Ik hoop op een gastoptreden van Zlatan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de laatste aflevering. En dan komen Dennis Weening en Eddy Zoey. brrrr
Lingo? 'Loopt' dat nog steeds?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Ja, lingo toch? of was dat weer iemand anders?
Misschien komt ie nog wel even een balletje trappen. xDquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop op een gastoptreden van Zlatan.
Nou, ik ben nog bezigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij moest al je opdrachten alleen doen?
Hij studeert aan de LOIquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij moest al je opdrachten alleen doen?
Jazeker... elke dag weer...quote:
Om die kerels van het eiland af te schoppen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop op een gastoptreden van Zlatan.
alleen de lullige opdrachtjes die voor 10 procent gelden moeten wij nog wel eens in groepjes doen, de rest alleen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog bezig
Maar eigenlijk wel inderdaad
Uh ja tuurlijk dat bedoel ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Om die kerels van het eiland af te schoppen?
oh, dan valt de meelift-winst nog meequote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alleen de lullige opdrachtjes die voor 10 procent gelden moeten wij nog wel eens in groepjes doen, de rest alleen.
Ik was aan het prachtgebouw aan de overkant met een architectonisch unieke trapcultuur.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog in dit prachtige gebouw
[ afbeelding ]
En? Was Pieter Dol er ook?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog in dit prachtige gebouw
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook nog geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was aan het prachtgebouw aan de overkant met een architectonisch unieke trapcultuur.
Zal toch niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |