Daar zijn ze tenminste wel duidelijk.. hier.. Adam en Eva.. en opeens is er een 2e man!? Bij Onopgeloste zaken zijn ze aan het einde gewoon nog onopgelost!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dan kijken we naar SBS als we dat willen
Dit. Hebben wij mazzel dat we meisje zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
En hij maar steeds denken: 'als ik maar geen stijve krijg'.
Nee, daar doen wij ook niet zo vaak aan. Maar soms wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat lijkt dat me kut
Gelukkig heb ik nooit groepjes
Jij moest al je opdrachten alleen doen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat lijkt dat me kut
Gelukkig heb ik nooit groepjes
Terwijl vrouwlief niet naar de keuken gaat maar "even de was op gaat hangen"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Al die burgerlijke huisvaders die nu stiekem steeds naar dit kanaal zappen, in de hoop dat de vrouw (bezig in de keuken) niks door heeft.
Neequote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij dacht zeker ook dat we keken vanwege iets diepzinnigs en intelligents?
Daar kijk ik voor eigenlijkquote:
Ja, lingo toch? of was dat weer iemand anders?quote:
Ik hoop op een gastoptreden van Zlatan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de laatste aflevering. En dan komen Dennis Weening en Eddy Zoey. brrrr
Lingo? 'Loopt' dat nog steeds?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Ja, lingo toch? of was dat weer iemand anders?
Misschien komt ie nog wel even een balletje trappen. xDquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop op een gastoptreden van Zlatan.
Nou, ik ben nog bezigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij moest al je opdrachten alleen doen?
Hij studeert aan de LOIquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij moest al je opdrachten alleen doen?
Jazeker... elke dag weer...quote:
Om die kerels van het eiland af te schoppen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop op een gastoptreden van Zlatan.
alleen de lullige opdrachtjes die voor 10 procent gelden moeten wij nog wel eens in groepjes doen, de rest alleen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog bezig
Maar eigenlijk wel inderdaad
Uh ja tuurlijk dat bedoel ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Om die kerels van het eiland af te schoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |