Apple gebruikt trouwens geen Gorilla Glas. Is wel van dezelfde fabrikant, Corning, maar dan speciaal voor Apple gemaakt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:39 schreef freud het volgende:
Gorillaglas en ander glas gaan niet samen. Ipad viel om tegen een glas aan. Klein tikje, maar een put+barst in de rand van het scherm. Dan maar na volgende week de nieuwe kopen
Gorilla glas dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Apple gebruikt trouwens geen Gorilla Glas. Is wel van dezelfde fabrikant, Corning, maar dan speciaal voor Apple gemaakt.
Als er een Intel ARM processor in een computer zit, en anderen hebben een Intel x86, kun je volgens jouw redenering zeggen dat beide processors x86 zijn want ze worden toch door Intel gemaakt.quote:
Nee hoor, Apple was juist de eerste die Gorilla Glass toepaste, zie http://en.wikipedia.org/wiki/Gorilla_Glassquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:10 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als er een Intel ARM processor in een computer zit, en anderen hebben een Intel x86, kun je volgens jouw redenering zeggen dat beide processors x86 zijn want ze worden toch door Intel gemaakt.
Het glas van iPhones heeft een andere samenstelling dan regulier Gorilla Glass, dunkt mij.
Mja, ook met gsm nog nooit last van gehad gelukkig *knock on wood*quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef remlof het volgende:
Knap dat mensen steeds hun mobiele telefoon over de kling weten te jagen. Ik heb alleen een keer een Nokia verzopen met een niet goed afgesloten flesje water in m'n jaszak.
Ik denk dat het ook wel met hoe de telefoon gemaakt is te maken heeft. Mijn Lumia 800 heeft een flinke lading plastic naast het glas zitten wat flink de klap opvangt als hij valt, maar bij andere high end telefoons is dit niet het geval dus die kunnen al veel minder een grote klap hebben. (Denk ik)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef remlof het volgende:
Knap dat mensen steeds hun mobiele telefoon over de kling weten te jagen. Ik heb alleen een keer een Nokia verzopen met een niet goed afgesloten flesje water in m'n jaszak.
Men gaat met die dingen om alsof ze niks waard zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef remlof het volgende:
Ik heb ze nog van de iPhone 3G.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef Xetran het volgende:
Iemand toevallig nog Earpods liggen war ik hem/haar van af kan helpen met een redelijk prijsje?
Ja, zoietsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:29 schreef Xetran het volgende:
[..]
Dat zijn earbuds toch? of hoe je dat gewaggel ook mag noemen.
Goeie deal!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef Borizzz het volgende:
Ik koop voor mijn werk binnenkort een iMac, maar kan gratis een ipad uitzoeken. Inderdaad even wachten tot dinsdag
Same here, ben benieuwdquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:49 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd dinsdag. Ben van plan een iPad mini aan te schaffen dus erg nieuwsgierig wat ze daar over te melden hebben!
Ik hoop dat ze een keer met een app store voor dat ding komen. Zit zo veel potentie in.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:00 schreef Xiance het volgende:
ik was meer benieuwd naar de AppleTV, maar de geruchten gaan dat dat toch maar een "kleine" update word
Gratis?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Morgen komt er een prijsverlaging voor de iPhone 5C.
Uitzending gemist, RTL gemist, en dan heb je vast nog lui die willen facebooken op hun TVquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Xiance het volgende:
hmz.. ik zie het nut van een appstore niet?
ik geloof wel dat die er is, ik zie m alleen niet
je moet er TV mee kunnen kijken, en dat kan..
Heb je dat ergens gelezen of is dit gewoon een wilde gok?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Morgen komt er een prijsverlaging voor de iPhone 5C.
Seems legit, maar de iPad 2 gaat er wel uit hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef TC03 het volgende:
Ik voorspel morgen:
iPad mini A6 $299
iPad 2 A5 $299
iPad mini retina A7X $399
iPad 5 retina A7X $499
Zal er wel 100% naast zitten want Apple doet nooit wat je verwacht.Waar ik het meest over twijfel is wat ze met de huidige Mini gaan doen. Ik denk gewoon weg vooralsnog.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 06:43 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond wel live te volgen met beelden?
gewoon een atv met A7 soc, een AppStore en een wireless gamecontroller...quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:14 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een keer met een app store voor dat ding komen. Zit zo veel potentie in.
Betwijfel ik, een goedkope full size iPad schijnt nog steeds zeer in trek te zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:53 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Seems legit, maar de iPad 2 gaat er wel uit hoor
En de iPad mini zonder Retina zal wel zakken naar $269
Ik zit te stuiteren op mijn stoel, zoveel zin heb ik erin.quote:
Wat heb je met Apple dan, volgens mij niks.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit te stuiteren op mijn stoel, zoveel zin heb ik erin.
Ik wacht vooral op de prijzen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat heb je met Apple dan, volgens mij niks.
alsof die nou echt zo onwijs gaan verbeteren voor de consument. Apple verkoopt nog steeds alsof het snoepjes zijn, lagere prijzen zijn niet nodigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wacht vooral op de prijzen.
Volgens deze fansite wel, maar ik heb zo mijn twijfels.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 06:43 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond wel live te volgen met beelden?
Sommige schapen zijn naief.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:31 schreef Khadgar het volgende:
[..]
alsof die nou echt zo onwijs gaan verbeteren voor de consument. Apple verkoopt nog steeds alsof het snoepjes zijn, lagere prijzen zijn niet nodig
als ze deze aankondigen gaat m'n CC overuren draaien vrees ik.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Wow, mijn volgende macbook.
http://www.macrumors.com/(...)display-in-mid-2014/
18 september. Een andere datum is er niet. Op iedere vraag wordt 18 september het antwoord.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke datum nu weer centraal staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |