Nou ik lijk voor geen meter op Toekito hoor, een heel ander gezicht heeft hij zag ik net op zijn fobo.quote:
Je vervalt in herhaling.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nou ik lijk voor geen meter op Toekito hoor, een heel ander gezicht heeft hij zag ik net op zijn fobo.
Dat ziet er alleen uit als de draagster super slank is. En dat neukt dan minder lekker. Keuzes keuzes. .quote:
Als je te hard duwt prikt die piercing in je eikelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:18 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dat ziet er alleen uit als de draagster super slank is. En dat neukt dan minder lekker. Keuzes keuzes. .
Met die magere grietjes voel he alleen maar botjes. Ik pak liever wat vast. Tegen t schaambeen aan zitten bonken heeft niet mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je te hard duwt prikt die piercing in je eikel
Kan je niet helpen. Zegt me allemaal niks,quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:32 schreef Faxie het volgende:
Tigran Quartet in LantarenVenster rotterdam
Elephant Stone in Rotown
Of Fabio Orsi in Leiden...
Pff nogal verschillend ook...
Ja ach, maar was naar 2 verschillende users gestuurd hequote:
Ik ken ze ook niet verder, maar ik ontdek graag dingenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:35 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Kan je niet helpen. Zegt me allemaal niks,
Die laatstequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:32 schreef Faxie het volgende:
Tigran Quartet in LantarenVenster rotterdam
Elephant Stone in Rotown
Of Fabio Orsi in Leiden...
Pff nogal verschillend ook...
Ik moet zeggen dat ik wel zie waarom zij vinden dat jij op Toekito of andersom lijktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja ach, maar was naar 2 verschillende users gestuurd he
Ga dan ook niet in zo'n gat wonenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja da's te ver rijden voor vanavond voor m'n gevoel... ben de km's een beetje zat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |