quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef Fascination het volgende:
Alleen één foto met een papegaai. Saai.
idd... vind ik echt zo laag als je dat doet..... en wat bereiken ze ermee, niksquote:
Ook goed, als master charmeur praat die je toch wel zijn liefdesnest in.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik zou hem niet raken, maar ik wil best met hem mee kiten of een keer poolen
"Poolen"quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik zou hem niet raken, maar ik wil best met hem mee kiten of een keer poolen
Je overschat zijn skillsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook goed, als master charmeur praat die je toch wel zijn liefdesnest in.
Faxie heeft nieuwe smileys ontdekt.quote:
Fobofoto, heb je dezelfde outfit aan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe ben je erachter gekomen?
Ik sta niet echt herkenbaar op die foto
Als je jezelf voordoet als jonge adonis, krijg je wel zomaar naakt foto's van alle meisjes.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef F1978 het volgende:
[..]
idd... vind ik echt zo laag als je dat doet..... en wat bereiken ze ermee, niks
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rustig maar.... ik bijt nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
vind d'r wel aardig hoor, maar niet mijn type enzo hoor
Is 5 minuten na elkaar genomen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Faxie heeft nieuwe smileys ontdekt.
[..]
Fobofoto, heb je dezelfde outfit aan.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook goed, als master charmeur praat die je toch wel zijn liefdesnest in.
Misschien moet ik dat ook maar eens doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je jezelf voordoet als jonge adonis, krijg je wel zomaar naakt foto's van alle meisjes.
Haha ja, de oude site was verdwenen, maar ik heb een 2.0 gevondenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Faxie heeft nieuwe smileys ontdekt.
[..]
Fobofoto, heb je dezelfde outfit aan.
Kun je geen foto van de desbetreffende Aziatische sturen, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is 5 minuten na elkaar genomen.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik heb zijn keu gezien.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt he, ik ben braaf ende verlegen
Nou ik ben 35, en zou niet eens jonger willen zijn, dan ben je tenslotte vaak juist geen adonis, maar meer onervaren als man zijnde vaak... en ik vertel liever de waarheid sowieso dan dat ze er later achterkomen dat ik een ander ben, waardoor je alsnog in de toekomst niet verder met vrouwen komt en geef ze eens ongelijk dan ...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je jezelf voordoet als jonge adonis, krijg je wel zomaar naakt foto's van alle meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |