Ja van zo... Ik ga je beroemd maken.... wel ff dat uittrekken en dan zo gaan zitten etcquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel willen.
Misschien moet ik eens een goede camera aanschaffen en jonge meisjes wijsmaken dat ik fotograaf ben.
Net als die 100.000 andere ransapen
Zeg dat het in kader van een studie isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen.
Misschien moet ik eens een goede camera aanschaffen en jonge meisjes wijsmaken dat ik fotograaf ben.
[..]
?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen.
[..]
?
Klinkt alsof je ervaring hebt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja van zo... Ik ga je beroemd maken.... wel ff dat uittrekken en dan zo gaan zitten etc
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja van zo... Ik ga je beroemd maken.... wel ff dat uittrekken en dan zo gaan zitten etc
Mja, denk niet dat men erin trapt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeg dat het in kader van een studie is
Ja, een beetje jouw praktijken he?quote:
Geen idee?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Mja, denk niet dat men erin trapt.
Daarom moet je natuurlijk de camera wel verhullen in een tasje vol swag.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet maar eens z'n fobo bekijken, dan ben je het vast met me eens.
Een magic custard cake. En gisteren een appeltaart.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi mooi mooi. Wat is je laatste cakecreatie?
Ik heb geen cameraquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
[..]
Ja, een beetje jouw praktijken he?
Mooi!Kan nog wel wat goede foto's gebruikenquote:
Wijze woorden, van Watertornado. Ik sluit ze in mijn hart.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom moet je natuurlijk de camera wel verhullen in een tasje vol swag.
Magic custard? Wat is daar zo magisch aan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een magic custard cake. En gisteren een appeltaart.
Als t toch van die breezerwichtjes zijn dan lukt bijna elke smoes denk ik welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
In dezen zit ik aan de andere kant van de cam.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:45 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Mooi!Kan nog wel wat goede foto's gebruiken
t kan vliegenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Magic custard? Wat is daar zo magisch aan?
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als t toch van die breezerwichtjes zijn dan lukt bijna elke smoes denk ik wel
Hoi, ik ben kaneel en ik wil je vragen of je mee wilt doen met een onderzoek naar.... uhm noem iets wat oke is maar wel bloterig is?
tattoo of piercings op jonge leeftijd? zoiets?
1 beslag, en dan krijg je toch een laag custard en een laag cake.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Magic custard? Wat is daar zo magisch aan?
Hmm, dit zit een beetje buiten mijn kenniscomfortzone. Heb je er een foto van?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 beslag, en dan krijg je toch een laag custard en een laag cake.
Nou ik lijk voor geen meter op Toekito hoor, een heel ander gezicht heeft hij zag ik net op zijn fobo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:35 schreef Fascination het volgende:
F1978 lijkt een beetje op Toekito.
Het kan beide kanten uit werken hahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In dezen zit ik aan de andere kant van de cam.
of lees ik t nu verkeerd?
Navelpiercingsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als t toch van die breezerwichtjes zijn dan lukt bijna elke smoes denk ik wel
Hoi, ik ben kaneel en ik wil je vragen of je mee wilt doen met een onderzoek naar.... uhm noem iets wat oke is maar wel bloterig is?
tattoo of piercings op jonge leeftijd? zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |