OP-hunk:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Nolan Funkquote:
Een engerd waar Engel graag door in een donker steegje getrokken wordt blijkbaarquote:
Hoe minder dames hem leuk vinden.. mooi meer voor mijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een engerd waar Engel graag door in een donker steegje getrokken wordt blijkbaar
goed puntquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe minder dames hem leuk vinden.. mooi meer voor mij
haha jij denkt ook: even een reactie proberen uit te lokken bij -Engel-quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:50 schreef JamesTKirk het volgende:
Moet dat gastje in de op zich al scheren?
En wat heb je dus geleerd voor de volgende keer ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Aldo gaat weer eens een avond stappen, kotst heel zijn eigen huis onder, incluis de muren______!!
godverdomme
liever overschakelen naar tequila dan naar Jägerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:53 schreef F1978 het volgende:
[..]
En wat heb je dus geleerd voor de volgende keer ?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
liever overschakelen naar tequila dan naar Jäger
Is waarschijnlijk de beste optie jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:56 schreef F1978 het volgende:
[..]![]()
doe jij voortaan maar Ranja met een rietje
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Aldo gaat weer eens een avond stappen, kotst heel zijn eigen huis onder, incluis de muren______!!
godverdomme
Mensen in dit topic kunnen echt geen leeftijd inschatten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:50 schreef JamesTKirk het volgende:
Ik heb al alles opgeruimdquote:
Gelukkig heb ik net mn ontbijt opquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb al alles opgeruimd
was wel echt een kutkarweiIk heb kennelijk 2x staan barfen waarvan 1 bij alle post en boeken enzo
heb daarvan de helft weg kunnen flikkeren, en de andere gewoon naast mijn bed in een tupperwarebakje (half
)
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net mn ontbijt op
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
kut, ik moet ook achter het kastje even schoonmaken
Ja, alles zat onder gewoonquote:
Waarschijnlijk bij het overstappen van bier naar wat andersquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, alles zat onder gewoon![]()
en ik weet niet waar het fout is gegaan![]()
uhmmm ok, ging je bij de Ikea zo tekeer dan met drankquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk de beste optie ja
maar vanaf het moment dat de jäger aan kwam kloppen is mijn geheugen een waasWel fijn dat Ikea ongeveer alles kotsproof heeft gemaakt
schijnbaarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij het overstappen van bier naar wat anders
Nee, maar heel mijn inboedel is ikea, en de kots gaat overal vrij makkelijk af, zelfs de bankquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:06 schreef F1978 het volgende:
[..]
uhmmm ok, ging je bij de Ikea zo tekeer dan met drank
Charmantquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
schijnbaar
[..]
Nee, maar heel mijn inboedel is ikea, en de kots gaat overal vrij makkelijk af, zelfs de bank![]()
baco's?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Charmantgelukkig heb ik al gegeten
misschien zelfs Ranja vervangen door een mix van cola en nog iets onschuldigs bv
Serieusquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme
bloedserieusquote:
Kots je ook niet alles onderquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje jammer dat ik niet zo van bier hou, dat maakt uitgaan gelijk zo duur
Hoaxquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bloedserieus![]()
![]()
heb je trouwens wel eens kots van behang af geprobeerd te halen? dat is bijna onmogelijkik denk dat ik straks ff met de witte verf eroverheen ga
[..]
Kots je ook niet alles onder
baco's hoeft niet natuurlijk, maar sowieso is sterke drank niet de best optie voor jou heb ik het gevoelquote:
Alleen maar fristi drinken jwzquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:20 schreef F1978 het volgende:
[..]
baco's hoeft niet natuurlijk, maar sowieso is sterke drank niet de best optie voor jou heb ik het gevoel
Nee, zo erg heb ik nog nooit gekotst, was altijd snel genoeg om de wc, een emmer of zelfs maar het raam te halen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bloedserieus![]()
![]()
heb je trouwens wel eens kots van behang af geprobeerd te halen? dat is bijna onmogelijkik denk dat ik straks ff met de witte verf eroverheen ga
[..]
Kots je ook niet alles onder
baas boven baasquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, zo erg heb ik nog nooit gekotst, was altijd snel genoeg om de wc, een emmer of zelfs maar het raam te halen.
Was je met Huppel stappen? Die heeft ook een kater zag ik.
ik mag nog niet auto rijden, laat ik het dan zo verwoordenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:29 schreef JamesTKirk het volgende:
Smakelijk begin van de dagAlweer een beetje bekomen?
ik heb een autoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:38 schreef Iwanius het volgende:
Nou snel je rijbewijs halen als je de minimale leeftijd hebt behaalt.![]()
Geen auto hebben en een vriendin hebben is mank zijn.
Wat heb je uitgehaald dat ie ingehouden is? (dat rijbewijs dan he?)quote:
Zelfs ik begreep datquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
Hij mag niet rijden omdat ie nig te veel alcohol in zn bloed heeft, is dat zo moeilijk te bedenken?
Ik ben langzaam *koffie!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
Hij mag niet rijden omdat ie nig te veel alcohol in zn bloed heeft, is dat zo moeilijk te bedenken?
Misschien niet zo'n slecht plan iddquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen maar fristi drinken jwz
Geen drolquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh..
Peu, wat de neuk kan ik 5 uur lang doen in Hilversum van 18:30 tot 23:00/23:30?
Wat Evie zegtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh..
Eindelijk leeg?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo, Aldo voelt zich weer helemaal het mannetje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet naar de studio's..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat Evie zegt![]()
D'r zijn 3(!) bioscopen en redelijk wat kroegen, maar daar heb jij niet zoveel te zoeken denk ik op dat moment.
wtf moet je ook in Hilversum? Btw, met de bus zou ik je afraden om ook maar in de buurt van het centrum te komen.
Ja.... tot zo ver ik weet welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:50 schreef JamesTKirk het volgende:
Ik was er nog niet om te happenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:42 schreef F1978 het volgende:
[..]
haha jij denkt ook: even een reactie proberen uit te lokken bij -Engel-
en vervolgens krijg je een reactie van mij![]()
Alle vrouwen-foto topicsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie stalk ik?
Ik ben vanavond wellicht in Leiden
WHY why why....quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme
Jij wel?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen in dit topic kunnen echt geen leeftijd inschatten.
Misschien heb je ook niks gemistquote:
Er is een ambient optreden daar in het muziekhuisquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle vrouwen-foto topics
Wat kom je doen in Leiden?
Vandaag???quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh..
Stuk beter dan 't vrouwtje voelenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo, Aldo voelt zich weer helemaal het mannetje![]()
Volgens mij zijn z'n ballen nog niet ingedaaldquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:50 schreef JamesTKirk het volgende:
Vast nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Misschien heb je ook niks gemist
Tenslotte is die jongen wel jouw smaak en ik neem aan dat het je smaak ook blijft en dat je je niet laat overhalen sowieso.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn z'n ballen nog niet ingedaald
Nee.quote:
Wat is het muziekhuis?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is een ambient optreden daar in het muziekhuis![]()
9 van de 10x als ik een kerel aantrekkelijk vind zit ie tussen de 20 en 28 dus ik gok altijd jongerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee.
Stond vorig jaar eens te dansen met een meisje in de disco.
Zegt ze later dat ze 17 is.
Ik snel weg
Gij als Leidenaarrrrquote:Wat is het muziekhuis?
En?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:05 schreef Fascination het volgende:
Zozo, seizoen 1 van Breaking Bad afgekeken.
Een of andere kleine tent met een podium en oefenruimtes daarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Stond vorig jaar eens te dansen met een meisje in de disco.
Zegt ze later dat ze 17 is.
Ik snel weg
[..]
Wat is het muziekhuis?
Ja, wel tof, maar het schijnt steeds beter te worden, dus ben benieuwd.quote:
Wat is dat eigenlijk voor serie?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:05 schreef Fascination het volgende:
Zozo, seizoen 1 van Breaking Bad afgekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |