Als je er vanaf moet..quote:
Die naam klinkt bekend, maar toch weet ik eigenlijk niet meer wie het is. Maar misschien is dat ook het beeld dat je probeert te schetsen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:35 schreef Fascination het volgende:
F1978 lijkt een beetje op Toekito.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn snoezepoes Myraela! Alles bitch achter de rits?
Gelukkig blijft iedereen gewoon hoe die is en eruit ziet hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:35 schreef Fascination het volgende:
F1978 lijkt een beetje op Toekito.
Alles rolt, jeweet. Dat is hoe wij dat doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn snoezepoes Myraela! Alles bitch achter de rits?
Jij bent wel iemand die ze zelf maakt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe regelt iemand als ik naaktfoto's?
Jij als bioloog moet daar toch geen moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe regelt iemand als ik naaktfoto's?
Je moet maar eens z'n fobo bekijken, dan ben je het vast met me eens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die naam klinkt bekend, maar toch weet ik eigenlijk niet meer wie het is. Maar misschien is dat ook het beeld dat je probeert te schetsen.
Indien gewenst in 3 voud t verzoek indienen en daarbij het eigen risicoverklaring ondertekend inleverenquote:
Ik zou wel willen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand die ze zelf maakt.
?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij als bioloog moet daar toch geen moeite mee hebben
Mooi mooi mooi. Wat is je laatste cakecreatie?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles rolt, jeweet. Dat is hoe wij dat doen.
Ja van zo... Ik ga je beroemd maken.... wel ff dat uittrekken en dan zo gaan zitten etcquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel willen.
Misschien moet ik eens een goede camera aanschaffen en jonge meisjes wijsmaken dat ik fotograaf ben.
Net als die 100.000 andere ransapen
Zeg dat het in kader van een studie isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen.
Misschien moet ik eens een goede camera aanschaffen en jonge meisjes wijsmaken dat ik fotograaf ben.
[..]
?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen.
[..]
?
Klinkt alsof je ervaring hebt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja van zo... Ik ga je beroemd maken.... wel ff dat uittrekken en dan zo gaan zitten etc
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja van zo... Ik ga je beroemd maken.... wel ff dat uittrekken en dan zo gaan zitten etc
Mja, denk niet dat men erin trapt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeg dat het in kader van een studie is
Ja, een beetje jouw praktijken he?quote:
Geen idee?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Mja, denk niet dat men erin trapt.
Daarom moet je natuurlijk de camera wel verhullen in een tasje vol swag.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet maar eens z'n fobo bekijken, dan ben je het vast met me eens.
Een magic custard cake. En gisteren een appeltaart.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi mooi mooi. Wat is je laatste cakecreatie?
Ik heb geen cameraquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
[..]
Ja, een beetje jouw praktijken he?
Mooi!Kan nog wel wat goede foto's gebruikenquote:
Wijze woorden, van Watertornado. Ik sluit ze in mijn hart.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom moet je natuurlijk de camera wel verhullen in een tasje vol swag.
Magic custard? Wat is daar zo magisch aan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een magic custard cake. En gisteren een appeltaart.
Als t toch van die breezerwichtjes zijn dan lukt bijna elke smoes denk ik welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |