Da's toch niet fijn in het water?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:04 schreef Dimachaerus het volgende:
wow
.
seks in de gracht + video
http://www.omroepwest.nl/(...)artij-delftse-gracht
![]()
![]()
![]()
Nee dat heb ik niet echt, is pas een jaar geledenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit ook wel in KLB maar zie je nooit posten
[..]
Brengt je weer een beetje terug naar de basisschool toch
Oh zo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze doen vanalles, maar ik denk dat ze deze cursus vnl gedaan hebben omdat ze allebei niet echt gelukkig waren en het gevoel hadden dat er meer moest zijn ofzo. En zij lijken er vooralsnog wel baat bij te hebben.
Voorbeeld was zo'n dag waarop alles fout gaat, je laat een glas uit je handen vallen, je baas maakt een rotopmerking over je uiterlijk, je rijdt tegen een paaltje aan, enz... Dan kun je ervoor kiezen om je kloterig te voelen daarover, maar je kan ook kiezen om het je humeur niet (of iig minder) te laten beinvloeden.
Ik dacht gelijk aan die postvan mij van vorige week ofzo, waarin ik zei dat ik eigenlijk een rotdag had, maar toch heel vrolijk was
laatste paar dagen toch vrij actief hoor. Toch beter oplettenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit ook wel in KLB maar zie je nooit posten
Ja want iedereen let op elke userquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
laatste paar dagen toch vrij actief hoor. Toch beter opletten
Touche!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet echt, is pas een jaar geleden
Yayquote:
Oud toch ditquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:04 schreef Dimachaerus het volgende:
wow
.
seks in de gracht + video
http://www.omroepwest.nl/(...)artij-delftse-gracht
![]()
![]()
![]()
Ik zal er eens om denkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
laatste paar dagen toch vrij actief hoor. Toch beter opletten
met wat ik eisquote:
pffffquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja want iedereen let op elke user
Ik vat hem niequote:
Waarom niet?quote:
Gezinsleven? Sinds wanneer?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom niet?
Gezinsleven nu, dus boekenclub. Ze zit nu bij een boekenclub.
Vat je nu?
boekenclub, Naailes en een schildercursusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom niet?
Gezinsleven nu, dus boekenclub. Ze zit nu bij een boekenclub.
Vat je nu?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar goed ook, anders loop je de hele dag met een boekenclub in je handen
Naailes had ze niet echt nodig dacht ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
boekenclub, Naailes en een schildercursus
Deze juffrouw weetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
boekenclub, Naailes en een schildercursus
Eind juni j.l.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |