Maar het kan dus niet online, door hem op te sturen?quote:Op maandag 30 september 2013 23:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ze zijn vaak tot 21:00 open.
Links ziet er meer versleten uit maar is PowerPC, rechts wat netter maar is Intel. Ik zeg rechts.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Zon schijnt,wat fris buiten en.. allemaal bezig te fokken achter een Mac?![]()
Vraagje aan de kenners: Hieronder zien je 2 van mijn oude Mac notebooks,mag je raden welke er het er meest slecht aan toe is. De oude Powerbook links of de oude MacBook pro rechts?(allebei 15 inch trouwens)
[ afbeelding ]
Hoe kunnen wij dat ruiken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Zon schijnt,wat fris buiten en.. allemaal bezig te fokken achter een Mac?![]()
Vraagje aan de kenners: Hieronder zien je 2 van mijn oude Mac notebooks,mag je raden welke er het er meest slecht aan toe is. De oude Powerbook links of de oude MacBook pro rechts?(allebei 15 inch trouwens)
[ afbeelding ]
Hier (London) kun je niet reserveren en is het 'wie het eerst komt krijgt'quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef mega-worstje het volgende:
Hey, ik heb een vraagje. Ik zit volgende week in Parijs en ik vroeg me af of het dan alweer mogelijk was om de 5S in de apple store op te halen. Weten jullie hoe de voorraad is en of ik vooraf kan/moet reserveren.
groetjens.
Dat had je ook wel kunnen googlen..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:51 schreef DuTank het volgende:
De Magic Mouse werkt toch ook voor een MacBook Air?
Vanaf wanneer liggen ze weer in de winkel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier (London) kun je niet reserveren en is het 'wie het eerst komt krijgt'
http://www.apple.com/uk/retail/iphone/
Nice dat ik dat toch echt gepost heb vanuit mn droom.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:31 schreef gohan16 het volgende:
Safari in ios 7 met het back en forward browser werkt echt geweldig. Was eerst even wennen, maar nu net zo intuïtief als op de MacBook.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:18 schreef no1uknow het volgende:
Links ziet er meer versleten uit maar is PowerPC, rechts wat netter maar is Intel. Ik zeg rechts.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je argumentatie is niet helemaal wat ik zocht maar een goed kijker met veel inzoom ervaringhad kunnen zien dat de rechtse notebook een knak in de kabel had,een deukje in de rechterspeaker en ( maar dat kun je niet goed zien) een minuscule buiging in het scherm rechtsboven waardoor er wat lichtstralen door het scherm aan de bovenkant heenkomen.
Enige wat de powerbook aan mankement heeft zijn de toetsen die erg gebruikt aandoen.
Bij m'n ouders staan ook nog 2 van deze dingen werkend te verstoffen op zolderquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatst nog een klant in de winkel die een 20 jaar oude (true story) werkende (!) Mac had, weet niet meer precies welk model.
Dafuq?twitter:logancollins twitterde op donderdag 03-10-2013 om 18:44:09Today iOS is older than OS X was when iOS was introduced. (6yrs, 3mos, 4days) reageer retweet
Podcast in iTunes nog steeds in willekeurige volgorde. Wtf Apple?quote:
Sorteervolgorde heb je ook gewoon goed staan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Podcast in iTunes nog steeds in willekeurige volgorde. Wtf Apple?
Ik zet een kratje bier in op deze maand nog een keynote met nieuwe Mavericks, nieuwe MPB's en nieuwe iPads.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan zal het vast niet lang meer duren voordat hij op de markt komt.
15 oktober volgens de geruchten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zet een kratje bier in op deze maand nog een keynote met nieuwe Mavericks, nieuwe MPB's en nieuwe iPads.
Waar precies? Ik zie nergens een optie om ze weer alfabetisch te sorteren. Voor de duidelijkheid: ik heb het over de linkerkolom onder het nieuwe "My podcasts" wat eerst gewoon "Podcasts" was. Die lijst met alle verschillende podcasts was altijd alfabetisch en is nu vrij willekeurig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorteervolgorde heb je ook gewoon goed staan?
Op verschillende websites. Zou dus best wel eens kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ah nice, zelfs een datum, waar is die voorbij gekomen dan?
Oh de lijst met podcasts, ik dacht de afleveringen binnen een podcast. Hmm dat is raar ja, heb even wat podcasts gesubscribed maar staan inderdaad in willekeurige volgorde.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waar precies? Ik zie nergens een optie om ze weer alfabetisch te sorteren. Voor de duidelijkheid: ik heb het over de linkerkolom onder het nieuwe "My podcasts" wat eerst gewoon "Podcasts" was. Die lijst met alle verschillende podcasts was altijd alfabetisch en is nu vrij willekeurig.
Heb wel gegoogled maar ik zie geen oplossingen.
In 2005 al opgenomen. Damn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:44 schreef Pino112 het volgende:
De stem achter Siri
http://www.theverge.com/2(...)iri-is-susan-bennett
Huh dacht dat de stem van Siri van een Belgische kwam.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:44 schreef Pino112 het volgende:
De stem achter Siri
http://www.theverge.com/2(...)iri-is-susan-bennett
Dat de technologie uit België komt wil niet zeggen dat de stem van een Belgische komt..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Huh dacht dat de stem van Siri van een Belgische kwam.
Had ooit ergens gelezen dat een vrouw uit Belgie dat had ingesproken, weet alleen niet meer waar en hoe maar google zal t vast wel in de cache hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat de technologie uit België komt wil niet zeggen dat de stem van een Belgische komt..
Koop een SSD.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:23 schreef Nashje het volgende:
Ik ga toch maar m'n harde schijf vervangen. Schijfhulpprogramma's zegt dat ie niet heel erg veel leven meer heeft. Waar raden jullie aan een vervangende schijf te kopen?
Thanks. Ga ik er daar eentje uitzoeken. Denk je wel dat dat de moeite is bij een MacBook van medio 2009?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
http://tweakers.net/categorie/674/solid-state-drives/producten/
Ja. Maakt je MacBook direct een stuk sneller.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Thanks. Ga ik er daar eentje uitzoeken. Denk je wel dat dat de moeite is bij een MacBook van medio 2009?
Nog een vraag. Sorry. Heb dat ding gewoon echt nodig dus wil 'm zo snel mogelijk fixen. Heb niet heel veel verstand van hdd's/ssd's.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Maakt je MacBook direct een stuk sneller.
Moet gewoon kunnen zover ik weet. Maar er zullen vast users hier zijn die dat kunnen bevestigen of niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nog een vraag. Sorry. Heb dat ding gewoon echt nodig dus wil 'm zo snel mogelijk fixen. Heb niet heel veel verstand van hdd's/ssd's.
Heb deze op het oog: http://tweakers.net/price(...)250gb/specificaties/
Gaat deze qua specs passen bij een MB uit medio 2009? Ik las dat niet alle type SATA met elkaar matchen..
Ik heb een samsung 840 500GB in mijn MBP uit 2012 zitten. Lijkt me dat die dan in een 2009 versie ook gewoon moet kunnen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nog een vraag. Sorry. Heb dat ding gewoon echt nodig dus wil 'm zo snel mogelijk fixen. Heb niet heel veel verstand van hdd's/ssd's.
Gaat deze qua specs passen bij een MB uit medio 2009? Ik las dat niet alle type SATA met elkaar matchen..
Voor zover ik weet moet dat gewoon kunnen, er zit SATA 300 in jouw MBP en die SSD is SATA 600 maar dat is backwards/forward compatible, succesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is er mis om er gewoon nog een jaar op te blijven?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lol, ik zit net een paar maandjes op 10.8.x..
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat is er mis om er gewoon nog een jaar op te blijven?![]()
Ik doe het ook zo vaak.
twitter:tim_cook twitterde op zaterdag 05-10-2013 om 16:10:45Second anniversary of Steve's death. Going on a long hike today and reflecting on his friendship and all the dents he made in the universe. reageer retweet
Hangt van je gebruik af. Ik heb nogal wat programeer- en andere tools draaien en die zijn vaak niet allemaal direct up-to-date als een nieuwe OS versie uitkomt.quote:
Ik las dat er een nieuwe versie van de 840 is, de EVO. Die kost schijnbaar hetzelfde als de 840, maar is een stuk sneller door ander gebruik van componenten oid. Op sommige punten blijkbaar zelfs sneller dan de PRO. Mogelijk kun je dus beter voor die gaan als er een keuze isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:27 schreef Nashje het volgende:
Nice. Nogmaals bedankt jongens. Moet lukken.
Omdat ik het aloude gezegde "if it ain't broken,don't fix it"soms handhaaf en een nieuw OSX altijd problemen geeft. Dus wacht ik meestal een tijdje tot het moment daar is dat ik een nieuw OSX nodig vind.quote:
Nieuwe versie kopen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:09 schreef bridgefan het volgende:
Gisteren heb ik Mountain Lion gedownload. Vanochtend zag ik dat Entourage, Excel en Word het niet meer doen. De melding die ik krijg is: "Het programma Microsoft [Entourage/Excel/Word] kan niet worden geopend, omdat de PowerPC-programma's niet langer wordt ondersteund." Wat moet ik doen als ik die programma's terug wil?
Ik heb er helemaal geen verstand van. Welke versie moet ik hebben, en kan ik dan mijn huidige bestanden openen?quote:
gewoon, de laatste versie office for mac. 2010 of 2011 ofzo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:40 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen verstand van. Welke versie moet ik hebben, en kan ik dan mijn huidige bestanden openen?
Waarom geen appletv 3 en een nas met airplay support? Of een wd tv live en via dlna streamen vanaf je nas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef T_Fuff het volgende:
Ik ben op zoek naar een mac mini voor gebruik als mediacenter, stream vanaf nas.
Ik dacht in principe aan een 2011 model, maar wat denken jullie van een mid 2010 model met intel cor 2 duo. Of is een i5 echt aan te raden.
Wil er ook wat emulators op draaien, maar voornamelijk xbmc en wat surfen vanaf de bank.
ATV3 is niet te jailbreaken, geen xbmc, geen emulator/games e.d.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom geen appletv 3 en een nas met airplay support? Of een wd tv live en via dlna streamen vanaf je nas.
Stuk goedkoper.
Ah, je wil dus allerlei andere zaken dan alleen streamen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:00 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
ATV3 is niet te jailbreaken, geen xbmc, geen emulator/games e.d.
wdtv live gehad, saaie interface, niet de snelste en weinig customizable. Heb raspberry pi en ouya maar beide bieden niet de stabiliteit die ik wil (raspberry pi doet het prima, als slaapkamer apparaaten ouya is leuk gameconsole )
Mac Mini kan ik ook nog gebruiken als desktop, wanneer ik op groter scherm wil werken (ipv 13" macbook pro). Inderdaad wel wat prijzig, maar je krijgt er een hele hoop voor terug.
Saaie interface is altijd winquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah, je wil dus allerlei andere zaken dan alleen streamen.
Overigens is een 'saaie interface' voor mij een geval van lekker belangrijk. Ik heb mijn xbmc barebone zelden aan. Snel mijn filmpje kunnen afspelen, subs en audio kiezen, veel meer doe ik er niet mee
quote:The Story of the Original iPhone's Development
Today's NY Times delivers a great story of the development of the iPhone by Apple. It focuses on the events during the leadup to Steve Jobs taking the stage with shockingly buggy prototypes and pulling off the show that is now history.
'Only about a hundred iPhones even existed, all of them of varying quality. Some had noticeable gaps between the screen and the plastic edge; others had scuff marks on the screen. And the software that ran the phone was full of bugs. The iPhone could play a section of a song or a video, but it couldn’t play an entire clip reliably without crashing. It worked fine if you sent an e-mail and then surfed the Web. If you did those things in reverse, however, it might not.
Hours of trial and error had helped the iPhone team develop what engineers called “the golden path,” a specific set of tasks, performed in a specific way and order, that made the phone look as if it worked.' One of the big problems was the phone's connectivity. The man in charge of the iPhone's radios, Andy Grignon, had to deal with Jobs's anger when rehearsals didn't go well. Grignon said, 'Very rarely did I see him become completely unglued — it happened, but mostly he just looked at you and very directly said in a very loud and stern voice, "You are [expletive] up my company," or, "If we fail, it will be because of you." He was just very intense. And you would always feel an inch tall.'
Een oud collega van mij draaide nét aan 1080p op zijn mid 2007 Mac Mini met 1,83 ghz C2D en 2GB ram. Wel alleen in XBMC volgens mij, of VLC. Dus een 2010 Mac Mini of jonger moet prima kunnen volgens mij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:25 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Saaie interface is altijd win![]()
Ik heb lang gedacht aan een ATV 2, jailbreaken die hap en xbmc erop. Ik heb een raspberry pi, ouya, wdtv live (gehad). Allemaal net niet de functionaliteit en stabiliteit die ik verlang.
Nu vraag ik me alleen nog af of ik nou voor een i5 moet gaan of dat een core 2 duo met een RAM upgrade ook wel lekker zal werken?
Emulators zijn SNES en N64. Werken zal voornamelijk excel, word, dreamweaver zijn.
Ik heb nog een 64GB SSD die ik er sowieso in wil knallen en 500GB hdd voor ernaast. Keuzes keuzes..
Swets wil je zeggen dat Mac Office 2004 niet meer werkt op Mountain Lion en de daarop volgende versies?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
gewoon, de laatste versie office for mac. 2010 of 2011 ofzo.
Mooi, die had ik besteldquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik las dat er een nieuwe versie van de 840 is, de EVO. Die kost schijnbaar hetzelfde als de 840, maar is een stuk sneller door ander gebruik van componenten oid. Op sommige punten blijkbaar zelfs sneller dan de PRO. Mogelijk kun je dus beter voor die gaan als er een keuze is, kan ook zijn dat de 840 er ondertussen gewoon uit is en alleen de pro en de evo er nog zijn, maar dat weet ik niet.
Waarom heb je de oude HD niet gecloned naar je nieuwe SSD? Dan hoef je helemaal niets te installeren en werkt het direct. Kan bijvoorbeeld met Carbon Copy Cloner.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooi, die had ik besteld.
Ik heb de SSD erin gemonteerd. Nu probeer ik op te starten met de installatie cd erin en C-toets ingedrukt. Gebeurt niets. Hij leest de dvd wel zo te horen maar zonder resultaat. Wat nu?
Vanaf Lion niet meer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Swets wil je zeggen dat Mac Office 2004 niet meer werkt op Mountain Lion en de daarop volgende versies?
Ja het moet kunnen, mijn raspberry Pi kan het ook. Ik vraag me af wat het performance verschil zal zijn en of het de moeite waard is om dus voor een i5 te zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Een oud collega van mij draaide nét aan 1080p op zijn mid 2007 Mac Mini met 1,83 ghz C2D en 2GB ram. Wel alleen in XBMC volgens mij, of VLC. Dus een 2010 Mac Mini of jonger moet prima kunnen volgens mij.
Ik zou dat persoonlijk meer van het prijsverschil af laten hangen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:00 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja het moet kunnen, mijn raspberry Pi kan het ook. Ik vraag me af wat het performance verschil zal zijn en of het de moeite waard is om dus voor een i5 te zijn.
Dan een 2010 model, dat is duidelijk goedkoperquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zou dat persoonlijk meer van het prijsverschil af laten hangen.
Precies, met 8GB ram (kan zelfs 16 in) kan je daar prima mee vooruit, laat staan met een SSD.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:05 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Dan een 2010 model, dat is duidelijk goedkoper
twitter:onemorething twitterde op dinsdag 08-10-2013 om 23:12:09'Nieuwe iPad komt 22 oktober' http://t.co/FE3eBkeQrH reageer retweet
Maverick zal dan ook wel op die datum verkrijgbaar zijn gok ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:19 schreef Pino112 het volgende:
twitter:onemorething twitterde op dinsdag 08-10-2013 om 23:12:09'Nieuwe iPad komt 22 oktober' http://t.co/FE3eBkeQrH reageer retweet
Zonder AppleCare heb je ook nog gewoon garantie, dus je kunt teruggaan naar de winkel en zeggen dat er twee dooie pixels zijn. Fabrieksgarantie, iets waar je zelf verdomd weinig aan kunt doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:36 schreef Hyman het volgende:
Helleu,
Ik heb sinds uitgave van de macbook pro retina (nu net iets meer dan een jaar) mijn laptop, nu kom ik dr net achter dat ik een tweetal dooie pixels heb die in het midden van het scherm zitten. En ik heb geen apple care.
Wat kan ik eraan doen?
Mooi. Weet ik dat ik over een tijdje als ik geen enkele PPC Mac meer heb de schijf kan weggooien.quote:
Klinkt als een gare accu. Bij de Apple Store kunnen ze die vervangen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:49 schreef kahlie het volgende:
Iphone 4S heeft af en toe dat hij uitslaat als hij nog iets van 26% of lager heeft. Gaat niet meer aan, tenzij je hem op de lader zet. Dan aan en gelijk weer op dat hogere percentage. Ugh. Die zit nog binnen 2 jaar. Keertje of 4 gebeurd ook. Eerste keer dacht ik dat hij leeg was, daarna zag ik dat hij dus niet leeg zat.
Nu al.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:55 schreef Pino112 het volgende:
Betalen via iDeal is nu mogelijk in de Online Store.
Zou niet uit moeten maken eigenlijk, de functionaliteit is onveranderd gebleven t.o.v. iOS 6.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:03 schreef Federer-fan het volgende:
Sinds ik iOS7 heb geinstalleerd, gaat het vaak mis met previews van sms'jes, WhatsAppberichten en mailtjes op mijn lock screen. Vroeger stonden ze keurige in het midden en kwamen ze onder elkaar te staan. Nu zie ik er soms een boven in mijn scherm maar op een gegeven moment is hij weer weg. Weten jullie waar dat mee te maken heeft? En kun je het zo instellen als voorheen (bij de iOS6)?)
Zelf laatst ook ruzie gehad met Click & Buy, rekening betaald (ze hadden bedragen proberen af te trekken, was mislukt omdat ik een arme sloeber ben, en gaan dan per transactie 15 euro boete rekenenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:55 schreef Lyzio het volgende:
Even een vraagje. Ik ben helemaal klaar met Click&Buy, wat een vreselijk corrupte firma is dat. Volgens hun staat er nog een bedrag open van enkele euro's, maar dat is allang betaald. Punt is nu dat mijn Apple ID geblokkeerd is en ik dus niets meer kan updaten of downloaden qua apps.
Aangezien ik geen creditcard heb, is dat ook geen optie. Nu is er wel de optie om een 3vCard te kopen (goede ervaringen mee), maar mijn vraag is of ik dat in combinatie met de Apple Store kan gebruiken? Dat ik dus mijn apps weer terug heb die nu gewoon niet meer te downloaden zijn omdat het geblokkeerd is.
Ah thanks voor de tip!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
2 iTunes kaarten van ¤15,- voor ¤25,-
Mooi, dan kan ik daar ooit OS X Mavericks van halen...
http://audacity.sourceforge.net/?lang=nlquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef o.us2.0 het volgende:
Iemand trouwens hoe je met welke native app (op OS X ML) je een specifiek nummer van een mix kan knippen? Heb ook alle apps van Adobe CS6, misschien kan het via Premiere Pro ondanks dat het video editing software is?
Eens. Heb er een van ING. Prettig dat het gewoon je eigen bank is en geen vage handel gevestigd op een één of ander eiland.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef o.us2.0 het volgende:
Gewoon creditcard, helemaal perfect hier zonder gezeik (zoals alle andere creditcardbetalingen van mij).
Even real time geld overmaken naar elkaar en weer terugstorten?quote:
macbook, imac, iphone, mac mini, mac pro?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:22 schreef bambino het volgende:
Ik heb sinds gisteren problemen met mijn power button.
De ene kant reageert niet maar als ik meer richting de andere kant klik gaat die wel aan of uit.
Iemand enig idee waar ik dit goedkoop kan laten fixen?
Zag op internet een bedrijfje die er 69 euro voor vraagt...
Ah my badquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:26 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
macbook, imac, iphone, mac mini, mac pro?
Even open schroeven en kijken of hij ergens klemt? Lijkt me vrij simpel probleem als ik het zo lees.
Dinsdag komt mijn mac mini waarschijnlijk, 2011 model op de kop getikt incl trackpad. Heb al magic wand van twelvesouth en een apple remote gekocht, dus dat wordt lekker lui vanaf de bank
Geen garantie meer? Dat ding is maximaal iets meer dan een jaar oud, in Nederland geldt dat je garantie hebt gedurende de verwachte levensduur van een product, je mag toch verwachten dat de aan/uit-knop wel wat langer meegaat dan een jaar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah my bad
iPhone 5
Geen garantie meer trouwens.
iphone 5, inderdaad hup naar de apple store en ze fixen die hap echt wel. Gewoon eisen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah my bad
iPhone 5
Ik bedoelde eigenlijk de Apple garantie (serie nummer in website invullen).quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geen garantie meer? Dat ding is maximaal iets meer dan een jaar oud, in Nederland geldt dat je garantie hebt gedurende de verwachte levensduur van een product, je mag toch verwachten dat de aan/uit-knop wel wat langer meegaat dan een jaar.
Bij welke toko heb je hem gekocht? Ik zou gewoon garantie eisen, daar heb je wel recht op hoor.
Apple store zit alleen in amsterdam tochquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:13 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
iphone 5, inderdaad hup naar de apple store en ze fixen die hap echt wel. Gewoon eisen.
consumentenrecht claimen via Phonehousequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah my bad
iPhone 5
Je kunt telefonisch een code bestellen bij de Apple Store: 0800 0200 570.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:12 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand of ik ergens kan upgraden naar Lion? (Ipv Mountain Lion dus.) Bezit nu Snow Leopard.
Even niet kunnen zien dus. Mja, dan heb je volgende week wel schermen in je ogen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:59 schreef Hyman het volgende:
Ik heb vandaag mn retina ingeleverd bij de macstore, volgende week kan ik hem incl. nieuw scherm weer ophalen
Als je de reguliere weg bewandelt dan is Surfspot de beste optie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:12 schreef Riot- het volgende:
Is het aanschaffen via Surfspot.nl nou het voordeligst of weet iemand een goedkoper alternatief?
Zo'n iMac zou niet verkeerd staan in onze studeerkamer
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Ben benieuwd! Erop of eronder voor Apple.
Idd, komen ze nu niet met iets heel innovatiefs dan kan dit nog wel eens de doodsteek zijn voor Apple, als Steve er was geweest hadden we hier in ieder geval niet bang voor hoeven zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Steve wel zijn innovaties een paar jaar vooruit heeft gepland voordat hij stierf. Als hij er nog was, dan zou er weinig verschil zijn denk ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Idd, komen ze nu niet met iets heel innovatiefs dan kan dit nog wel eens de doodsteek zijn voor Apple, als Steve er was geweest hadden we hier in ieder geval niet bang voor hoeven zijn.
Het is alleen maar bergafwaarts gegaan met Apple! iPhone 5, nou nou, iPhone 5C spant helemaal de kroon, lelijke kleurtjes en om over die hoesjes nog maar te zwijgen!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Steve wel zijn innovaties een paar jaar vooruit heeft gepland voordat hij stierf. Als hij er nog was, dan zou er weinig verschil zijn denk ik.
Dat kan, maar dat wil niet zeggen dat Apple zich daar strict aan houdt. Apple is een bedrijf van iteratie, van de originele iPhone zijn ook talloze prototypes gemaakt. Dat plan je niet zomaar even jaren van tevoren. Ja, in hele grote lijnen, maar de details werk je uit 'on the go'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Steve wel zijn innovaties een paar jaar vooruit heeft gepland voordat hij stierf. Als hij er nog was, dan zou er weinig verschil zijn denk ik.
Ben benieuwdquote:
Ik heb nog geen iMac kunnen vinden op de Pirate Bayquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als je de reguliere weg bewandelt dan is Surfspot de beste optie.
Volg je de alternatieve route dan is het een kwestie van Googlen met "product..+ key"
de kleurtjes zouden kunnen betekenen dat de iPad mini in kleuren komt, zoals met de iPods n met de iPhone 5cquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Cover? Zou dat een nieuwe productgroep betekenen?
Daarom zijn er daarvan ook weer miljoenen in één weekend verkocht. Zo slecht ontvangen. Zo bergafwaarts gaat het met Apple.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het is alleen maar bergafwaarts gegaan met Apple! iPhone 5, nou nou, iPhone 5C spant helemaal de kroon, lelijke kleurtjes en om over die hoesjes nog maar te zwijgen!!
en de aandelen dan!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom zijn er daarvan ook weer miljoenen in één weekend verkocht. Zo slecht ontvangen. Zo bergafwaarts gaat het met Apple.
Ik heb niet zoveel kaas gegeten van aandelen, maar volgens mij stijgen ze.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
en de aandelen dan!!
http://finance.yahoo.com/(...)d=09&e=15&f=2013&g=m
Nieuwe iPad-hoesjes, aldus Tweakers.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Cover? Zou dat een nieuwe productgroep betekenen?
The next big thing. Hoesjes...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nieuwe iPad-hoesjes, aldus Tweakers.
Volgens mij kan dat niet meerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:11 schreef VMSDKR het volgende:
iOS7 is wel nice maar echt retetraag op mijn iphone 4. dat zullen ze wel met opzet doen zodat ik zo snel mogelijk een nieuw toestel koop, maar het irriteert me mateloos.
kan ik terug naar 6?
ik zou niet upgraden dan nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet meer![]()
Ik heb ook een iPhone 4 (nog steeds) en was al bang dat het te zwaar zou zijn. Ik draai nog op 6.
Wel buitengewoon frustrerend als er geen weg terug naar iOS 6 is though. Ik vind het op 6 namelijk af en toe al vrij langzaamquote:
je kunt toch gewoon iTunes thuisdeling inschakelen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:21 schreef Xetran het volgende:
Kan iemand mij een degelijke iPad app aanraden om video content van de PC te streamen? Ben dat overzetten een beetje beu en die gratis apps die zijn heel erg laggy..
Air Video?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:21 schreef Xetran het volgende:
Kan iemand mij een degelijke iPad app aanraden om video content van de PC te streamen? Ben dat overzetten een beetje beu en die gratis apps die zijn heel erg laggy..
Geen idee. Kan je ze dan op je iPad krijgen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:14 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon iTunes thuisdeling inschakelen?
Thanks, dat is al wat.quote:
Ja dat had ik laatst ook, gebruik het toch niet, maar wel maf ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:19 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is dit voor onzin, ik had 2 jaar terug nog gewoon iPhoto op mijn iMac staan.
Nu opnieuw MAC OSX opnieuw geinstalleerd, en nu moet ik er in de appstore opeens iets van 13-, euro voor betalen ?
En je retina met nieuw scherm?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:13 schreef Hyman het volgende:
Ik kon vandaag mn macbook alweer ophalen incl nieuw scherm.
Das minder dan 1,5 dag
Ik wil graag mijn photostream kunnen bekijken op de imac.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:22 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja dat had ik laatst ook, gebruik het toch niet, maar wel maf ja.
Ik deed altijd met VLC. Iets van bij video ondertitelspoor selecteren.. Maar ja, synchroom kon ik het niet zetten, dus hoopte vaak maar de goede .srt file te kunnen googlen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:42 schreef Borizzz het volgende:
Iemand een goede manier op srt (subtite files) af te spelen tegelijk met een film?
Ja, VLC gebruikte ik ook. Maar die geeft nu enkel foutmeldingen. En Perian erbij halen werkte ook nietquote:
Die inderdaad, werkt perfectquote:
Hmm even nadenken, misschien mag je mijn iPhone5 met lifeproof case wel over nemen voor 500 euro.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:00 schreef TwyLight het volgende:
Ik zoek nog een nieuwe of zo goed als nieuwe iPhone 5 met ngebruikte EarPods. Iemand tips?
¤500 max
Dat bod van 500 ligt er aan hoeveel GB en of je er ongebruikte earpods bij hebt natuurlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm even nadenken, misschien mag je mijn iPhone5 met lifeproof case wel over nemen voor 500 euro.
32gb en ongebruikte earpods, maar weet nog niet eens zeker of ik hem wel wil verkopen, dan moet ik (minstens) 10 dagen overbruggen met mijn 2gquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat bod van 500 ligt er aan hoeveel GB en of je er ongebruikte earpods bij hebt natuurlijk
Aanschafdatum?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
32gb en ongebruikte earpods, maar weet nog niet eens zeker of ik hem wel wil verkopen, dan moet ik (minstens) 10 dagen overbruggen met mijn 2g.
December 2012quote:
Neem aan dat er geen krassen e.d. opzitten aangezien je die lifeproof case er op hebt zitten?quote:
Die case zit er bijna altijd om en de bon heb ik vast ook nog welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Neem aan dat er geen krassen e.d. opzitten aangezien je die lifeproof case er op hebt zitten?en heb je de bon nog?
MplayerX is het perfecte programma voor osx! Vlc nooit echt super gevonden. Dit wel. Makkelijk te vinden via Google.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:57 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ja, VLC gebruikte ik ook. Maar die geeft nu enkel foutmeldingen. En Perian erbij halen werkte ook niet
C&B is prima op zich.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:56 schreef Xetran het volgende:
Leuk. Had een vriend met iTunes tegoed, dus aangezien Apple mijn CC niet pakt leek het mij de uitgesproken kans om eens een keer fatsoenlijke apps te dl'en. maar je moet dus, zelfs met tegoed, verplicht payment info hebben ingesteld.
Is dat click and buy ding te vertrouwen?
Bij mij staat het ingestelde betaalbedrag op " blanco ". Kan jij dat ook niet doen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:56 schreef Xetran het volgende:
Leuk. Had een vriend met iTunes tegoed, dus aangezien Apple mijn CC niet pakt leek het mij de uitgesproken kans om eens een keer fatsoenlijke apps te dl'en. maar je moet dus, zelfs met tegoed, verplicht payment info hebben ingesteld.
Dank; deze is ook te vinden via macupdate. Zal ik eens uitproberen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:42 schreef gohan16 het volgende:
[..]
MplayerX is het perfecte programma voor osx! Vlc nooit echt super gevonden. Dit wel. Makkelijk te vinden via Google.
je kunt dat omzeilen door eerst een gratis app te downloaden via een iPhone of iPad. Dan daarna het tegoed gebruiken voor een betaalde app.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:56 schreef Xetran het volgende:
En uitgeprobeerd & werkt prima. Bedankt!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:02 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dank; deze is ook te vinden via macupdate. Zal ik eens uitproberen.
8GB SSD? Daar passen je OS en je apps niet eens opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ik las vanmiddag voor het eerst over SSHD. Als je een SSHD schijf koopt, bestaat er 8gb uit SSD (wat dus genoeg is voor OSX) en derest uit een normale harde schijf. Dit is echter een stuk goedkoper dan een volledige SSD. Ze zijn ook leverbaar in de 1TB uitvoering (mijn voorkeur) voor slechts 120 euro (Mycom). Ik zit eraan te denken om deze voor mijn MacBook Pro te bestellen.
Zitten hier nadelen aan? Heeft iemand hier ervaring mee??
Alleen de OS...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
8GB SSD? Daar passen je OS en je apps niet eens op
Wellicht zou alleen het OS wel passen, maar denk aan je library files, het virtueel geheugen en wellicht andere zaken die ik over het hoofd zie (zo technisch ben ik niet aangelegd). Ik zou het er in ieder geval niet op gokken en als je dan toch geld investeert, iets kopen met een grotere SSD.quote:
Een hybride HDD ja. 8GB flashgeheugen wordt gewoon als cache gebruikt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ik las vanmiddag voor het eerst over SSHD. Als je een SSHD schijf koopt, bestaat er 8gb uit SSD (wat dus genoeg is voor OSX) en derest uit een normale harde schijf. Dit is echter een stuk goedkoper dan een volledige SSD. Ze zijn ook leverbaar in de 1TB uitvoering (mijn voorkeur) voor slechts 120 euro (Mycom). Ik zit eraan te denken om deze voor mijn MacBook Pro te bestellen.
Zitten hier nadelen aan? Heeft iemand hier ervaring mee??
Alleen bij de Amerikaanse Appstore kan dat geloof ik. Had ik vroeger ook namelijk, maar nu ik via UPC tv wil kunnen kijken moet ik per sé de nederlandse.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Bij mij staat het ingestelde betaalbedrag op " blanco ". Kan jij dat ook niet doen?
Ik denk dat je pech hebt. Echter, als je muziek afspeelt staan de audio controls automatisch in beeld, dus wat is precies het probleem?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef freud het volgende:
Zit met een probleem. Ik wil geen control center in lockscreen vanwege flight mode optie. Ik heb dan alleen ook geen audio controls meer, want dubbel homebutton werkt niet meer. Tips?
Het gaat er om dat ik in ios6 gewoon op het home screen op play kon klikken, en dan ging mijn muziek gewoon verder waar het gebleven was. Vanwege het hele 'find my iphone' gebeuren, wil ik niet dat iedereen mijn phone in flight mode kan zetten. Ik had verwacht dat zonder control center op lockscreen, mijn double home tap voor muziek wel zou werken oid.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat je pech hebt. Echter, als je muziek afspeelt staan de audio controls automatisch in beeld, dus wat is precies het probleem?
Waarom wil je geen flight mode optie in het lock screen als ik vragen mag?
Ik heb nederlandse appstore hoor..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:18 schreef Xetran het volgende:
[..]
Alleen bij de Amerikaanse Appstore kan dat geloof ik. Had ik vroeger ook namelijk, maar nu ik via UPC tv wil kunnen kijken moet ik per sé de nederlandse.
Maarja C&B werkt op zich wel. Vind het alleen nogal eng.
Oh, dan weet ik het niet. Naja, mijn account stamt ook al af van die tijd dat je 9 euro moest betalen om iOS 2.0 te mogen downloaden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb nederlandse appstore hoor..
Hoezo is de flight mode een probleem?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef freud het volgende:
Zit met een probleem. Ik wil geen control center in lockscreen vanwege flight mode optie. Ik heb dan alleen ook geen audio controls meer, want dubbel homebutton werkt niet meer. Tips?
Omdat je op die manier je find my iphone kan beïnvloeden en uit kan lezen waar je telefoon is geweest. Vind ik als privacy gevoelig persoontje nogal vervelendquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo is de flight mode een probleem?
Kunnen ze de iPhone ook gewoon uitzetten natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:02 schreef freud het volgende:
[..]
Omdat je op die manier je find my iphone kan beïnvloeden en uit kan lezen waar je telefoon is geweest. Vind ik als privacy gevoelig persoontje nogal vervelend
Ik snap je niet. Wat bedoel je met Find My iPhone beïnvloeden, en hoe kan iemand anders daarmee uitlezen waar je telefoon is geweest?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:02 schreef freud het volgende:
[..]
Omdat je op die manier je find my iphone kan beïnvloeden en uit kan lezen waar je telefoon is geweest. Vind ik als privacy gevoelig persoontje nogal vervelend
Tuurlijk, maar dan hebben ze er nog niets aan. Om hem ooit te gebruiken, zal hij aan moetenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kunnen ze de iPhone ook gewoon uitzetten natuurlijk.
Find iphone werkt niet in flight mode, dus dan kunnen ze rustig met je phone aan de slag. Als ze wifi uit en aan zetten, zal je iphone bij het verbinden met een netwerk, zijn vorige netwerken ook meegeven. Als jij connect met mijn wifi, zou ik kunnen zien waar je mee geconnect hebt in het verleden, en op basis van de netwerknamen zien waar het was.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Wat bedoel je met Find My iPhone beïnvloeden, en hoe kan iemand anders daarmee uitlezen waar je telefoon is geweest?
Ze hebben er toch ook niets aan als hij aan staat maar ze hem niet kunnen ontgrendelen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:38 schreef freud het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan hebben ze er nog niets aan. Om hem ooit te gebruiken, zal hij aan moeten
[..]
Find iphone werkt niet in flight mode, dus dan kunnen ze rustig met je phone aan de slag. Als ze wifi uit en aan zetten, zal je iphone bij het verbinden met een netwerk, zijn vorige netwerken ook meegeven. Als jij connect met mijn wifi, zou ik kunnen zien waar je mee geconnect hebt in het verleden, en op basis van de netwerknamen zien waar het was.
Zij niet nee, maar ik wel met find my iphone...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze hebben er toch ook niets aan als hij aan staat maar ze hem niet kunnen ontgrendelen?
Iemand die zo slim is om te bedenken dat de iPhone op vliegtuigmodus moet staan, is ook wel zo slim om te bedenken dat je de iPhone uit moet zetten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:46 schreef freud het volgende:
[..]
Zij niet nee, maar ik wel met find my iphone...
Laat maar. Ik ga hier niet een hele guide posten over wat je met een iphone moet doen als hij gejat is. Originele vraag is ook niet beantwoord, dus zal ermee moeten leven dat volgens Apple het beheren van je verbindingen, gekoppeld is aan je muziek afspelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Iemand die zo slim is om te bedenken dat de iPhone op vliegtuigmodus moet staan, is ook wel zo slim om te bedenken dat je de iPhone uit moet zetten.
De vraag is; wat heb je er dan nog aan?
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:38 schreef freud het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan hebben ze er nog niets aan. Om hem ooit te gebruiken, zal hij aan moeten
[..]
Find iphone werkt niet in flight mode, dus dan kunnen ze rustig met je phone aan de slag. Als ze wifi uit en aan zetten, zal je iphone bij het verbinden met een netwerk, zijn vorige netwerken ook meegeven. Als jij connect met mijn wifi, zou ik kunnen zien waar je mee geconnect hebt in het verleden, en op basis van de netwerknamen zien waar het was.
http://www.ted.com/talks/(...)can_do_about_it.htmlquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Bron?
Maar ook al was het waar: kan je überhaupt verbinding maken met een nieuw netwerk op een gelockte iPhone?
Ziggo Hotspot.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:32 schreef Dimens het volgende:
Hoe ga je connecten met Wifi als je iPhone is vergrendeld? Moet hij of zij maar net langs een Wifi-punt komen waar jouw iPhone mee is gekoppeld.
Of als je automatic connect aan heb staan met een open router in de buurtquote:
Waarschijnlijk eindelijk ondersteuning voor opladen met groene stroomquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef remlof het volgende:
Al Gore: 'Apple gaat met een geweldige aankondiging komen'
Volgens Gore moet iedereen het Apple-evenement op 22 oktober gaan volgen. 'Er komt een fantastische aankondiging aan, ga het kijken, Apple gaat op volle kracht vooruit!'.
Nou ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:06 schreef remlof het volgende:
Of ze gaan in de politiek met de iParty. Als tegenhanger van de Tea Party.
Gaat tegenvallen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef remlof het volgende:
Volgens Gore moet iedereen het Apple-evenement op 22 oktober gaan volgen. 'Er komt een fantastische aankondiging aan, ga het kijken, Apple gaat op volle kracht vooruit!'.
Nou ik ben benieuwd.
Vast goed voor Al z'n aandelen Apple..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef remlof het volgende:
Nou ik ben benieuwd.
iPad Mavericks met 64bit processor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat ze gewoon een ipad versie overslaan. Gewoon de iPad 6 in 1 keer. BOOM!
En een iPad RT?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
iPad Mavericks met 64bit processor.
Denk het niet, dan hadden ze niet net de Apple TV interface een update gegeven.quote:
iGlasses natuurlijkquote:
Aanstaande vrijdag de officiële release van Mavericks installeren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:34 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Iemand een idee hoe ik dit oplos? Draai op GM Mavericks
[ link | afbeelding ]
iManBearPig!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef remlof het volgende:
Nou ik ben benieuwd.
Een vriend van me heeft hetzelfde gedaan als ik, en daar werkt het wel..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag de officiële release van Mavericks installeren.
Ik heb geen idee waar het aan ligt dan, ik draai nooit beta's of GM's. Mag niet van de baasquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:21 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft hetzelfde gedaan als ik, en daar werkt het wel..
Apple gebruikt trouwens geen Gorilla Glas. Is wel van dezelfde fabrikant, Corning, maar dan speciaal voor Apple gemaakt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:39 schreef freud het volgende:
Gorillaglas en ander glas gaan niet samen. Ipad viel om tegen een glas aan. Klein tikje, maar een put+barst in de rand van het scherm. Dan maar na volgende week de nieuwe kopen
Gorilla glas dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Apple gebruikt trouwens geen Gorilla Glas. Is wel van dezelfde fabrikant, Corning, maar dan speciaal voor Apple gemaakt.
Als er een Intel ARM processor in een computer zit, en anderen hebben een Intel x86, kun je volgens jouw redenering zeggen dat beide processors x86 zijn want ze worden toch door Intel gemaakt.quote:
Nee hoor, Apple was juist de eerste die Gorilla Glass toepaste, zie http://en.wikipedia.org/wiki/Gorilla_Glassquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:10 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als er een Intel ARM processor in een computer zit, en anderen hebben een Intel x86, kun je volgens jouw redenering zeggen dat beide processors x86 zijn want ze worden toch door Intel gemaakt.
Het glas van iPhones heeft een andere samenstelling dan regulier Gorilla Glass, dunkt mij.
Mja, ook met gsm nog nooit last van gehad gelukkig *knock on wood*quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef remlof het volgende:
Knap dat mensen steeds hun mobiele telefoon over de kling weten te jagen. Ik heb alleen een keer een Nokia verzopen met een niet goed afgesloten flesje water in m'n jaszak.
Ik denk dat het ook wel met hoe de telefoon gemaakt is te maken heeft. Mijn Lumia 800 heeft een flinke lading plastic naast het glas zitten wat flink de klap opvangt als hij valt, maar bij andere high end telefoons is dit niet het geval dus die kunnen al veel minder een grote klap hebben. (Denk ik)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef remlof het volgende:
Knap dat mensen steeds hun mobiele telefoon over de kling weten te jagen. Ik heb alleen een keer een Nokia verzopen met een niet goed afgesloten flesje water in m'n jaszak.
Men gaat met die dingen om alsof ze niks waard zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef remlof het volgende:
Ik heb ze nog van de iPhone 3G.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef Xetran het volgende:
Iemand toevallig nog Earpods liggen war ik hem/haar van af kan helpen met een redelijk prijsje?
Ja, zoietsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:29 schreef Xetran het volgende:
[..]
Dat zijn earbuds toch? of hoe je dat gewaggel ook mag noemen.
Goeie deal!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef Borizzz het volgende:
Ik koop voor mijn werk binnenkort een iMac, maar kan gratis een ipad uitzoeken. Inderdaad even wachten tot dinsdag
Same here, ben benieuwdquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:49 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd dinsdag. Ben van plan een iPad mini aan te schaffen dus erg nieuwsgierig wat ze daar over te melden hebben!
Ik hoop dat ze een keer met een app store voor dat ding komen. Zit zo veel potentie in.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:00 schreef Xiance het volgende:
ik was meer benieuwd naar de AppleTV, maar de geruchten gaan dat dat toch maar een "kleine" update word
Gratis?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Morgen komt er een prijsverlaging voor de iPhone 5C.
Uitzending gemist, RTL gemist, en dan heb je vast nog lui die willen facebooken op hun TVquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Xiance het volgende:
hmz.. ik zie het nut van een appstore niet?
ik geloof wel dat die er is, ik zie m alleen niet
je moet er TV mee kunnen kijken, en dat kan..
Heb je dat ergens gelezen of is dit gewoon een wilde gok?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Morgen komt er een prijsverlaging voor de iPhone 5C.
Seems legit, maar de iPad 2 gaat er wel uit hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef TC03 het volgende:
Ik voorspel morgen:
iPad mini A6 $299
iPad 2 A5 $299
iPad mini retina A7X $399
iPad 5 retina A7X $499
Zal er wel 100% naast zitten want Apple doet nooit wat je verwacht.Waar ik het meest over twijfel is wat ze met de huidige Mini gaan doen. Ik denk gewoon weg vooralsnog.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 06:43 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond wel live te volgen met beelden?
gewoon een atv met A7 soc, een AppStore en een wireless gamecontroller...quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:14 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een keer met een app store voor dat ding komen. Zit zo veel potentie in.
Betwijfel ik, een goedkope full size iPad schijnt nog steeds zeer in trek te zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:53 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Seems legit, maar de iPad 2 gaat er wel uit hoor
En de iPad mini zonder Retina zal wel zakken naar $269
Ik zit te stuiteren op mijn stoel, zoveel zin heb ik erin.quote:
Wat heb je met Apple dan, volgens mij niks.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit te stuiteren op mijn stoel, zoveel zin heb ik erin.
Ik wacht vooral op de prijzen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat heb je met Apple dan, volgens mij niks.
alsof die nou echt zo onwijs gaan verbeteren voor de consument. Apple verkoopt nog steeds alsof het snoepjes zijn, lagere prijzen zijn niet nodigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wacht vooral op de prijzen.
Volgens deze fansite wel, maar ik heb zo mijn twijfels.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 06:43 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond wel live te volgen met beelden?
Sommige schapen zijn naief.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:31 schreef Khadgar het volgende:
[..]
alsof die nou echt zo onwijs gaan verbeteren voor de consument. Apple verkoopt nog steeds alsof het snoepjes zijn, lagere prijzen zijn niet nodig
als ze deze aankondigen gaat m'n CC overuren draaien vrees ik.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Wow, mijn volgende macbook.
http://www.macrumors.com/(...)display-in-mid-2014/
18 september. Een andere datum is er niet. Op iedere vraag wordt 18 september het antwoord.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke datum nu weer centraal staat.
erop of eronder!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
18 september. Een andere datum is er niet. Op iedere vraag wordt 18 september het antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |