Waarschijnlijk eindelijk ondersteuning voor opladen met groene stroomquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef remlof het volgende:
Al Gore: 'Apple gaat met een geweldige aankondiging komen'
Volgens Gore moet iedereen het Apple-evenement op 22 oktober gaan volgen. 'Er komt een fantastische aankondiging aan, ga het kijken, Apple gaat op volle kracht vooruit!'.
Nou ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:06 schreef remlof het volgende:
Of ze gaan in de politiek met de iParty. Als tegenhanger van de Tea Party.
Gaat tegenvallen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef remlof het volgende:
Volgens Gore moet iedereen het Apple-evenement op 22 oktober gaan volgen. 'Er komt een fantastische aankondiging aan, ga het kijken, Apple gaat op volle kracht vooruit!'.
Nou ik ben benieuwd.
Vast goed voor Al z'n aandelen Apple..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef remlof het volgende:
Nou ik ben benieuwd.
iPad Mavericks met 64bit processor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat ze gewoon een ipad versie overslaan. Gewoon de iPad 6 in 1 keer. BOOM!
En een iPad RT?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
iPad Mavericks met 64bit processor.
Denk het niet, dan hadden ze niet net de Apple TV interface een update gegeven.quote:
iGlasses natuurlijkquote:
Aanstaande vrijdag de officiële release van Mavericks installeren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:34 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Iemand een idee hoe ik dit oplos? Draai op GM Mavericks
[ link | afbeelding ]
iManBearPig!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef remlof het volgende:
Nou ik ben benieuwd.
Een vriend van me heeft hetzelfde gedaan als ik, en daar werkt het wel..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag de officiële release van Mavericks installeren.
Ik heb geen idee waar het aan ligt dan, ik draai nooit beta's of GM's. Mag niet van de baasquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:21 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft hetzelfde gedaan als ik, en daar werkt het wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |