Vragen naar de kwaliteit van Breaking Bad.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:45 schreef Fascination het volgende:
Veertje, hoe is de verhouding tussen kwaliteit en de afzonderlijke seizoenen van Breaking Bad?
kom goed maken...NUquote:
Che_quote:
Geen vragen stellen over BB. Gewoon gaan kijken. Mensen kunnen het een hype noemen, BB is gewoon fucking awesomequote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:45 schreef Fascination het volgende:
Veertje, hoe is de verhouding tussen kwaliteit en de afzonderlijke seizoenen van Breaking Bad?
DAmnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hihahohuhe. Je bent in de war met Chlo man.
Ga ff door seizoen 1 heen jonge. Serieus, BB is één van de weinige series die alleen maar beter wordt gedurende de seizoenenquote:
Echt he? Maar wel echt een einde die ik niet anders had willen zien als dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef Zosk het volgende:
Gisteren pas de laatste aflevering gezien, wat een kutgevoel dat deze serie afgelopen is.
Dat Hank hem uitnodigt om een keer mee te gaan oid?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef Fascination het volgende:
Dat verjaardagsfeest in het eerste seizoen.Inb4 Zosk die zich dat niet herinnert.
Dat wilde ik even horen, ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga ff door seizoen 1 heen jonge. Serieus, BB is één van de weinige series die alleen maar beter wordt gedurende de seizoenen
Dat is waar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Maar wel echt een einde die ik niet anders had willen zien als dit.
Met al die dure cadeau's en dan komt hij met zo'n goedkoop ding aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat Hank hem uitnodigt om een keer mee te gaan oid?
Zoiets specifieks zou ik me nooit herinneren nee, al was het de aflevering van vorige week.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met al die dure cadeau's en dan komt hij met zo'n goedkoop ding aan.
Oh ja, bij Gretchen en Elliotquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met al die dure cadeau's en dan komt hij met zo'n goedkoop ding aan.
Wat dan?quote:
Jij moet je smoel houden want je bent nog niet eens voorbij seizoen 2 gekomen.quote:
Zo onderhand het beste seizoen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
halverwege seizoen 2 was mijn interesse weg, daarna niet meer gekeken
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij moet je smoel houden want je bent nog niet eens voorbij seizoen 2 gekomen.
Gedraag je.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij moet je smoel houden want je bent nog niet eens voorbij seizoen 2 gekomen.
gianni houdt meer van series over klootschieten, barbecueën en zuipen in de keet.quote:
bestaan die?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
gianni houdt meer van series over klootschieten, barbecueën en zuipen in de keet.
Klinkt leuk ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
gianni houdt meer van series over klootschieten, barbecueën en zuipen in de keet.
Samsa?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Roep Che_ even. Die houdt z'n tater altijd dicht op dit soort momenten.
Met wat?quote:
Ik dacht heel even dat je het over gers hadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je het over gers had
Ditquote:
Dat kan jij dus niet weten, want daarna waren er nog 3 seizoenen die je dus niet gezien hebt. DUS BEK HOUWE NOUquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want het werd alleen maar meer van hetzelfde
BEK HOUWEquote:
nee, ik ga de moeite nemen om nog meer te gaan kijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat kan jij dus niet weten, want daarna waren er nog 3 seizoenen die je dus niet gezien hebt. DUS BEK HOUWE NOU
[..]
BEK HOUWE
Wat vind je wel een succesvolle serie dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ga de moeite nemen om nog meer te gaan kijken
hou zelf je bek maar
quote:
nou, breaking bad is wel succesvol, gezien het aantal mensen dat het volgt, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen het goed moet vinden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je wel een succesvolle serie dan?
Moet nog wel beginnen.quote:
Nee joh, vooral niet doen joh. Jouw gemis. Haten op BBquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ga de moeite nemen om nog meer te gaan kijken
hou zelf je bek maar
Nee, ik ben nooit full hater geweest. Als ik het like dan zeg ik het, als ik het dislike zeg ik het ook, Chequote:
ik mis niksquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee joh, vooral niet doen joh. Jouw gemis. Haten op BB
[..]
Nee, ik ben nooit full hater geweest. Als ik het like dan zeg ik het, als ik het dislike zeg ik het ook, Che
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |