OP-hunk:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Nolan Funkquote:
Een engerd waar Engel graag door in een donker steegje getrokken wordt blijkbaarquote:
Hoe minder dames hem leuk vinden.. mooi meer voor mijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een engerd waar Engel graag door in een donker steegje getrokken wordt blijkbaar
goed puntquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe minder dames hem leuk vinden.. mooi meer voor mij
haha jij denkt ook: even een reactie proberen uit te lokken bij -Engel-quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:50 schreef JamesTKirk het volgende:
Moet dat gastje in de op zich al scheren?
En wat heb je dus geleerd voor de volgende keer ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Aldo gaat weer eens een avond stappen, kotst heel zijn eigen huis onder, incluis de muren______!!
godverdomme
liever overschakelen naar tequila dan naar Jägerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:53 schreef F1978 het volgende:
[..]
En wat heb je dus geleerd voor de volgende keer ?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
liever overschakelen naar tequila dan naar Jäger
Is waarschijnlijk de beste optie jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:56 schreef F1978 het volgende:
[..]![]()
doe jij voortaan maar Ranja met een rietje
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Aldo gaat weer eens een avond stappen, kotst heel zijn eigen huis onder, incluis de muren______!!
godverdomme
Mensen in dit topic kunnen echt geen leeftijd inschatten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:50 schreef JamesTKirk het volgende:
Ik heb al alles opgeruimdquote:
Gelukkig heb ik net mn ontbijt opquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb al alles opgeruimd
was wel echt een kutkarweiIk heb kennelijk 2x staan barfen waarvan 1 bij alle post en boeken enzo
heb daarvan de helft weg kunnen flikkeren, en de andere gewoon naast mijn bed in een tupperwarebakje (half
)
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net mn ontbijt op
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
kut, ik moet ook achter het kastje even schoonmaken
Ja, alles zat onder gewoonquote:
Waarschijnlijk bij het overstappen van bier naar wat andersquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, alles zat onder gewoon![]()
en ik weet niet waar het fout is gegaan![]()
uhmmm ok, ging je bij de Ikea zo tekeer dan met drankquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk de beste optie ja
maar vanaf het moment dat de jäger aan kwam kloppen is mijn geheugen een waasWel fijn dat Ikea ongeveer alles kotsproof heeft gemaakt
schijnbaarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij het overstappen van bier naar wat anders
Nee, maar heel mijn inboedel is ikea, en de kots gaat overal vrij makkelijk af, zelfs de bankquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:06 schreef F1978 het volgende:
[..]
uhmmm ok, ging je bij de Ikea zo tekeer dan met drank
Charmantquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
schijnbaar
[..]
Nee, maar heel mijn inboedel is ikea, en de kots gaat overal vrij makkelijk af, zelfs de bank![]()
baco's?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Charmantgelukkig heb ik al gegeten
misschien zelfs Ranja vervangen door een mix van cola en nog iets onschuldigs bv
Serieusquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme
bloedserieusquote:
Kots je ook niet alles onderquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje jammer dat ik niet zo van bier hou, dat maakt uitgaan gelijk zo duur
Hoaxquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bloedserieus![]()
![]()
heb je trouwens wel eens kots van behang af geprobeerd te halen? dat is bijna onmogelijkik denk dat ik straks ff met de witte verf eroverheen ga
[..]
Kots je ook niet alles onder
baco's hoeft niet natuurlijk, maar sowieso is sterke drank niet de best optie voor jou heb ik het gevoelquote:
Alleen maar fristi drinken jwzquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:20 schreef F1978 het volgende:
[..]
baco's hoeft niet natuurlijk, maar sowieso is sterke drank niet de best optie voor jou heb ik het gevoel
Nee, zo erg heb ik nog nooit gekotst, was altijd snel genoeg om de wc, een emmer of zelfs maar het raam te halen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bloedserieus![]()
![]()
heb je trouwens wel eens kots van behang af geprobeerd te halen? dat is bijna onmogelijkik denk dat ik straks ff met de witte verf eroverheen ga
[..]
Kots je ook niet alles onder
baas boven baasquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, zo erg heb ik nog nooit gekotst, was altijd snel genoeg om de wc, een emmer of zelfs maar het raam te halen.
Was je met Huppel stappen? Die heeft ook een kater zag ik.
ik mag nog niet auto rijden, laat ik het dan zo verwoordenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:29 schreef JamesTKirk het volgende:
Smakelijk begin van de dagAlweer een beetje bekomen?
ik heb een autoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:38 schreef Iwanius het volgende:
Nou snel je rijbewijs halen als je de minimale leeftijd hebt behaalt.![]()
Geen auto hebben en een vriendin hebben is mank zijn.
Wat heb je uitgehaald dat ie ingehouden is? (dat rijbewijs dan he?)quote:
Zelfs ik begreep datquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
Hij mag niet rijden omdat ie nig te veel alcohol in zn bloed heeft, is dat zo moeilijk te bedenken?
Ik ben langzaam *koffie!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
Hij mag niet rijden omdat ie nig te veel alcohol in zn bloed heeft, is dat zo moeilijk te bedenken?
Misschien niet zo'n slecht plan iddquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen maar fristi drinken jwz
Geen drolquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh..
Peu, wat de neuk kan ik 5 uur lang doen in Hilversum van 18:30 tot 23:00/23:30?
Wat Evie zegtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh..
Eindelijk leeg?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo, Aldo voelt zich weer helemaal het mannetje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet naar de studio's..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat Evie zegt![]()
D'r zijn 3(!) bioscopen en redelijk wat kroegen, maar daar heb jij niet zoveel te zoeken denk ik op dat moment.
wtf moet je ook in Hilversum? Btw, met de bus zou ik je afraden om ook maar in de buurt van het centrum te komen.
Ja.... tot zo ver ik weet welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:50 schreef JamesTKirk het volgende:
Ik was er nog niet om te happenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:42 schreef F1978 het volgende:
[..]
haha jij denkt ook: even een reactie proberen uit te lokken bij -Engel-
en vervolgens krijg je een reactie van mij![]()
Alle vrouwen-foto topicsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie stalk ik?
Ik ben vanavond wellicht in Leiden
WHY why why....quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme
Jij wel?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen in dit topic kunnen echt geen leeftijd inschatten.
Misschien heb je ook niks gemistquote:
Er is een ambient optreden daar in het muziekhuisquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle vrouwen-foto topics
Wat kom je doen in Leiden?
Vandaag???quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh..
Stuk beter dan 't vrouwtje voelenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo, Aldo voelt zich weer helemaal het mannetje![]()
Volgens mij zijn z'n ballen nog niet ingedaaldquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:50 schreef JamesTKirk het volgende:
Vast nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Misschien heb je ook niks gemist
Tenslotte is die jongen wel jouw smaak en ik neem aan dat het je smaak ook blijft en dat je je niet laat overhalen sowieso.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn z'n ballen nog niet ingedaald
Nee.quote:
Wat is het muziekhuis?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is een ambient optreden daar in het muziekhuis![]()
9 van de 10x als ik een kerel aantrekkelijk vind zit ie tussen de 20 en 28 dus ik gok altijd jongerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee.
Stond vorig jaar eens te dansen met een meisje in de disco.
Zegt ze later dat ze 17 is.
Ik snel weg
Gij als Leidenaarrrrquote:Wat is het muziekhuis?
En?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:05 schreef Fascination het volgende:
Zozo, seizoen 1 van Breaking Bad afgekeken.
Een of andere kleine tent met een podium en oefenruimtes daarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Stond vorig jaar eens te dansen met een meisje in de disco.
Zegt ze later dat ze 17 is.
Ik snel weg
[..]
Wat is het muziekhuis?
Ja, wel tof, maar het schijnt steeds beter te worden, dus ben benieuwd.quote:
Wat is dat eigenlijk voor serie?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:05 schreef Fascination het volgende:
Zozo, seizoen 1 van Breaking Bad afgekeken.
Ik ga niet naar die obscure dingen zoals Fax.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
9 van de 10x als ik een kerel aantrekkelijk vind zit ie tussen de 20 en 28 dus ik gok altijd jonger
17 jaar... uhm ja dat is wel wat jong ja... maar ach 16 geweest he
[..]
Gij als Leidenaarrrr
Ow, die. Qbus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een of andere kleine tent met een podium en oefenruimtes daar
Middelstegracht 123
Klopt, is ook zo. Kijkt wel lekker wegquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wel tof, maar het schijnt steeds beter te worden, dus ben benieuwd.
Scheikundeleraar wordt gediagnosticeerd met kanker en om z'n gezin goed achter te laten gaat hij crystal meth produceren en verkopen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor serie?
Want ik moet dan altijd denken aan deze
[ afbeelding ]
Dat is niet obscuur vanavondquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga niet naar die obscure dingen zoals Fax.
Ja, maar mijn grens ligt toch echt op 20 (kan ik nu mooi zeggen, nu ze jarig is geweest)
[..]
Ow, die. Qbus.
Ik ben vanavond op een afstudeerfeest. Die ene Aziatische versieren, jwt.
Ja... maar in de kroeg zijn er ook jongere hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga niet naar die obscure dingen zoals Fax.
Yepquote:Ja, maar mijn grens ligt toch echt op 20 (kan ik nu mooi zeggen, nu ze jarig is geweest)
Klinkt saaiquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Scheikundeleraar wordt gediagnosticeerd met kanker en om z'n gezin goed achter te laten gaat hij crystal meth produceren en verkopen.
Heel smooth.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
En wat vind je van deze meneerFotoboek van F1978
Iets voor jou?quote:
Daar word ik niet warm vanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klikte, waarom klikte ik. Ik hoopte op een knappe FOK!ker.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Hehehehe GMTAquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klikte, waarom klikte ik. Ik hoopte op een knappe FOK!ker.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar word ik niet warm vanBurnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lelijk ben ik ook niet hoor, gemiddeld wel ja.... model niet nee, maar wie welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klikte, waarom klikte ik. Ik hoopte op een knappe FOK!ker.
Ik vind Skyler wel een beetje sexy door die ene scene van de bijeenkomst op de school van Walt.quote:
Zijn we erin getuind? En stiekem ben je het niet daaro in je Fobo?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
Lelijk ben ik ook niet hoor, gemiddeld wel ja.... model niet nee, maar wie wel
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar word ik niet warm vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeiquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klikte, waarom klikte ik. Ik hoopte op een knappe FOK!ker.![]()
Uh, die kan ik mij zo niet voor de geest halenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind Skyler wel een beetje sexy door die ene scene van de bijeenkomst op de school van Walt.
Oh oh, wat sad van mij.
Ik heb er nooit van gehoordquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is niet obscuur vanavond
Aziatische?Nieuw hosselproject?
In de kroeg ziet iedereen eruit als 30quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... maar in de kroeg zijn er ook jongere he
[..]
Yep21 en hoger is wat beter nog
Dat Walt over het been van Skyler streelt en dat ze dan tekeergaan in de auto.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uh, die kan ik mij zo niet voor de geest halen
Ik ben al onderwegquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er nooit van gehoord
Check mijn fb maar. De enige aziatische
[..]
In de kroeg ziet iedereen eruit als 30
In jouw kroeg misschienquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
In de kroeg ziet iedereen eruit als 30
Oeh, zoektocht start.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er nooit van gehoord
Check mijn fb maar. De enige aziatische
Oh die scène, die was wel leuk jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat Walt over het been van Skyler streelt en dat ze dan tekeergaan in de auto.
hoe bedoel je ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zijn we erin getuind? En stiekem ben je het niet daaro in je Fobo?
Kom maar opquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wil je ook snoeiharde, oppervlakkige doch eerlijke feedback?Ben nu toch bezig
Whehehe. Nouja, de populaire mensen gaan allemaal naar dezelfde tenten.quote:
Sinds wanneer heb jij mijn fb?quote:
Ik bedoel >>>> je hebt ook lui die iets in hun Fobo zetten maar het dan zelf niet zijn enzo....quote:
Jij zou iedereen doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:20 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat ik haar wel zou doen Kaneel
(Mijn manier om te zeggen: Go for it!)![]()
Dat is weer wat anders dan de PINGquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:20 schreef JamesTKirk het volgende:
Ga zo maar es koken. Oftewel naar de friettent.
Niet, maar dat is dan ook deel van de speurtocht.quote:
Sorry, ik raakte in paniekquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pfff... je begint nu al met meppen
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet, maar dat is dan ook deel van de speurtocht.
Zandnegers?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Whehehe. Nouja, de populaire mensen gaan allemaal naar dezelfde tenten.
Soort van half kroeg, half disco. Maar het is daar altijd druk en barst van de zandnegers.
Jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? [ afbeelding ]
Ik zal m'n vriendjes dan maar afschermenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
was da?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders dan de PING
ooo zo bedoel je, nou ik ben dat dus zeker weten wel.... vind neppers zo zieligquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik bedoel >>>> je hebt ook lui die iets in hun Fobo zetten maar het dan zelf niet zijn enzo....
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef Myraela het volgende:
Faxie en Engel, zijn jullie geen leuk koppel? Ga eens op date.
Whehehee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen.quote:
Jep.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef Fascination het volgende:
Kaneel, begint jouw voornaam met een D?
Eigenlijk alle arabierenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehee.
Kijk maar bij Dquirt.
[..]
Turken en Marokkanen.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef F1978 het volgende:
[..]
ooo zo bedoel je, nou ik ben dat dus zeker weten wel.... vind neppers zo zielig
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef Fascination het volgende:
Egt he, die neppers altijd. xDquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef F1978 het volgende:
[..]
ooo zo bedoel je, nou ik ben dat dus zeker weten wel.... vind neppers zo zielig
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef Fascination het volgende:
Whahahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Iedereen noemt die weer anders.... hiero in de regio is t murk
geeft niet, kan gebeurenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan ben ik wel erg lomp geweest.... mijn excuses....
Ben je al vrienden met hem? Dan begint het soppen pas echt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef Fascination het volgende:
Alleen één foto met een papegaai. Saai.
Nee, ik zou hem niet raken, maar ik wil best met hem mee kiten of een keer poolenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geef toe dat je hem zou raken. Hij is hot.
[..]
Geef toe dat je hem zou raken. Hij is hot.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef Fascination het volgende:
Alleen één foto met een papegaai. Saai.
idd... vind ik echt zo laag als je dat doet..... en wat bereiken ze ermee, niksquote:
Ook goed, als master charmeur praat die je toch wel zijn liefdesnest in.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik zou hem niet raken, maar ik wil best met hem mee kiten of een keer poolen
"Poolen"quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik zou hem niet raken, maar ik wil best met hem mee kiten of een keer poolen
Je overschat zijn skillsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook goed, als master charmeur praat die je toch wel zijn liefdesnest in.
Faxie heeft nieuwe smileys ontdekt.quote:
Fobofoto, heb je dezelfde outfit aan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe ben je erachter gekomen?
Ik sta niet echt herkenbaar op die foto
Als je jezelf voordoet als jonge adonis, krijg je wel zomaar naakt foto's van alle meisjes.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef F1978 het volgende:
[..]
idd... vind ik echt zo laag als je dat doet..... en wat bereiken ze ermee, niks
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rustig maar.... ik bijt nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
vind d'r wel aardig hoor, maar niet mijn type enzo hoor
Is 5 minuten na elkaar genomen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Faxie heeft nieuwe smileys ontdekt.
[..]
Fobofoto, heb je dezelfde outfit aan.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook goed, als master charmeur praat die je toch wel zijn liefdesnest in.
Misschien moet ik dat ook maar eens doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je jezelf voordoet als jonge adonis, krijg je wel zomaar naakt foto's van alle meisjes.
Haha ja, de oude site was verdwenen, maar ik heb een 2.0 gevondenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Faxie heeft nieuwe smileys ontdekt.
[..]
Fobofoto, heb je dezelfde outfit aan.
Kun je geen foto van de desbetreffende Aziatische sturen, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is 5 minuten na elkaar genomen.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik heb zijn keu gezien.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt he, ik ben braaf ende verlegen
Nou ik ben 35, en zou niet eens jonger willen zijn, dan ben je tenslotte vaak juist geen adonis, maar meer onervaren als man zijnde vaak... en ik vertel liever de waarheid sowieso dan dat ze er later achterkomen dat ik een ander ben, waardoor je alsnog in de toekomst niet verder met vrouwen komt en geef ze eens ongelijk dan ...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je jezelf voordoet als jonge adonis, krijg je wel zomaar naakt foto's van alle meisjes.
Dan ga ik even kijken of het internet op mijn desktop het weer doet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je geen foto van de desbetreffende Aziatische sturen, ben benieuwd.
quote:
Ssssst dat zouden we geheim houdenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds littekens van op mijn rug!
Geen naaktfoto's voor jou dus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:30 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nou ik ben 35, en zou niet eens jonger willen zijn, dan ben je tenslotte vaak juist geen adonis, maar meer onervaren als man zijnde vaak... en ik vertel liever de waarheid sowieso dan dat ze er later achterkomen dat ik een ander ben, waardoor je alsnog in de toekomst niet verder met vrouwen komt en geef ze eens ongelijk dan ...
idd, hoeft voor mij ook niet hoor.... die staan overal op internet, dus waarom zou ik ze van iemand van hier perse moeten hebbenquote:
Als je er vanaf moet..quote:
Die naam klinkt bekend, maar toch weet ik eigenlijk niet meer wie het is. Maar misschien is dat ook het beeld dat je probeert te schetsen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:35 schreef Fascination het volgende:
F1978 lijkt een beetje op Toekito.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn snoezepoes Myraela! Alles bitch achter de rits?
Gelukkig blijft iedereen gewoon hoe die is en eruit ziet hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:35 schreef Fascination het volgende:
Alles rolt, jeweet. Dat is hoe wij dat doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn snoezepoes Myraela! Alles bitch achter de rits?
Jij bent wel iemand die ze zelf maakt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe regelt iemand als ik naaktfoto's?
Jij als bioloog moet daar toch geen moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe regelt iemand als ik naaktfoto's?
Je moet maar eens z'n fobo bekijken, dan ben je het vast met me eens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die naam klinkt bekend, maar toch weet ik eigenlijk niet meer wie het is. Maar misschien is dat ook het beeld dat je probeert te schetsen.
Indien gewenst in 3 voud t verzoek indienen en daarbij het eigen risicoverklaring ondertekend inleverenquote:
Ik zou wel willen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand die ze zelf maakt.
?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij als bioloog moet daar toch geen moeite mee hebben
Mooi mooi mooi. Wat is je laatste cakecreatie?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles rolt, jeweet. Dat is hoe wij dat doen.
Ja van zo... Ik ga je beroemd maken.... wel ff dat uittrekken en dan zo gaan zitten etcquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel willen.
Misschien moet ik eens een goede camera aanschaffen en jonge meisjes wijsmaken dat ik fotograaf ben.
Net als die 100.000 andere ransapen
Zeg dat het in kader van een studie isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen.
Misschien moet ik eens een goede camera aanschaffen en jonge meisjes wijsmaken dat ik fotograaf ben.
[..]
?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen.
[..]
?
Klinkt alsof je ervaring hebt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja van zo... Ik ga je beroemd maken.... wel ff dat uittrekken en dan zo gaan zitten etc
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja van zo... Ik ga je beroemd maken.... wel ff dat uittrekken en dan zo gaan zitten etc
Mja, denk niet dat men erin trapt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeg dat het in kader van een studie is
Ja, een beetje jouw praktijken he?quote:
Geen idee?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Mja, denk niet dat men erin trapt.
Daarom moet je natuurlijk de camera wel verhullen in een tasje vol swag.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet maar eens z'n fobo bekijken, dan ben je het vast met me eens.
Een magic custard cake. En gisteren een appeltaart.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi mooi mooi. Wat is je laatste cakecreatie?
Ik heb geen cameraquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
[..]
Ja, een beetje jouw praktijken he?
Mooi!Kan nog wel wat goede foto's gebruikenquote:
Wijze woorden, van Watertornado. Ik sluit ze in mijn hart.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom moet je natuurlijk de camera wel verhullen in een tasje vol swag.
Magic custard? Wat is daar zo magisch aan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een magic custard cake. En gisteren een appeltaart.
Als t toch van die breezerwichtjes zijn dan lukt bijna elke smoes denk ik welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
In dezen zit ik aan de andere kant van de cam.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:45 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Mooi!Kan nog wel wat goede foto's gebruiken
t kan vliegenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Magic custard? Wat is daar zo magisch aan?
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als t toch van die breezerwichtjes zijn dan lukt bijna elke smoes denk ik wel
Hoi, ik ben kaneel en ik wil je vragen of je mee wilt doen met een onderzoek naar.... uhm noem iets wat oke is maar wel bloterig is?
tattoo of piercings op jonge leeftijd? zoiets?
1 beslag, en dan krijg je toch een laag custard en een laag cake.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Magic custard? Wat is daar zo magisch aan?
Hmm, dit zit een beetje buiten mijn kenniscomfortzone. Heb je er een foto van?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 beslag, en dan krijg je toch een laag custard en een laag cake.
Nou ik lijk voor geen meter op Toekito hoor, een heel ander gezicht heeft hij zag ik net op zijn fobo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:35 schreef Fascination het volgende:
Het kan beide kanten uit werken hahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In dezen zit ik aan de andere kant van de cam.
of lees ik t nu verkeerd?
Navelpiercingsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als t toch van die breezerwichtjes zijn dan lukt bijna elke smoes denk ik wel
Hoi, ik ben kaneel en ik wil je vragen of je mee wilt doen met een onderzoek naar.... uhm noem iets wat oke is maar wel bloterig is?
tattoo of piercings op jonge leeftijd? zoiets?
Nou ik lijk voor geen meter op Toekito hoor, een heel ander gezicht heeft hij zag ik net op zijn fobo.quote:
Je vervalt in herhaling.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nou ik lijk voor geen meter op Toekito hoor, een heel ander gezicht heeft hij zag ik net op zijn fobo.
Dat ziet er alleen uit als de draagster super slank is. En dat neukt dan minder lekker. Keuzes keuzes. .quote:
Als je te hard duwt prikt die piercing in je eikelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:18 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dat ziet er alleen uit als de draagster super slank is. En dat neukt dan minder lekker. Keuzes keuzes. .
Met die magere grietjes voel he alleen maar botjes. Ik pak liever wat vast. Tegen t schaambeen aan zitten bonken heeft niet mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je te hard duwt prikt die piercing in je eikel
Kan je niet helpen. Zegt me allemaal niks,quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:32 schreef Faxie het volgende:
Tigran Quartet in LantarenVenster rotterdam
Elephant Stone in Rotown
Of Fabio Orsi in Leiden...
Pff nogal verschillend ook...
Ja ach, maar was naar 2 verschillende users gestuurd hequote:
Ik ken ze ook niet verder, maar ik ontdek graag dingenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:35 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Kan je niet helpen. Zegt me allemaal niks,
Die laatstequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:32 schreef Faxie het volgende:
Tigran Quartet in LantarenVenster rotterdam
Elephant Stone in Rotown
Of Fabio Orsi in Leiden...
Pff nogal verschillend ook...
Ik moet zeggen dat ik wel zie waarom zij vinden dat jij op Toekito of andersom lijktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja ach, maar was naar 2 verschillende users gestuurd he
Ga dan ook niet in zo'n gat wonenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja da's te ver rijden voor vanavond voor m'n gevoel... ben de km's een beetje zat...
ach ja, iedereen heeft altijd zijn mening klaar hier op FOK! over een ander, of dat nou negatief is of positief, mij maakt het weinig uit persoonlijk, ben tenslotte geen onzekere tiener, maar een man van 35quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel zie waarom zij vinden dat jij op Toekito of andersom lijkt
Geef ik ergens mijn mening over hoe ik jou eruit vind zien?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:46 schreef F1978 het volgende:
[..]
ach ja, iedereen heeft altijd zijn mening klaar hier op FOK! over een ander, of dat nou negatief is of positief, mij maakt het weinig uit persoonlijk, ben tenslotte geen onzekere tiener, maar een man van 35
Eens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind naveltruitjes ook niks, en navelpiercings ook niet.
Daarbij komt dat je ze alleen bij 16-jarige sletjes zietquote:
Dan hoop ik dat je een (vouw)fiets oid bij je hebt, want je kan de bus daar het beste laten staan dan.quote:
Gij cougarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
9 van de 10x als ik een kerel aantrekkelijk vind zit ie tussen de 20 en 28 dus ik gok altijd jonger
17 jaar... uhm ja dat is wel wat jong ja... maar ach 16 geweest he
[..]
Gij als Leidenaarrrr
Dat is het zeker niet! Een van de leukste serieus welke ik de afgelopen jaren heb gekeken.quote:
Ja, het is uit. Terwijl het toch een leuke methode was om mensen af te laten vallen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb ze al jaren niet gezien, eigenlijk
Ik was laatst bij een kennis die een foto aan de muur had van haar 3 kinderen (2 dochters) van een jaar of 10 geleden. Naveltruitje, lage broek. Goede foto.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, het is uit. Terwijl het toch een leuke methode was om mensen af te laten vallen.
Nouja ik ben sowieso niet zo van de seriesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gij cougar
[..]
Dat is het zeker niet! Een van de leukste serieus welke ik de afgelopen jaren heb gekeken.
Have fun! Ik moet straks zelf voor de muziek zorgen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:30 schreef Faxie het volgende:
Mja vanavond maar naar de Rotown. Die band klinkt wel tof
Komt wel goed hoop ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Have fun! Ik moet straks zelf voor de muziek zorgen.
Is een poppodium, net zoals het Patronaat, 013 of Paradiso.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
Is Rowtown de band of een rare naam voor rotterdam?
Dat is een podium daarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
Is Rowtown de band of een rare naam voor rotterdam?
Ow verdoriequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
Nog nooit van gehoord
Maar dan kruisen we elkaar net faxie
ik kom net terug uit rotterdam. zit in de trein
Gratis eten voor chauffeurs bij studio 21quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een (vouw)fiets oid bij je hebt, want je kan de bus daar het beste laten staan dan.
Ik weet het, heel vaak geweest, goede kok daar! Tussen alle artiesten toch? Lopen lekkere meiden rond daar, in hun biniki enzoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gratis eten voor chauffeurs bij studio 21
Ik ga nergens heen
Klopt, alleen geen artiesten atm, daarstraks wel idd een paar aangename damesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet het, heel vaak geweest, goede kok daar! Tussen alle artiesten toch? Lopen lekkere meiden rond daar, in hun biniki enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |