Vragen naar de kwaliteit van Breaking Bad.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:45 schreef Fascination het volgende:
Veertje, hoe is de verhouding tussen kwaliteit en de afzonderlijke seizoenen van Breaking Bad?
kom goed maken...NUquote:
Che_quote:
Geen vragen stellen over BB. Gewoon gaan kijken. Mensen kunnen het een hype noemen, BB is gewoon fucking awesomequote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:45 schreef Fascination het volgende:
Veertje, hoe is de verhouding tussen kwaliteit en de afzonderlijke seizoenen van Breaking Bad?
DAmnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hihahohuhe. Je bent in de war met Chlo man.
Ga ff door seizoen 1 heen jonge. Serieus, BB is één van de weinige series die alleen maar beter wordt gedurende de seizoenenquote:
Echt he? Maar wel echt een einde die ik niet anders had willen zien als dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef Zosk het volgende:
Gisteren pas de laatste aflevering gezien, wat een kutgevoel dat deze serie afgelopen is.
Dat Hank hem uitnodigt om een keer mee te gaan oid?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef Fascination het volgende:
Dat verjaardagsfeest in het eerste seizoen.Inb4 Zosk die zich dat niet herinnert.
Dat wilde ik even horen, ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga ff door seizoen 1 heen jonge. Serieus, BB is één van de weinige series die alleen maar beter wordt gedurende de seizoenen
Dat is waar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Maar wel echt een einde die ik niet anders had willen zien als dit.
Met al die dure cadeau's en dan komt hij met zo'n goedkoop ding aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat Hank hem uitnodigt om een keer mee te gaan oid?
Zoiets specifieks zou ik me nooit herinneren nee, al was het de aflevering van vorige week.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met al die dure cadeau's en dan komt hij met zo'n goedkoop ding aan.
Oh ja, bij Gretchen en Elliotquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met al die dure cadeau's en dan komt hij met zo'n goedkoop ding aan.
Wat dan?quote:
Jij moet je smoel houden want je bent nog niet eens voorbij seizoen 2 gekomen.quote:
Zo onderhand het beste seizoen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
halverwege seizoen 2 was mijn interesse weg, daarna niet meer gekeken
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij moet je smoel houden want je bent nog niet eens voorbij seizoen 2 gekomen.
Gedraag je.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij moet je smoel houden want je bent nog niet eens voorbij seizoen 2 gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |