee gaan doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
Goed dat ze lang heeft heeft, past precies over haar tieten
dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
Niet toevallig denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
vanavond, onder de palmbomen.... bij de ondergaande zon...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
Als het een beetje intiem wordt dan wordt het ook gelijk ongemakkelijk
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Trek dat joch een shirt aan. Hij verbrandt levend.
Daarom. Gewoon nog een dag laten zitten daar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Trek dat joch een shirt aan. Hij verbrandt levend.
nein. Ik heb Uccie in real life gezien, dusss ik weet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:43 schreef marcodej het volgende:
Is dit niet Uccie? Die zorgt ook altijd voor het bier.
Dat vooral.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
Als het een beetje intiem wordt dan wordt het ook gelijk ongemakkelijk
Dat lijkt me serieus wel een issue..normaal komt daar weinig zonquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
straks naar de dokter met blaren op zijn jongeheer
Zodra je dat gaat denken is het over het algemeen te laat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
En hij maar steeds denken: 'als ik maar geen stijve krijg'.
Benen over elkaarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Zodra je dat gaat denken is het over het algemeen te laat.
Idd, dat doe ik ook nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:46 schreef superniger het volgende:
[..]
hahahahahaha jij bent echt grappig. Je niet cabaretier worden.
Hopelijk hebben de camera mannen goed research gedaan naar de beste camerastandpunten zodat ze het goed in beeld kunnen brengenquote:
Denken dat er geneukt gaat wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, ga maar neuken dan. Dan hebben we dat ook weer gehad.
ditquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk hebben de camera mannen goed research gedaan naar de beste camerastandpunten zodat ze het goed in beeld kunnen brengen
Zou je denken?quote:
Die wil niet naakt in de buurt van vrouwen komenquote:
Nee. Ze willen een integer programma maken.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:48 schreef noodgang het volgende:
Zullen ze allebei de 'samensmelting' halen?
Oppakken en deporteren die lui!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:48 schreef marcodej het volgende:
Hij is die freerider in je team op de uni.
Als hij nog langer in de zon zit dan smelt hij al eerder.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:48 schreef noodgang het volgende:
Nee dan kijken we naar SBS als we dat willenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij dacht zeker ook dat we keken vanwege iets diepzinnigs en intelligents?
Spot on jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:48 schreef marcodej het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:48 schreef marcodej het volgende:
Wat lijkt dat me kutquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:48 schreef marcodej het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:48 schreef noodgang het volgende:
Daar zijn ze tenminste wel duidelijk.. hier.. Adam en Eva.. en opeens is er een 2e man!? Bij Onopgeloste zaken zijn ze aan het einde gewoon nog onopgelost!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dan kijken we naar SBS als we dat willen
Dit. Hebben wij mazzel dat we meisje zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
En hij maar steeds denken: 'als ik maar geen stijve krijg'.
Nee, daar doen wij ook niet zo vaak aan. Maar soms wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat lijkt dat me kut
Gelukkig heb ik nooit groepjes
Jij moest al je opdrachten alleen doen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat lijkt dat me kut
Gelukkig heb ik nooit groepjes
Terwijl vrouwlief niet naar de keuken gaat maar "even de was op gaat hangen"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Al die burgerlijke huisvaders die nu stiekem steeds naar dit kanaal zappen, in de hoop dat de vrouw (bezig in de keuken) niks door heeft.
Neequote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij dacht zeker ook dat we keken vanwege iets diepzinnigs en intelligents?
Daar kijk ik voor eigenlijkquote:
Ik hoop op een gastoptreden van Zlatan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de laatste aflevering. En dan komen Dennis Weening en Eddy Zoey. brrrr
Lingo? 'Loopt' dat nog steeds?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Ja, lingo toch? of was dat weer iemand anders?
Misschien komt ie nog wel even een balletje trappen. xDquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop op een gastoptreden van Zlatan.
Nou, ik ben nog bezigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij moest al je opdrachten alleen doen?
Hij studeert aan de LOIquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij moest al je opdrachten alleen doen?
Om die kerels van het eiland af te schoppen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop op een gastoptreden van Zlatan.
alleen de lullige opdrachtjes die voor 10 procent gelden moeten wij nog wel eens in groepjes doen, de rest alleen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog bezig
Maar eigenlijk wel inderdaad
Uh ja tuurlijk dat bedoel ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Om die kerels van het eiland af te schoppen?
oh, dan valt de meelift-winst nog meequote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alleen de lullige opdrachtjes die voor 10 procent gelden moeten wij nog wel eens in groepjes doen, de rest alleen.
Ik was aan het prachtgebouw aan de overkant met een architectonisch unieke trapcultuur.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog in dit prachtige gebouw
[ afbeelding ]
En? Was Pieter Dol er ook?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog in dit prachtige gebouw
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook nog geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was aan het prachtgebouw aan de overkant met een architectonisch unieke trapcultuur.
Zal toch niet?quote:
Ik versleet mijn tijd in deze architectonische omgeving:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was aan het prachtgebouw aan de overkant met een architectonisch unieke trapcultuur.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef Maanvis het volgende:
da's echt een gozer die huidkanker oploopt dankzij dit programma
Hoi, ik ben Rolf, ik ben ook geforceerd aan het zoeken naar liefde, jij ook heb ik gehoord?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef OProg het volgende:
De volgende casanova die net op dit vlotje neer is gezet.
Ze zullen het niet zeggen.quote:
Zit ook in de nieuwe serie van Over mijn Lijk schijnt 'tquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef Maanvis het volgende:
da's echt een gozer die huidkanker oploopt dankzij dit programma
Zal elkaar allemaal wel weer kennen van flutrolletjes en flutcommercialletjes en fluttoneel, net als bij Utopia.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
Ik heb net het idee dat ze elkaar al kenden.
Ik was er vandaag nog. Na de verbouwing is het toch tof moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik versleet mijn tijd in deze architectonische omgeving:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Straks komt de derde uitdager Wilson de volleybal.
Voor die nieuwe kerel regelen ze een watermeloen met een gat erinquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zag er vandaag toch echt 100000x beter uit hoor. Campus is er echt op vooruit gegaan in de voorbije jaren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik versleet mijn tijd in deze architectonische omgeving:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |