Zelfs ik begreep datquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
Hij mag niet rijden omdat ie nig te veel alcohol in zn bloed heeft, is dat zo moeilijk te bedenken?
Ik ben langzaam *koffie!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
Hij mag niet rijden omdat ie nig te veel alcohol in zn bloed heeft, is dat zo moeilijk te bedenken?
Misschien niet zo'n slecht plan iddquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen maar fristi drinken jwz
Geen drolquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh..
Peu, wat de neuk kan ik 5 uur lang doen in Hilversum van 18:30 tot 23:00/23:30?
Wat Evie zegtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh..
Peu, wat de neuk kan ik 5 uur lang doen in Hilversum van 18:30 tot 23:00/23:30?
Eindelijk leeg?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo, Aldo voelt zich weer helemaal het mannetje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet naar de studio's..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat Evie zegt![]()
D'r zijn 3(!) bioscopen en redelijk wat kroegen, maar daar heb jij niet zoveel te zoeken denk ik op dat moment.
wtf moet je ook in Hilversum? Btw, met de bus zou ik je afraden om ook maar in de buurt van het centrum te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |