OP-hunk:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Nolan Funkquote:
Een engerd waar Engel graag door in een donker steegje getrokken wordt blijkbaarquote:
Hoe minder dames hem leuk vinden.. mooi meer voor mijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een engerd waar Engel graag door in een donker steegje getrokken wordt blijkbaar
goed puntquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe minder dames hem leuk vinden.. mooi meer voor mij
haha jij denkt ook: even een reactie proberen uit te lokken bij -Engel-quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:50 schreef JamesTKirk het volgende:
Moet dat gastje in de op zich al scheren?
En wat heb je dus geleerd voor de volgende keer ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Aldo gaat weer eens een avond stappen, kotst heel zijn eigen huis onder, incluis de muren______!!
godverdomme
liever overschakelen naar tequila dan naar Jägerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:53 schreef F1978 het volgende:
[..]
En wat heb je dus geleerd voor de volgende keer ?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
liever overschakelen naar tequila dan naar Jäger
Is waarschijnlijk de beste optie jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:56 schreef F1978 het volgende:
[..]![]()
doe jij voortaan maar Ranja met een rietje
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Aldo gaat weer eens een avond stappen, kotst heel zijn eigen huis onder, incluis de muren______!!
godverdomme
Mensen in dit topic kunnen echt geen leeftijd inschatten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:50 schreef JamesTKirk het volgende:
Moet dat gastje in de op zich al scheren?
Ik heb al alles opgeruimdquote:
Gelukkig heb ik net mn ontbijt opquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb al alles opgeruimd
was wel echt een kutkarweiIk heb kennelijk 2x staan barfen waarvan 1 bij alle post en boeken enzo
heb daarvan de helft weg kunnen flikkeren, en de andere gewoon naast mijn bed in een tupperwarebakje (half
)
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net mn ontbijt op
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
kut, ik moet ook achter het kastje even schoonmaken
Ja, alles zat onder gewoonquote:
Waarschijnlijk bij het overstappen van bier naar wat andersquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, alles zat onder gewoon![]()
en ik weet niet waar het fout is gegaan![]()
uhmmm ok, ging je bij de Ikea zo tekeer dan met drankquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk de beste optie ja
maar vanaf het moment dat de jäger aan kwam kloppen is mijn geheugen een waasWel fijn dat Ikea ongeveer alles kotsproof heeft gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |