Ik ga niet naar die obscure dingen zoals Fax.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
9 van de 10x als ik een kerel aantrekkelijk vind zit ie tussen de 20 en 28 dus ik gok altijd jonger
17 jaar... uhm ja dat is wel wat jong ja... maar ach 16 geweest he
[..]
Gij als Leidenaarrrr
Ow, die. Qbus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een of andere kleine tent met een podium en oefenruimtes daar
Middelstegracht 123
Klopt, is ook zo. Kijkt wel lekker wegquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wel tof, maar het schijnt steeds beter te worden, dus ben benieuwd.
Scheikundeleraar wordt gediagnosticeerd met kanker en om z'n gezin goed achter te laten gaat hij crystal meth produceren en verkopen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor serie?
Want ik moet dan altijd denken aan deze
[ afbeelding ]
Dat is niet obscuur vanavondquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga niet naar die obscure dingen zoals Fax.
Ja, maar mijn grens ligt toch echt op 20 (kan ik nu mooi zeggen, nu ze jarig is geweest)
[..]
Ow, die. Qbus.
Ik ben vanavond op een afstudeerfeest. Die ene Aziatische versieren, jwt.
Ja... maar in de kroeg zijn er ook jongere hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga niet naar die obscure dingen zoals Fax.
Yepquote:Ja, maar mijn grens ligt toch echt op 20 (kan ik nu mooi zeggen, nu ze jarig is geweest)
Klinkt saaiquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Scheikundeleraar wordt gediagnosticeerd met kanker en om z'n gezin goed achter te laten gaat hij crystal meth produceren en verkopen.
Heel smooth.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
En wat vind je van deze meneerFotoboek van F1978
Iets voor jou?quote:
Daar word ik niet warm vanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klikte, waarom klikte ik. Ik hoopte op een knappe FOK!ker.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Hehehehe GMTAquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klikte, waarom klikte ik. Ik hoopte op een knappe FOK!ker.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar word ik niet warm vanBurnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lelijk ben ik ook niet hoor, gemiddeld wel ja.... model niet nee, maar wie welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klikte, waarom klikte ik. Ik hoopte op een knappe FOK!ker.
Ik vind Skyler wel een beetje sexy door die ene scene van de bijeenkomst op de school van Walt.quote:
Zijn we erin getuind? En stiekem ben je het niet daaro in je Fobo?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
Lelijk ben ik ook niet hoor, gemiddeld wel ja.... model niet nee, maar wie wel
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar word ik niet warm vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeiquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klikte, waarom klikte ik. Ik hoopte op een knappe FOK!ker.![]()
Uh, die kan ik mij zo niet voor de geest halenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind Skyler wel een beetje sexy door die ene scene van de bijeenkomst op de school van Walt.
Oh oh, wat sad van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |