lijken een beetje op gangmakers, maar andere jam erin en ipv alleen melkchocola topping, wit + melk + hagelslagquote:
Is ook onacceptabel dat ze tien minuten daarna een herinnering sturen hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tien minuten voor het verstrijken vd betalingstermijn betalen en nu gaan miepen.
Sterrenkijker?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!!
En jij bent zeker een sterrenkijker?![]()
Uhm.. neee, best gestroomlijnd en minimaal gespierd
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin om koekjes te bakken?
Ik heb hier geen plus ..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijken een beetje op gangmakers, maar andere jam erin en ipv alleen melkchocola topping, wit + melk + hagelslag
bij ons gewoon te koop bij de plus
Wat is er nou weer vies aan een sterrenkijker?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sterrenkijker?viezerik
!!! :s
Wil zienben benieuwd naar je kieuwen
[..]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou weer vies aan een sterrenkijker?![]()
Behalve dat het er mongool uit ziet..
Oh zo'n sterrenkijkerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou weer vies aan een sterrenkijker?![]()
Behalve dat het er mongool uit ziet..
Toch niet vreemd bij hem.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tien minuten voor het verstrijken vd betalingstermijn betalen en nu gaan miepen.
Nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:59 schreef Chloroform het volgende:
Chai, had je deze ook al gezien?
http://www.eerstehulpbijr(...)ak-over-windschermen
Ik vind die jury wel grapppig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Even snel kijken. Voordeel van terugkijken is wel dat je die irritante teringjury kan doorspoelen.
Oh wacht, toch wel.![]()
![]()
Daarom juist.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Wanneer dan? Ze zeggen zo vaak zulke domme dingen.Kijk het nu nooit meer.
Is zo confronterend. Dat er zoveel domme mensen zo ontzettend overtuigd zijn van hun gelijk.quote:
Jullie zijn vies en verdorven.. zover had ik nog niet nagedachtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar jij dacht natuurlijk aan een paard.
Jullie?!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jullie zijn vies en verdorven.. zover had ik nog niet nagedacht
Heyquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie?!
Ik denk eerst aan een sterrenkijker voor sterren aan de hemel, dan aan een paard, maar ik kan me ook inleven in de verdorvengedachtengang van 2Nutz en wat hij wsl bedoelde.
Paars?quote:
Waarom dacht je niet eerst aan een paard?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie?!
Ik denk eerst aan een sterrenkijker voor sterren aan de hemel, dan aan een paard, maar ik kan me ook inleven in de verdorvengedachtengang van 2Nutz en wat hij wsl bedoelde.
quote:
Ik snap het volkomenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:36 schreef Chai het volgende:
de verdorvengedachtengang van 2Nutz en wat hij wsl bedoelde.
Ik heb mijn paarden goed getraind, dus enige waar ik dat van ken is bokt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom dacht je niet eerst aan een paard?
quote:
Mijn paard kan ditquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb mijn paarden goed getraind, dus enige waar ik dat van ken is bokt.
Mijn pwny mocht best sterren kijken hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb mijn paarden goed getraind, dus enige waar ik dat van ken is bokt.
Das geen paard, maar een olietanker op benenquote:
Ik las heel even wat andersquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:51 schreef Murdera het volgende:
Wat is de dillio met al die kloons/nieuwe users opeens?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las heel even wat anders
quote:
Niet verbazend.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las heel even wat anders
Des te knapper, die aktiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das geen paard, maar een olietanker op benen
Vas en dWc gaan trouwen.quote:
Valsquote:
Hoezo?quote:
Matige reactie.quote:
Wow, sorry, spijt me man, wist niet dat dit zo diep ging, dacht dat de wonden al geheeld waren.quote:
Prima verwoordingquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, sorry, spijt me man, wist niet dat dit zo diep ging, dacht dat de wonden al geheeld waren.
quote:
Mag ik een filmpje van jou als je koprol maakt?quote:
Idd, niet te stoppenquote:
Haat me.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Chloro en d'r rwina activiteiten altijd.
Cracka pls, you love me.quote:
Ik wacht op de mbp updatesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:22 schreef n8n het volgende:
Apple is geweest. Zit op school en zie zowaar een asus laptop
want je huidige is alweer bijna een jaar oud?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik wacht op de mbp updatesmoet nodig een nieuwe.
haswell in allesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
want je huidige is alweer bijna een jaar oud?
ik wacht tot de retina 13" 1200 is met een hd5200 en 256gb standaard. Zie je over 3 jaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik wacht op de mbp updatesmoet nodig een nieuwe.
nieuwe intel. Lager verbruik, betere videochipsquote:
koop je ex btw?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:36 schreef n8n het volgende:
[..]
ik wacht tot de retina 13" 1200 is met een hd5200 en 256gb standaard. Zie je over 3 jaar
Wil je nou zeggen dat ik een olietanker ben?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag ik een filmpje van jou als je koprol maakt?
Ken ik nietquote:
wij eten meestal popcorn tijdens video's kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:37 schreef n8n het volgende:
[..]
nieuwe intel. Lager verbruik, betere videochips
is dat een nieuw soort wolven shirt?quote:
ahoooooooooooeeeeeeequote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wij eten meestal popcorn tijdens video's kijken.
[..]
is dat een nieuw soort wolven shirt?
goed om te wetenquote:
Pakken wat je pakken kan hoorquote:
Als ik een man was zou ik jo.. nah laat maar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Als ik een man was, zou ik haar kei en keihard doen.
heb jij ook zoeen open relatie?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik jo.. nah laat maar.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik jo.. nah laat maar.
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:34 schreef Salatrel het volgende:
schijnt helemaal hip te zijn tegenwoordig
Hipstersquote:
jij liep bij het zwarte pad, niet¿quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan hoor
Ja uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Als ik een man was, zou ik haar kei en keihard doen.
Roep Che_ even. Die houdt z'n tater altijd dicht op dit soort momenten.quote:
Wie?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Roep Che_ even. Die houdt z'n tater altijd dicht op dit soort momenten.
Ja sorry hoorquote:
je OT slaat op veer haar neus¿quote:
Vragen naar de kwaliteit van Breaking Bad.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:45 schreef Fascination het volgende:
Veertje, hoe is de verhouding tussen kwaliteit en de afzonderlijke seizoenen van Breaking Bad?
kom goed maken...NUquote:
Che_quote:
Geen vragen stellen over BB. Gewoon gaan kijken. Mensen kunnen het een hype noemen, BB is gewoon fucking awesomequote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:45 schreef Fascination het volgende:
Veertje, hoe is de verhouding tussen kwaliteit en de afzonderlijke seizoenen van Breaking Bad?
DAmnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hihahohuhe. Je bent in de war met Chlo man.
Ga ff door seizoen 1 heen jonge. Serieus, BB is één van de weinige series die alleen maar beter wordt gedurende de seizoenenquote:
Echt he? Maar wel echt een einde die ik niet anders had willen zien als dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef Zosk het volgende:
Gisteren pas de laatste aflevering gezien, wat een kutgevoel dat deze serie afgelopen is.
Dat Hank hem uitnodigt om een keer mee te gaan oid?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef Fascination het volgende:
Dat verjaardagsfeest in het eerste seizoen.Inb4 Zosk die zich dat niet herinnert.
Dat wilde ik even horen, ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga ff door seizoen 1 heen jonge. Serieus, BB is één van de weinige series die alleen maar beter wordt gedurende de seizoenen
Dat is waar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Maar wel echt een einde die ik niet anders had willen zien als dit.
Met al die dure cadeau's en dan komt hij met zo'n goedkoop ding aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat Hank hem uitnodigt om een keer mee te gaan oid?
Zoiets specifieks zou ik me nooit herinneren nee, al was het de aflevering van vorige week.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met al die dure cadeau's en dan komt hij met zo'n goedkoop ding aan.
Oh ja, bij Gretchen en Elliotquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met al die dure cadeau's en dan komt hij met zo'n goedkoop ding aan.
Wat dan?quote:
Jij moet je smoel houden want je bent nog niet eens voorbij seizoen 2 gekomen.quote:
Zo onderhand het beste seizoen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
halverwege seizoen 2 was mijn interesse weg, daarna niet meer gekeken
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij moet je smoel houden want je bent nog niet eens voorbij seizoen 2 gekomen.
Gedraag je.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij moet je smoel houden want je bent nog niet eens voorbij seizoen 2 gekomen.
gianni houdt meer van series over klootschieten, barbecueën en zuipen in de keet.quote:
bestaan die?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
gianni houdt meer van series over klootschieten, barbecueën en zuipen in de keet.
Klinkt leuk ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
gianni houdt meer van series over klootschieten, barbecueën en zuipen in de keet.
Samsa?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Roep Che_ even. Die houdt z'n tater altijd dicht op dit soort momenten.
Met wat?quote:
Ik dacht heel even dat je het over gers hadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je het over gers had
Ditquote:
Dat kan jij dus niet weten, want daarna waren er nog 3 seizoenen die je dus niet gezien hebt. DUS BEK HOUWE NOUquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want het werd alleen maar meer van hetzelfde
BEK HOUWEquote:
nee, ik ga de moeite nemen om nog meer te gaan kijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat kan jij dus niet weten, want daarna waren er nog 3 seizoenen die je dus niet gezien hebt. DUS BEK HOUWE NOU
[..]
BEK HOUWE
Wat vind je wel een succesvolle serie dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ga de moeite nemen om nog meer te gaan kijken
hou zelf je bek maar
quote:
nou, breaking bad is wel succesvol, gezien het aantal mensen dat het volgt, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen het goed moet vinden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je wel een succesvolle serie dan?
Moet nog wel beginnen.quote:
Nee joh, vooral niet doen joh. Jouw gemis. Haten op BBquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ga de moeite nemen om nog meer te gaan kijken
hou zelf je bek maar
Nee, ik ben nooit full hater geweest. Als ik het like dan zeg ik het, als ik het dislike zeg ik het ook, Chequote:
ik mis niksquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee joh, vooral niet doen joh. Jouw gemis. Haten op BB
[..]
Nee, ik ben nooit full hater geweest. Als ik het like dan zeg ik het, als ik het dislike zeg ik het ook, Che
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:16 schreef VeerEli het volgende:
Nee, ik ben nooit full hater geweest. Als ik het like dan zeg ik het, als ik het dislike zeg ik het ook, Che
quote:
quote:
Dan kennen jullie mij niet goedquote:
Ja, dat zeggen meer mensen, snap niet waarom :squote:
Jezelf complimentjes geven telt niet he...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Dan kennen jullie mij niet goedHeb hier vaak genoeg chicks gecomplimenteerd
jawatquote:
quote:
goed eigenlijk, beetje ongeduldig, want haast, maar moet wachten op m'n dochter... Nou ja, eigenlijk heeft zij haast, niet ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werk = druk, voor de rest niets te klagen.
en met u?
Welquote:
Wow toevallig net pauze en net op FOK! checken als iemand een werk-JB grap maakt echt veetttttt toevallig hoor hahaha ;Dquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen met FOK!ken in de kantine.
te laat voor de paardrijles?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goed eigenlijk, beetje ongeduldig, want haast, maar moet wachten op m'n dochter... Nou ja, eigenlijk heeft zij haast, niet ik
ik vind dat soort opmerkingen echt niet storend, dus ga vooral je gang als jullie er lol in hebben.quote:
vind ik ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen met FOK!ken in de kantine.
Moest hierdoor denken aan Chlo.quote:
Stijve neus.quote:
Nog nooit gesnovenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meer snuiven, wordt die vanzelf flexibel
Echt alles? (behalve drank i know)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben geheelonthouder
Awwwwwwwwquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja alles, geen seks is nog het makkelijkst vol te houden
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja alles, geen seks is nog het makkelijkst vol te houden
Boekenclub.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:53 schreef BobbyB het volgende:
Over geheelonthouden gesproken, waar is Allure eigenlijk?
"Hoe te solliciteren."quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
welk boek bespreken ze nu?
Het verrotte leven van Floortje Bloem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Hoe te solliciteren."klikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heleen van Royenquote:
dat was uiteraard t eerste boek waar ik aan dacht, maar Floortje bloem paste beter bij Alure.quote:
mn dochter staat voor met tennisquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
Geen leuke verhalen vandaag JB? het is even rustig op werk nu...
voor met tennis? tegen jou?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn dochter staat voor met tennis![]()
Verder niet echt eigenlijk, sorry, misschien heb je een vraag?
nee tegen een jongen van een andere vereniging.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
voor met tennis? tegen jou?
Moet je nog boodschappen doen? en heb je een makkelijke tip voor mij wat ik moet eten vandaag?
hmm, daar was ik ook al aan aant denken voor vanavondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee tegen een jongen van een andere vereniging.
Nee, heb alles al in huis en tagliatelle met courgette en gerookte zalm![]()
Maar dat zijn niet de verhalen die je graag van me hoort![]()
Ik was met vrienden mee naar een miniworkshop van een cursus die zij hadden gedaan om meer uit jezelf te halen en ik was wel nieuwsgierig. Ben alleen niet overgehaald om t ook te gaan doen en volgens mij was dat een beetje de bedoeling van die avond![]()
Beter?
nah, ik ben erachter gekomen dat ik mezelf samen met een ander heel goed dubbel in de knoop kan makenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, daar was ik ook al aan aant denken voor vanavond
en heb je nog iets uit jezelf gehaald?
vertel verderquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nah, ik ben erachter gekomen dat ik mezelf samen met een ander heel goed dubbel in de knoop kan maken
Netjes. Hoop dat ze dat aanhoudtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was met vrienden mee naar een miniworkshop van een cursus die zij hadden gedaan om meer uit jezelf te halen en ik was wel nieuwsgierig. Ben alleen niet overgehaald om t ook te gaan doen en volgens mij was dat een beetje de bedoeling van die avond![]()
Beter?
we zaten met twee touwtjes aan elkaar vast en moesten proberen los te komen, maar we kregen er alleen maar een extra knoop inquote:
je snapt dat deze uitleg vrij teleurstellend is he?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
we zaten met twee touwtjes aan elkaar vast en moesten proberen los te komen, maar we kregen er alleen maar een extra knoop in
patat is ook lekker.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Netjes. Hoop dat ze dat aanhoudt
Dat klinkt niet zo lekker, maar ik ben geen fan van zalm en courgette ook niet echt.
Ik denk dat ik maar patat ga bestellen...
miniworkshop van een cursus?klinkt beetje zweverig eigenlijk.
Dus de conclusie is dat je er niks aan had.
In jouw bipsquote:
ik kan t niet interessanter maken, sorryquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je snapt dat deze uitleg vrij teleurstellend is he?
Zo'n stelletje die uit verveling niet meer weet wat te doen en dus maar zoiets gaan doen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
patat is ook lekker.
Het klinkt idd een beetje zweverig, ik was vnl nieuwsgierig naar waar zij zo enthousiast over waren. Ik begrijp overigens het standpunt wel, maar ik vind het meer iets voor mensen die totaal niet lekker in hun vel zitten of tevreden zijn met hun leven en dat ben ik gewoon wel. Ik ben heel gelukkigen dan is zo'n cursus imo gewoon onzin.
Mag ik mee-eten?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beter?
Hoi Alles goed? ook weer een keer op fok?quote:
ze doen vanalles, maar ik denk dat ze deze cursus vnl gedaan hebben omdat ze allebei niet echt gelukkig waren en het gevoel hadden dat er meer moest zijn ofzo. En zij lijken er vooralsnog wel baat bij te hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo'n stelletje die uit verveling niet meer weet wat te doen en dus maar zoiets gaan doen?nee toch
Als je al gelukkig bent kan het alleen maar negatief uitpakken.
alweer een tijdje .. alleen niet hier in de scquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Alles goed? ook weer een keer op fok?
Of je kan heroine spuiten, word je ook blij vanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze doen vanalles, maar ik denk dat ze deze cursus vnl gedaan hebben omdat ze allebei niet echt gelukkig waren en het gevoel hadden dat er meer moest zijn ofzo. En zij lijken er vooralsnog wel baat bij te hebben.
Voorbeeld was zo'n dag waarop alles fout gaat, je laat een glas uit je handen vallen, je baas maakt een rotopmerking over je uiterlijk, je rijdt tegen een paaltje aan, enz... Dan kun je ervoor kiezen om je kloterig te voelen daarover, maar je kan ook kiezen om het je humeur niet (of iig minder) te laten beinvloeden.
Ik dacht gelijk aan die postvan mij van vorige week ofzo, waarin ik zei dat ik eigenlijk een rotdag had, maar toch heel vrolijk was
mja, dat zou kunnen, mochten ze weer zo'n cursus overwegen, dan zal ik het ze voorstellenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Of je kan heroine spuiten, word je ook blij van
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, dat zou kunnen, mochten ze weer zo'n cursus overwegen, dan zal ik het ze voorstellen
Ik zit ook wel in KLB maar zie je nooit postenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
alweer een tijdje .. alleen niet hier in de sc
Brengt je weer een beetje terug naar de basisschool tochquote:
Da's toch niet fijn in het water?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:04 schreef Dimachaerus het volgende:
wow
.
seks in de gracht + video
http://www.omroepwest.nl/(...)artij-delftse-gracht
![]()
![]()
![]()
Nee dat heb ik niet echt, is pas een jaar geledenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit ook wel in KLB maar zie je nooit posten
[..]
Brengt je weer een beetje terug naar de basisschool toch
Oh zo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze doen vanalles, maar ik denk dat ze deze cursus vnl gedaan hebben omdat ze allebei niet echt gelukkig waren en het gevoel hadden dat er meer moest zijn ofzo. En zij lijken er vooralsnog wel baat bij te hebben.
Voorbeeld was zo'n dag waarop alles fout gaat, je laat een glas uit je handen vallen, je baas maakt een rotopmerking over je uiterlijk, je rijdt tegen een paaltje aan, enz... Dan kun je ervoor kiezen om je kloterig te voelen daarover, maar je kan ook kiezen om het je humeur niet (of iig minder) te laten beinvloeden.
Ik dacht gelijk aan die postvan mij van vorige week ofzo, waarin ik zei dat ik eigenlijk een rotdag had, maar toch heel vrolijk was
laatste paar dagen toch vrij actief hoor. Toch beter oplettenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit ook wel in KLB maar zie je nooit posten
Ja want iedereen let op elke userquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
laatste paar dagen toch vrij actief hoor. Toch beter opletten
Touche!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet echt, is pas een jaar geleden
Yayquote:
Oud toch ditquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:04 schreef Dimachaerus het volgende:
wow
.
seks in de gracht + video
http://www.omroepwest.nl/(...)artij-delftse-gracht
![]()
![]()
![]()
Ik zal er eens om denkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
laatste paar dagen toch vrij actief hoor. Toch beter opletten
met wat ik eisquote:
pffffquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja want iedereen let op elke user
Ik vat hem niequote:
Waarom niet?quote:
Gezinsleven? Sinds wanneer?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom niet?
Gezinsleven nu, dus boekenclub. Ze zit nu bij een boekenclub.
Vat je nu?
boekenclub, Naailes en een schildercursusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom niet?
Gezinsleven nu, dus boekenclub. Ze zit nu bij een boekenclub.
Vat je nu?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar goed ook, anders loop je de hele dag met een boekenclub in je handen
Naailes had ze niet echt nodig dacht ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
boekenclub, Naailes en een schildercursus
Deze juffrouw weetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
boekenclub, Naailes en een schildercursus
Eind juni j.l.quote:
De tering. En niemand die dat mij even in een memo meldt ofzo? Dit zijn de belangrijke dingen die ik hoor te weten, mensen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze juffrouw weet
[..]
Eind juni j.l.
Iedereen.weet dat toch alquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De tering. En niemand die dat mij even in een memo meldt ofzo? Dit zijn de belangrijke dingen die ik hoor te weten, mensen.
Zeker inmiddels ook al bekendgemaakt dat VeerEli stiekem toch wel Pools is?
Je hebt jezelf hier verwijderd dus, ja :squote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De tering. En niemand die dat mij even in een memo meldt ofzo? Dit zijn de belangrijke dingen die ik hoor te weten, mensen.
Zeker inmiddels ook al bekendgemaakt dat VeerEli stiekem toch wel Pools is?
Dat is onjuist. Sinds dqod weg is is alles naar de hel hier.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:27 schreef remi1986 het volgende:
het is er hier wel gezelliger op geworden zeg
waar is die eigenlijk heen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is onjuist. Sinds dqod weg is is alles naar de hel hier.
Gesettled ookquote:
arme panziequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gesettled ookdriehoekverhouding met CY.
oh ik dacht al toen ik weg gingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is onjuist. Sinds dqod weg is is alles naar de hel hier.
Waar is CY heen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gesettled ookdriehoekverhouding met CY.
Zijn maar weinig die dat gemerkt hebbenquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef PriesterB het volgende:
TS is een geblondeerde Indo die van saucijzenbroodjes houdt.
Neu.quote:
Ja nee, ik pleit nog steeds voor een KLBWiki met de laatste statussen van gebruikers, maar niemand wil er aan beginnen.quote:
ik wil gewoon dat bepaalde users opgespoord worden en gedwongen om hier te posten tot ze het weer leuk vindenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee, ik pleit nog steeds voor een KLBWiki met de laatste statussen van gebruikers, maar niemand wil er aan beginnen.
Definieer bepaalde usersquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil gewoon dat bepaalde users opgespoord worden en gedwongen om hier te posten tot ze het weer leuk vinden
Hmm. Jammer dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn maar weinig die dat gemerkt hebben
Sorry ik meende het niet.quote:
Emimich, Krentenbol., Noorsbloedquote:
Dat is 1 user.quote:
Daarom wordt de wie-neukt-wie lijst ook niet meer bijgewerkt. Zou Danny een vermogen kosten aan opslagruimte.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:34 schreef remi1986 het volgende:
dat komt ook omdat het één grote soap hier is op FOK!
En de FOK! database ondersteund geen N:N relaties.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom wordt de wie-neukt-wie lijst ook niet meer bijgewerkt. Zou Danny een vermogen kosten aan opslagruimte.
wd, tli, gizmo dat soort mensenquote:
Oja Tamaraquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wd, tli, gizmo dat soort mensen
en waar is mur eigenlijk? die heb ik deze week ook nog niet gezien..
Ik wist niet dat tli ook weg was. WD post alleen nog af en toe op FBquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie heeft haar weggejaagd?quote:
Wat dan? heeft ze geen complimentjes meer nodig?quote:
gisteren nogquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Noorsbloed is al weer een tijd terug op fok.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noorsbloed is al weer een tijd terug op fok.
ben je nog verder gegaan met je research?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noorsbloed is al weer een tijd terug op fok.
Uhu, heeft zelfs nog even hier meegepost.quote:
GTA V?quote:
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uhu, heeft zelfs nog even hier meegepost.Hij heeft weer een Noorse verloofde, die weer zwanger is.
Nee nee, kindje wordt begin januari verwacht.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee nee, kindje wordt begin januari verwacht.
Goed ideequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee, ik pleit nog steeds voor een KLBWiki met de laatste statussen van gebruikers, maar niemand wil er aan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |