quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:16 schreef VeerEli het volgende:
Nee, ik ben nooit full hater geweest. Als ik het like dan zeg ik het, als ik het dislike zeg ik het ook, Che
quote:
quote:
Dan kennen jullie mij niet goedquote:
Ja, dat zeggen meer mensen, snap niet waarom :squote:
Jezelf complimentjes geven telt niet he...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Dan kennen jullie mij niet goedHeb hier vaak genoeg chicks gecomplimenteerd
jawatquote:
quote:
goed eigenlijk, beetje ongeduldig, want haast, maar moet wachten op m'n dochter... Nou ja, eigenlijk heeft zij haast, niet ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werk = druk, voor de rest niets te klagen.
en met u?
Welquote:
Wow toevallig net pauze en net op FOK! checken als iemand een werk-JB grap maakt echt veetttttt toevallig hoor hahaha ;Dquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen met FOK!ken in de kantine.
te laat voor de paardrijles?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goed eigenlijk, beetje ongeduldig, want haast, maar moet wachten op m'n dochter... Nou ja, eigenlijk heeft zij haast, niet ik
ik vind dat soort opmerkingen echt niet storend, dus ga vooral je gang als jullie er lol in hebben.quote:
vind ik ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen met FOK!ken in de kantine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |