Maar het kan dus niet online, door hem op te sturen?quote:Op maandag 30 september 2013 23:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ze zijn vaak tot 21:00 open.
Links ziet er meer versleten uit maar is PowerPC, rechts wat netter maar is Intel. Ik zeg rechts.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Zon schijnt,wat fris buiten en.. allemaal bezig te fokken achter een Mac?![]()
Vraagje aan de kenners: Hieronder zien je 2 van mijn oude Mac notebooks,mag je raden welke er het er meest slecht aan toe is. De oude Powerbook links of de oude MacBook pro rechts?(allebei 15 inch trouwens)
[ afbeelding ]
Hoe kunnen wij dat ruiken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Zon schijnt,wat fris buiten en.. allemaal bezig te fokken achter een Mac?![]()
Vraagje aan de kenners: Hieronder zien je 2 van mijn oude Mac notebooks,mag je raden welke er het er meest slecht aan toe is. De oude Powerbook links of de oude MacBook pro rechts?(allebei 15 inch trouwens)
[ afbeelding ]
Hier (London) kun je niet reserveren en is het 'wie het eerst komt krijgt'quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef mega-worstje het volgende:
Hey, ik heb een vraagje. Ik zit volgende week in Parijs en ik vroeg me af of het dan alweer mogelijk was om de 5S in de apple store op te halen. Weten jullie hoe de voorraad is en of ik vooraf kan/moet reserveren.
groetjens.
Dat had je ook wel kunnen googlen..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:51 schreef DuTank het volgende:
De Magic Mouse werkt toch ook voor een MacBook Air?
Vanaf wanneer liggen ze weer in de winkel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier (London) kun je niet reserveren en is het 'wie het eerst komt krijgt'
http://www.apple.com/uk/retail/iphone/
Nice dat ik dat toch echt gepost heb vanuit mn droom.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:31 schreef gohan16 het volgende:
Safari in ios 7 met het back en forward browser werkt echt geweldig. Was eerst even wennen, maar nu net zo intuïtief als op de MacBook.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:18 schreef no1uknow het volgende:
Links ziet er meer versleten uit maar is PowerPC, rechts wat netter maar is Intel. Ik zeg rechts.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je argumentatie is niet helemaal wat ik zocht maar een goed kijker met veel inzoom ervaringhad kunnen zien dat de rechtse notebook een knak in de kabel had,een deukje in de rechterspeaker en ( maar dat kun je niet goed zien) een minuscule buiging in het scherm rechtsboven waardoor er wat lichtstralen door het scherm aan de bovenkant heenkomen.
Enige wat de powerbook aan mankement heeft zijn de toetsen die erg gebruikt aandoen.
Bij m'n ouders staan ook nog 2 van deze dingen werkend te verstoffen op zolderquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatst nog een klant in de winkel die een 20 jaar oude (true story) werkende (!) Mac had, weet niet meer precies welk model.
Dafuq?twitter:logancollins twitterde op donderdag 03-10-2013 om 18:44:09Today iOS is older than OS X was when iOS was introduced. (6yrs, 3mos, 4days) reageer retweet
Podcast in iTunes nog steeds in willekeurige volgorde. Wtf Apple?quote:
Sorteervolgorde heb je ook gewoon goed staan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Podcast in iTunes nog steeds in willekeurige volgorde. Wtf Apple?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |