quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:16 schreef VeerEli het volgende:
Nee, ik ben nooit full hater geweest. Als ik het like dan zeg ik het, als ik het dislike zeg ik het ook, Che
quote:
quote:
Dan kennen jullie mij niet goedquote:
Ja, dat zeggen meer mensen, snap niet waarom :squote:
Jezelf complimentjes geven telt niet he...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Dan kennen jullie mij niet goedHeb hier vaak genoeg chicks gecomplimenteerd
jawatquote:
quote:
goed eigenlijk, beetje ongeduldig, want haast, maar moet wachten op m'n dochter... Nou ja, eigenlijk heeft zij haast, niet ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werk = druk, voor de rest niets te klagen.
en met u?
Welquote:
Wow toevallig net pauze en net op FOK! checken als iemand een werk-JB grap maakt echt veetttttt toevallig hoor hahaha ;Dquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen met FOK!ken in de kantine.
te laat voor de paardrijles?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goed eigenlijk, beetje ongeduldig, want haast, maar moet wachten op m'n dochter... Nou ja, eigenlijk heeft zij haast, niet ik
ik vind dat soort opmerkingen echt niet storend, dus ga vooral je gang als jullie er lol in hebben.quote:
vind ik ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen met FOK!ken in de kantine.
Moest hierdoor denken aan Chlo.quote:
Stijve neus.quote:
Nog nooit gesnovenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meer snuiven, wordt die vanzelf flexibel
Echt alles? (behalve drank i know)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben geheelonthouder
Awwwwwwwwquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja alles, geen seks is nog het makkelijkst vol te houden
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja alles, geen seks is nog het makkelijkst vol te houden
Boekenclub.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:53 schreef BobbyB het volgende:
Over geheelonthouden gesproken, waar is Allure eigenlijk?
"Hoe te solliciteren."quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
welk boek bespreken ze nu?
Het verrotte leven van Floortje Bloem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Hoe te solliciteren."klikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heleen van Royenquote:
dat was uiteraard t eerste boek waar ik aan dacht, maar Floortje bloem paste beter bij Alure.quote:
mn dochter staat voor met tennisquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
Geen leuke verhalen vandaag JB? het is even rustig op werk nu...
voor met tennis? tegen jou?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn dochter staat voor met tennis![]()
Verder niet echt eigenlijk, sorry, misschien heb je een vraag?
nee tegen een jongen van een andere vereniging.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
voor met tennis? tegen jou?
Moet je nog boodschappen doen? en heb je een makkelijke tip voor mij wat ik moet eten vandaag?
hmm, daar was ik ook al aan aant denken voor vanavondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee tegen een jongen van een andere vereniging.
Nee, heb alles al in huis en tagliatelle met courgette en gerookte zalm![]()
Maar dat zijn niet de verhalen die je graag van me hoort![]()
Ik was met vrienden mee naar een miniworkshop van een cursus die zij hadden gedaan om meer uit jezelf te halen en ik was wel nieuwsgierig. Ben alleen niet overgehaald om t ook te gaan doen en volgens mij was dat een beetje de bedoeling van die avond![]()
Beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |