Ik ga niet naar die obscure dingen zoals Fax.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
9 van de 10x als ik een kerel aantrekkelijk vind zit ie tussen de 20 en 28 dus ik gok altijd jonger
17 jaar... uhm ja dat is wel wat jong ja... maar ach 16 geweest he
[..]
Gij als Leidenaarrrr
Ow, die. Qbus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een of andere kleine tent met een podium en oefenruimtes daar
Middelstegracht 123
Klopt, is ook zo. Kijkt wel lekker wegquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wel tof, maar het schijnt steeds beter te worden, dus ben benieuwd.
Scheikundeleraar wordt gediagnosticeerd met kanker en om z'n gezin goed achter te laten gaat hij crystal meth produceren en verkopen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor serie?
Want ik moet dan altijd denken aan deze
[ afbeelding ]
Dat is niet obscuur vanavondquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga niet naar die obscure dingen zoals Fax.
Ja, maar mijn grens ligt toch echt op 20 (kan ik nu mooi zeggen, nu ze jarig is geweest)
[..]
Ow, die. Qbus.
Ik ben vanavond op een afstudeerfeest. Die ene Aziatische versieren, jwt.
Ja... maar in de kroeg zijn er ook jongere hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga niet naar die obscure dingen zoals Fax.
Yepquote:Ja, maar mijn grens ligt toch echt op 20 (kan ik nu mooi zeggen, nu ze jarig is geweest)
Klinkt saaiquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Scheikundeleraar wordt gediagnosticeerd met kanker en om z'n gezin goed achter te laten gaat hij crystal meth produceren en verkopen.
Heel smooth.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
En wat vind je van deze meneerFotoboek van F1978
Iets voor jou?quote:
Daar word ik niet warm vanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klikte, waarom klikte ik. Ik hoopte op een knappe FOK!ker.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Hehehehe GMTAquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klikte, waarom klikte ik. Ik hoopte op een knappe FOK!ker.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar word ik niet warm vanBurnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lelijk ben ik ook niet hoor, gemiddeld wel ja.... model niet nee, maar wie welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klikte, waarom klikte ik. Ik hoopte op een knappe FOK!ker.
Ik vind Skyler wel een beetje sexy door die ene scene van de bijeenkomst op de school van Walt.quote:
Zijn we erin getuind? En stiekem ben je het niet daaro in je Fobo?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
Lelijk ben ik ook niet hoor, gemiddeld wel ja.... model niet nee, maar wie wel
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar word ik niet warm vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeiquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klikte, waarom klikte ik. Ik hoopte op een knappe FOK!ker.![]()
Uh, die kan ik mij zo niet voor de geest halenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind Skyler wel een beetje sexy door die ene scene van de bijeenkomst op de school van Walt.
Oh oh, wat sad van mij.
Ik heb er nooit van gehoordquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is niet obscuur vanavond
Aziatische?Nieuw hosselproject?
In de kroeg ziet iedereen eruit als 30quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... maar in de kroeg zijn er ook jongere he
[..]
Yep21 en hoger is wat beter nog
Dat Walt over het been van Skyler streelt en dat ze dan tekeergaan in de auto.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uh, die kan ik mij zo niet voor de geest halen
Ik ben al onderwegquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er nooit van gehoord
Check mijn fb maar. De enige aziatische
[..]
In de kroeg ziet iedereen eruit als 30
In jouw kroeg misschienquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
In de kroeg ziet iedereen eruit als 30
Oeh, zoektocht start.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er nooit van gehoord
Check mijn fb maar. De enige aziatische
Oh die scène, die was wel leuk jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat Walt over het been van Skyler streelt en dat ze dan tekeergaan in de auto.
hoe bedoel je ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zijn we erin getuind? En stiekem ben je het niet daaro in je Fobo?
Kom maar opquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wil je ook snoeiharde, oppervlakkige doch eerlijke feedback?Ben nu toch bezig
Whehehe. Nouja, de populaire mensen gaan allemaal naar dezelfde tenten.quote:
Sinds wanneer heb jij mijn fb?quote:
Ik bedoel >>>> je hebt ook lui die iets in hun Fobo zetten maar het dan zelf niet zijn enzo....quote:
Jij zou iedereen doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:20 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat ik haar wel zou doen Kaneel
(Mijn manier om te zeggen: Go for it!)![]()
Dat is weer wat anders dan de PINGquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:20 schreef JamesTKirk het volgende:
Ga zo maar es koken. Oftewel naar de friettent.
Niet, maar dat is dan ook deel van de speurtocht.quote:
Sorry, ik raakte in paniekquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pfff... je begint nu al met meppen
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet, maar dat is dan ook deel van de speurtocht.
Zandnegers?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Whehehe. Nouja, de populaire mensen gaan allemaal naar dezelfde tenten.
Soort van half kroeg, half disco. Maar het is daar altijd druk en barst van de zandnegers.
Jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? [ afbeelding ]
Ik zal m'n vriendjes dan maar afschermenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
was da?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders dan de PING
ooo zo bedoel je, nou ik ben dat dus zeker weten wel.... vind neppers zo zieligquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik bedoel >>>> je hebt ook lui die iets in hun Fobo zetten maar het dan zelf niet zijn enzo....
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef Myraela het volgende:
Faxie en Engel, zijn jullie geen leuk koppel? Ga eens op date.
Whehehee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen.quote:
Jep.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef Fascination het volgende:
Kaneel, begint jouw voornaam met een D?
Eigenlijk alle arabierenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehee.
Kijk maar bij Dquirt.
[..]
Turken en Marokkanen.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef F1978 het volgende:
[..]
ooo zo bedoel je, nou ik ben dat dus zeker weten wel.... vind neppers zo zielig
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef Fascination het volgende:
Egt he, die neppers altijd. xDquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef F1978 het volgende:
[..]
ooo zo bedoel je, nou ik ben dat dus zeker weten wel.... vind neppers zo zielig
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef Fascination het volgende:
Whahahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Iedereen noemt die weer anders.... hiero in de regio is t murk
geeft niet, kan gebeurenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan ben ik wel erg lomp geweest.... mijn excuses....
Ben je al vrienden met hem? Dan begint het soppen pas echt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef Fascination het volgende:
Alleen één foto met een papegaai. Saai.
Nee, ik zou hem niet raken, maar ik wil best met hem mee kiten of een keer poolenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geef toe dat je hem zou raken. Hij is hot.
[..]
Geef toe dat je hem zou raken. Hij is hot.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef Fascination het volgende:
Alleen één foto met een papegaai. Saai.
idd... vind ik echt zo laag als je dat doet..... en wat bereiken ze ermee, niksquote:
Ook goed, als master charmeur praat die je toch wel zijn liefdesnest in.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik zou hem niet raken, maar ik wil best met hem mee kiten of een keer poolen
"Poolen"quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik zou hem niet raken, maar ik wil best met hem mee kiten of een keer poolen
Je overschat zijn skillsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook goed, als master charmeur praat die je toch wel zijn liefdesnest in.
Faxie heeft nieuwe smileys ontdekt.quote:
Fobofoto, heb je dezelfde outfit aan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe ben je erachter gekomen?
Ik sta niet echt herkenbaar op die foto
Als je jezelf voordoet als jonge adonis, krijg je wel zomaar naakt foto's van alle meisjes.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef F1978 het volgende:
[..]
idd... vind ik echt zo laag als je dat doet..... en wat bereiken ze ermee, niks
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rustig maar.... ik bijt nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
vind d'r wel aardig hoor, maar niet mijn type enzo hoor
Is 5 minuten na elkaar genomen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Faxie heeft nieuwe smileys ontdekt.
[..]
Fobofoto, heb je dezelfde outfit aan.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook goed, als master charmeur praat die je toch wel zijn liefdesnest in.
Misschien moet ik dat ook maar eens doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je jezelf voordoet als jonge adonis, krijg je wel zomaar naakt foto's van alle meisjes.
Haha ja, de oude site was verdwenen, maar ik heb een 2.0 gevondenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Faxie heeft nieuwe smileys ontdekt.
[..]
Fobofoto, heb je dezelfde outfit aan.
Kun je geen foto van de desbetreffende Aziatische sturen, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is 5 minuten na elkaar genomen.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik heb zijn keu gezien.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt he, ik ben braaf ende verlegen
Nou ik ben 35, en zou niet eens jonger willen zijn, dan ben je tenslotte vaak juist geen adonis, maar meer onervaren als man zijnde vaak... en ik vertel liever de waarheid sowieso dan dat ze er later achterkomen dat ik een ander ben, waardoor je alsnog in de toekomst niet verder met vrouwen komt en geef ze eens ongelijk dan ...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je jezelf voordoet als jonge adonis, krijg je wel zomaar naakt foto's van alle meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |