Ik denk dat je pech hebt. Echter, als je muziek afspeelt staan de audio controls automatisch in beeld, dus wat is precies het probleem?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef freud het volgende:
Zit met een probleem. Ik wil geen control center in lockscreen vanwege flight mode optie. Ik heb dan alleen ook geen audio controls meer, want dubbel homebutton werkt niet meer. Tips?
Het gaat er om dat ik in ios6 gewoon op het home screen op play kon klikken, en dan ging mijn muziek gewoon verder waar het gebleven was. Vanwege het hele 'find my iphone' gebeuren, wil ik niet dat iedereen mijn phone in flight mode kan zetten. Ik had verwacht dat zonder control center op lockscreen, mijn double home tap voor muziek wel zou werken oid.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat je pech hebt. Echter, als je muziek afspeelt staan de audio controls automatisch in beeld, dus wat is precies het probleem?
Waarom wil je geen flight mode optie in het lock screen als ik vragen mag?
Ik heb nederlandse appstore hoor..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:18 schreef Xetran het volgende:
[..]
Alleen bij de Amerikaanse Appstore kan dat geloof ik. Had ik vroeger ook namelijk, maar nu ik via UPC tv wil kunnen kijken moet ik per sé de nederlandse.
Maarja C&B werkt op zich wel. Vind het alleen nogal eng.
Oh, dan weet ik het niet. Naja, mijn account stamt ook al af van die tijd dat je 9 euro moest betalen om iOS 2.0 te mogen downloaden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb nederlandse appstore hoor..
Hoezo is de flight mode een probleem?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef freud het volgende:
Zit met een probleem. Ik wil geen control center in lockscreen vanwege flight mode optie. Ik heb dan alleen ook geen audio controls meer, want dubbel homebutton werkt niet meer. Tips?
Omdat je op die manier je find my iphone kan beïnvloeden en uit kan lezen waar je telefoon is geweest. Vind ik als privacy gevoelig persoontje nogal vervelendquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo is de flight mode een probleem?
Kunnen ze de iPhone ook gewoon uitzetten natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:02 schreef freud het volgende:
[..]
Omdat je op die manier je find my iphone kan beïnvloeden en uit kan lezen waar je telefoon is geweest. Vind ik als privacy gevoelig persoontje nogal vervelend
Ik snap je niet. Wat bedoel je met Find My iPhone beïnvloeden, en hoe kan iemand anders daarmee uitlezen waar je telefoon is geweest?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:02 schreef freud het volgende:
[..]
Omdat je op die manier je find my iphone kan beïnvloeden en uit kan lezen waar je telefoon is geweest. Vind ik als privacy gevoelig persoontje nogal vervelend
Tuurlijk, maar dan hebben ze er nog niets aan. Om hem ooit te gebruiken, zal hij aan moetenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kunnen ze de iPhone ook gewoon uitzetten natuurlijk.
Find iphone werkt niet in flight mode, dus dan kunnen ze rustig met je phone aan de slag. Als ze wifi uit en aan zetten, zal je iphone bij het verbinden met een netwerk, zijn vorige netwerken ook meegeven. Als jij connect met mijn wifi, zou ik kunnen zien waar je mee geconnect hebt in het verleden, en op basis van de netwerknamen zien waar het was.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Wat bedoel je met Find My iPhone beïnvloeden, en hoe kan iemand anders daarmee uitlezen waar je telefoon is geweest?
Ze hebben er toch ook niets aan als hij aan staat maar ze hem niet kunnen ontgrendelen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:38 schreef freud het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan hebben ze er nog niets aan. Om hem ooit te gebruiken, zal hij aan moeten
[..]
Find iphone werkt niet in flight mode, dus dan kunnen ze rustig met je phone aan de slag. Als ze wifi uit en aan zetten, zal je iphone bij het verbinden met een netwerk, zijn vorige netwerken ook meegeven. Als jij connect met mijn wifi, zou ik kunnen zien waar je mee geconnect hebt in het verleden, en op basis van de netwerknamen zien waar het was.
Zij niet nee, maar ik wel met find my iphone...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze hebben er toch ook niets aan als hij aan staat maar ze hem niet kunnen ontgrendelen?
Iemand die zo slim is om te bedenken dat de iPhone op vliegtuigmodus moet staan, is ook wel zo slim om te bedenken dat je de iPhone uit moet zetten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:46 schreef freud het volgende:
[..]
Zij niet nee, maar ik wel met find my iphone...
Laat maar. Ik ga hier niet een hele guide posten over wat je met een iphone moet doen als hij gejat is. Originele vraag is ook niet beantwoord, dus zal ermee moeten leven dat volgens Apple het beheren van je verbindingen, gekoppeld is aan je muziek afspelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Iemand die zo slim is om te bedenken dat de iPhone op vliegtuigmodus moet staan, is ook wel zo slim om te bedenken dat je de iPhone uit moet zetten.
De vraag is; wat heb je er dan nog aan?
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:38 schreef freud het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan hebben ze er nog niets aan. Om hem ooit te gebruiken, zal hij aan moeten
[..]
Find iphone werkt niet in flight mode, dus dan kunnen ze rustig met je phone aan de slag. Als ze wifi uit en aan zetten, zal je iphone bij het verbinden met een netwerk, zijn vorige netwerken ook meegeven. Als jij connect met mijn wifi, zou ik kunnen zien waar je mee geconnect hebt in het verleden, en op basis van de netwerknamen zien waar het was.
http://www.ted.com/talks/(...)can_do_about_it.htmlquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Bron?
Maar ook al was het waar: kan je überhaupt verbinding maken met een nieuw netwerk op een gelockte iPhone?
Ziggo Hotspot.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:32 schreef Dimens het volgende:
Hoe ga je connecten met Wifi als je iPhone is vergrendeld? Moet hij of zij maar net langs een Wifi-punt komen waar jouw iPhone mee is gekoppeld.
Of als je automatic connect aan heb staan met een open router in de buurtquote:
Waarschijnlijk eindelijk ondersteuning voor opladen met groene stroomquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef remlof het volgende:
Al Gore: 'Apple gaat met een geweldige aankondiging komen'
Volgens Gore moet iedereen het Apple-evenement op 22 oktober gaan volgen. 'Er komt een fantastische aankondiging aan, ga het kijken, Apple gaat op volle kracht vooruit!'.
Nou ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:06 schreef remlof het volgende:
Of ze gaan in de politiek met de iParty. Als tegenhanger van de Tea Party.
Gaat tegenvallen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef remlof het volgende:
Volgens Gore moet iedereen het Apple-evenement op 22 oktober gaan volgen. 'Er komt een fantastische aankondiging aan, ga het kijken, Apple gaat op volle kracht vooruit!'.
Nou ik ben benieuwd.
Vast goed voor Al z'n aandelen Apple..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef remlof het volgende:
Nou ik ben benieuwd.
iPad Mavericks met 64bit processor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat ze gewoon een ipad versie overslaan. Gewoon de iPad 6 in 1 keer. BOOM!
En een iPad RT?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
iPad Mavericks met 64bit processor.
Denk het niet, dan hadden ze niet net de Apple TV interface een update gegeven.quote:
iGlasses natuurlijkquote:
Aanstaande vrijdag de officiële release van Mavericks installeren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:34 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Iemand een idee hoe ik dit oplos? Draai op GM Mavericks
[ link | afbeelding ]
iManBearPig!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef remlof het volgende:
Nou ik ben benieuwd.
Een vriend van me heeft hetzelfde gedaan als ik, en daar werkt het wel..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag de officiële release van Mavericks installeren.
Ik heb geen idee waar het aan ligt dan, ik draai nooit beta's of GM's. Mag niet van de baasquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:21 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft hetzelfde gedaan als ik, en daar werkt het wel..
Apple gebruikt trouwens geen Gorilla Glas. Is wel van dezelfde fabrikant, Corning, maar dan speciaal voor Apple gemaakt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:39 schreef freud het volgende:
Gorillaglas en ander glas gaan niet samen. Ipad viel om tegen een glas aan. Klein tikje, maar een put+barst in de rand van het scherm. Dan maar na volgende week de nieuwe kopen
Gorilla glas dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Apple gebruikt trouwens geen Gorilla Glas. Is wel van dezelfde fabrikant, Corning, maar dan speciaal voor Apple gemaakt.
Als er een Intel ARM processor in een computer zit, en anderen hebben een Intel x86, kun je volgens jouw redenering zeggen dat beide processors x86 zijn want ze worden toch door Intel gemaakt.quote:
Nee hoor, Apple was juist de eerste die Gorilla Glass toepaste, zie http://en.wikipedia.org/wiki/Gorilla_Glassquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:10 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als er een Intel ARM processor in een computer zit, en anderen hebben een Intel x86, kun je volgens jouw redenering zeggen dat beide processors x86 zijn want ze worden toch door Intel gemaakt.
Het glas van iPhones heeft een andere samenstelling dan regulier Gorilla Glass, dunkt mij.
Mja, ook met gsm nog nooit last van gehad gelukkig *knock on wood*quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef remlof het volgende:
Knap dat mensen steeds hun mobiele telefoon over de kling weten te jagen. Ik heb alleen een keer een Nokia verzopen met een niet goed afgesloten flesje water in m'n jaszak.
Ik denk dat het ook wel met hoe de telefoon gemaakt is te maken heeft. Mijn Lumia 800 heeft een flinke lading plastic naast het glas zitten wat flink de klap opvangt als hij valt, maar bij andere high end telefoons is dit niet het geval dus die kunnen al veel minder een grote klap hebben. (Denk ik)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef remlof het volgende:
Knap dat mensen steeds hun mobiele telefoon over de kling weten te jagen. Ik heb alleen een keer een Nokia verzopen met een niet goed afgesloten flesje water in m'n jaszak.
Men gaat met die dingen om alsof ze niks waard zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef remlof het volgende:
Ik heb ze nog van de iPhone 3G.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:27 schreef Xetran het volgende:
Iemand toevallig nog Earpods liggen war ik hem/haar van af kan helpen met een redelijk prijsje?
Ja, zoietsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:29 schreef Xetran het volgende:
[..]
Dat zijn earbuds toch? of hoe je dat gewaggel ook mag noemen.
Goeie deal!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef Borizzz het volgende:
Ik koop voor mijn werk binnenkort een iMac, maar kan gratis een ipad uitzoeken. Inderdaad even wachten tot dinsdag
Same here, ben benieuwdquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:49 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd dinsdag. Ben van plan een iPad mini aan te schaffen dus erg nieuwsgierig wat ze daar over te melden hebben!
Ik hoop dat ze een keer met een app store voor dat ding komen. Zit zo veel potentie in.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:00 schreef Xiance het volgende:
ik was meer benieuwd naar de AppleTV, maar de geruchten gaan dat dat toch maar een "kleine" update word
Gratis?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Morgen komt er een prijsverlaging voor de iPhone 5C.
Uitzending gemist, RTL gemist, en dan heb je vast nog lui die willen facebooken op hun TVquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Xiance het volgende:
hmz.. ik zie het nut van een appstore niet?
ik geloof wel dat die er is, ik zie m alleen niet
je moet er TV mee kunnen kijken, en dat kan..
Heb je dat ergens gelezen of is dit gewoon een wilde gok?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Morgen komt er een prijsverlaging voor de iPhone 5C.
Seems legit, maar de iPad 2 gaat er wel uit hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef TC03 het volgende:
Ik voorspel morgen:
iPad mini A6 $299
iPad 2 A5 $299
iPad mini retina A7X $399
iPad 5 retina A7X $499
Zal er wel 100% naast zitten want Apple doet nooit wat je verwacht.Waar ik het meest over twijfel is wat ze met de huidige Mini gaan doen. Ik denk gewoon weg vooralsnog.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 06:43 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond wel live te volgen met beelden?
gewoon een atv met A7 soc, een AppStore en een wireless gamecontroller...quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:14 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een keer met een app store voor dat ding komen. Zit zo veel potentie in.
Betwijfel ik, een goedkope full size iPad schijnt nog steeds zeer in trek te zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:53 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Seems legit, maar de iPad 2 gaat er wel uit hoor
En de iPad mini zonder Retina zal wel zakken naar $269
Ik zit te stuiteren op mijn stoel, zoveel zin heb ik erin.quote:
Wat heb je met Apple dan, volgens mij niks.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit te stuiteren op mijn stoel, zoveel zin heb ik erin.
Ik wacht vooral op de prijzen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat heb je met Apple dan, volgens mij niks.
alsof die nou echt zo onwijs gaan verbeteren voor de consument. Apple verkoopt nog steeds alsof het snoepjes zijn, lagere prijzen zijn niet nodigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wacht vooral op de prijzen.
Volgens deze fansite wel, maar ik heb zo mijn twijfels.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 06:43 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond wel live te volgen met beelden?
Sommige schapen zijn naief.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:31 schreef Khadgar het volgende:
[..]
alsof die nou echt zo onwijs gaan verbeteren voor de consument. Apple verkoopt nog steeds alsof het snoepjes zijn, lagere prijzen zijn niet nodig
als ze deze aankondigen gaat m'n CC overuren draaien vrees ik.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Wow, mijn volgende macbook.
http://www.macrumors.com/(...)display-in-mid-2014/
18 september. Een andere datum is er niet. Op iedere vraag wordt 18 september het antwoord.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke datum nu weer centraal staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |