En de FOK! database ondersteund geen N:N relaties.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom wordt de wie-neukt-wie lijst ook niet meer bijgewerkt. Zou Danny een vermogen kosten aan opslagruimte.
wd, tli, gizmo dat soort mensenquote:
Oja Tamaraquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wd, tli, gizmo dat soort mensen
en waar is mur eigenlijk? die heb ik deze week ook nog niet gezien..
Ik wist niet dat tli ook weg was. WD post alleen nog af en toe op FBquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie heeft haar weggejaagd?quote:
Wat dan? heeft ze geen complimentjes meer nodig?quote:
gisteren nogquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Noorsbloed is al weer een tijd terug op fok.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noorsbloed is al weer een tijd terug op fok.
ben je nog verder gegaan met je research?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noorsbloed is al weer een tijd terug op fok.
Uhu, heeft zelfs nog even hier meegepost.quote:
GTA V?quote:
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uhu, heeft zelfs nog even hier meegepost.Hij heeft weer een Noorse verloofde, die weer zwanger is.
Nee nee, kindje wordt begin januari verwacht.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee nee, kindje wordt begin januari verwacht.
Goed ideequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee, ik pleit nog steeds voor een KLBWiki met de laatste statussen van gebruikers, maar niemand wil er aan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |