De tering. En niemand die dat mij even in een memo meldt ofzo? Dit zijn de belangrijke dingen die ik hoor te weten, mensen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze juffrouw weet
[..]
Eind juni j.l.
Iedereen.weet dat toch alquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De tering. En niemand die dat mij even in een memo meldt ofzo? Dit zijn de belangrijke dingen die ik hoor te weten, mensen.
Zeker inmiddels ook al bekendgemaakt dat VeerEli stiekem toch wel Pools is?
Je hebt jezelf hier verwijderd dus, ja :squote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De tering. En niemand die dat mij even in een memo meldt ofzo? Dit zijn de belangrijke dingen die ik hoor te weten, mensen.
Zeker inmiddels ook al bekendgemaakt dat VeerEli stiekem toch wel Pools is?
Dat is onjuist. Sinds dqod weg is is alles naar de hel hier.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:27 schreef remi1986 het volgende:
het is er hier wel gezelliger op geworden zeg
waar is die eigenlijk heen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is onjuist. Sinds dqod weg is is alles naar de hel hier.
Gesettled ookquote:
arme panziequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gesettled ookdriehoekverhouding met CY.
oh ik dacht al toen ik weg gingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is onjuist. Sinds dqod weg is is alles naar de hel hier.
Waar is CY heen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gesettled ookdriehoekverhouding met CY.
Zijn maar weinig die dat gemerkt hebbenquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef PriesterB het volgende:
TS is een geblondeerde Indo die van saucijzenbroodjes houdt.
Neu.quote:
Ja nee, ik pleit nog steeds voor een KLBWiki met de laatste statussen van gebruikers, maar niemand wil er aan beginnen.quote:
ik wil gewoon dat bepaalde users opgespoord worden en gedwongen om hier te posten tot ze het weer leuk vindenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee, ik pleit nog steeds voor een KLBWiki met de laatste statussen van gebruikers, maar niemand wil er aan beginnen.
Definieer bepaalde usersquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil gewoon dat bepaalde users opgespoord worden en gedwongen om hier te posten tot ze het weer leuk vinden
Hmm. Jammer dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn maar weinig die dat gemerkt hebben
Sorry ik meende het niet.quote:
Emimich, Krentenbol., Noorsbloedquote:
Dat is 1 user.quote:
Daarom wordt de wie-neukt-wie lijst ook niet meer bijgewerkt. Zou Danny een vermogen kosten aan opslagruimte.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:34 schreef remi1986 het volgende:
dat komt ook omdat het één grote soap hier is op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |