nah, ik ben erachter gekomen dat ik mezelf samen met een ander heel goed dubbel in de knoop kan makenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, daar was ik ook al aan aant denken voor vanavond
en heb je nog iets uit jezelf gehaald?
vertel verderquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nah, ik ben erachter gekomen dat ik mezelf samen met een ander heel goed dubbel in de knoop kan maken
Netjes. Hoop dat ze dat aanhoudtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee tegen een jongen van een andere vereniging.
Nee, heb alles al in huis en tagliatelle met courgette en gerookte zalm![]()
Maar dat zijn niet de verhalen die je graag van me hoort![]()
Ik was met vrienden mee naar een miniworkshop van een cursus die zij hadden gedaan om meer uit jezelf te halen en ik was wel nieuwsgierig. Ben alleen niet overgehaald om t ook te gaan doen en volgens mij was dat een beetje de bedoeling van die avond![]()
Beter?
we zaten met twee touwtjes aan elkaar vast en moesten proberen los te komen, maar we kregen er alleen maar een extra knoop inquote:
je snapt dat deze uitleg vrij teleurstellend is he?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
we zaten met twee touwtjes aan elkaar vast en moesten proberen los te komen, maar we kregen er alleen maar een extra knoop in
patat is ook lekker.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Netjes. Hoop dat ze dat aanhoudt
Dat klinkt niet zo lekker, maar ik ben geen fan van zalm en courgette ook niet echt.
Ik denk dat ik maar patat ga bestellen...
miniworkshop van een cursus?klinkt beetje zweverig eigenlijk.
Dus de conclusie is dat je er niks aan had.
In jouw bipsquote:
ik kan t niet interessanter maken, sorryquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je snapt dat deze uitleg vrij teleurstellend is he?
Zo'n stelletje die uit verveling niet meer weet wat te doen en dus maar zoiets gaan doen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
patat is ook lekker.
Het klinkt idd een beetje zweverig, ik was vnl nieuwsgierig naar waar zij zo enthousiast over waren. Ik begrijp overigens het standpunt wel, maar ik vind het meer iets voor mensen die totaal niet lekker in hun vel zitten of tevreden zijn met hun leven en dat ben ik gewoon wel. Ik ben heel gelukkigen dan is zo'n cursus imo gewoon onzin.
Mag ik mee-eten?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee tegen een jongen van een andere vereniging.
Nee, heb alles al in huis en tagliatelle met courgette en gerookte zalm![]()
Maar dat zijn niet de verhalen die je graag van me hoort![]()
Ik was met vrienden mee naar een miniworkshop van een cursus die zij hadden gedaan om meer uit jezelf te halen en ik was wel nieuwsgierig. Ben alleen niet overgehaald om t ook te gaan doen en volgens mij was dat een beetje de bedoeling van die avond![]()
Beter?
Hoi Alles goed? ook weer een keer op fok?quote:
ze doen vanalles, maar ik denk dat ze deze cursus vnl gedaan hebben omdat ze allebei niet echt gelukkig waren en het gevoel hadden dat er meer moest zijn ofzo. En zij lijken er vooralsnog wel baat bij te hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo'n stelletje die uit verveling niet meer weet wat te doen en dus maar zoiets gaan doen?nee toch
Als je al gelukkig bent kan het alleen maar negatief uitpakken.
alweer een tijdje .. alleen niet hier in de scquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Alles goed? ook weer een keer op fok?
Of je kan heroine spuiten, word je ook blij vanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze doen vanalles, maar ik denk dat ze deze cursus vnl gedaan hebben omdat ze allebei niet echt gelukkig waren en het gevoel hadden dat er meer moest zijn ofzo. En zij lijken er vooralsnog wel baat bij te hebben.
Voorbeeld was zo'n dag waarop alles fout gaat, je laat een glas uit je handen vallen, je baas maakt een rotopmerking over je uiterlijk, je rijdt tegen een paaltje aan, enz... Dan kun je ervoor kiezen om je kloterig te voelen daarover, maar je kan ook kiezen om het je humeur niet (of iig minder) te laten beinvloeden.
Ik dacht gelijk aan die postvan mij van vorige week ofzo, waarin ik zei dat ik eigenlijk een rotdag had, maar toch heel vrolijk was
mja, dat zou kunnen, mochten ze weer zo'n cursus overwegen, dan zal ik het ze voorstellenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Of je kan heroine spuiten, word je ook blij van
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, dat zou kunnen, mochten ze weer zo'n cursus overwegen, dan zal ik het ze voorstellen
Ik zit ook wel in KLB maar zie je nooit postenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
alweer een tijdje .. alleen niet hier in de sc
Brengt je weer een beetje terug naar de basisschool tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |