Zelf laatst ook ruzie gehad met Click & Buy, rekening betaald (ze hadden bedragen proberen af te trekken, was mislukt omdat ik een arme sloeber ben, en gaan dan per transactie 15 euro boete rekenenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:55 schreef Lyzio het volgende:
Even een vraagje. Ik ben helemaal klaar met Click&Buy, wat een vreselijk corrupte firma is dat. Volgens hun staat er nog een bedrag open van enkele euro's, maar dat is allang betaald. Punt is nu dat mijn Apple ID geblokkeerd is en ik dus niets meer kan updaten of downloaden qua apps.
Aangezien ik geen creditcard heb, is dat ook geen optie. Nu is er wel de optie om een 3vCard te kopen (goede ervaringen mee), maar mijn vraag is of ik dat in combinatie met de Apple Store kan gebruiken? Dat ik dus mijn apps weer terug heb die nu gewoon niet meer te downloaden zijn omdat het geblokkeerd is.
Ah thanks voor de tip!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
2 iTunes kaarten van ¤15,- voor ¤25,-
Mooi, dan kan ik daar ooit OS X Mavericks van halen...
http://audacity.sourceforge.net/?lang=nlquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef o.us2.0 het volgende:
Iemand trouwens hoe je met welke native app (op OS X ML) je een specifiek nummer van een mix kan knippen? Heb ook alle apps van Adobe CS6, misschien kan het via Premiere Pro ondanks dat het video editing software is?
Eens. Heb er een van ING. Prettig dat het gewoon je eigen bank is en geen vage handel gevestigd op een één of ander eiland.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef o.us2.0 het volgende:
Gewoon creditcard, helemaal perfect hier zonder gezeik (zoals alle andere creditcardbetalingen van mij).
Even real time geld overmaken naar elkaar en weer terugstorten?quote:
macbook, imac, iphone, mac mini, mac pro?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:22 schreef bambino het volgende:
Ik heb sinds gisteren problemen met mijn power button.
De ene kant reageert niet maar als ik meer richting de andere kant klik gaat die wel aan of uit.
Iemand enig idee waar ik dit goedkoop kan laten fixen?
Zag op internet een bedrijfje die er 69 euro voor vraagt...
Ah my badquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:26 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
macbook, imac, iphone, mac mini, mac pro?
Even open schroeven en kijken of hij ergens klemt? Lijkt me vrij simpel probleem als ik het zo lees.
Dinsdag komt mijn mac mini waarschijnlijk, 2011 model op de kop getikt incl trackpad. Heb al magic wand van twelvesouth en een apple remote gekocht, dus dat wordt lekker lui vanaf de bank
Geen garantie meer? Dat ding is maximaal iets meer dan een jaar oud, in Nederland geldt dat je garantie hebt gedurende de verwachte levensduur van een product, je mag toch verwachten dat de aan/uit-knop wel wat langer meegaat dan een jaar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah my bad
iPhone 5
Geen garantie meer trouwens.
iphone 5, inderdaad hup naar de apple store en ze fixen die hap echt wel. Gewoon eisen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah my bad
iPhone 5
Ik bedoelde eigenlijk de Apple garantie (serie nummer in website invullen).quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geen garantie meer? Dat ding is maximaal iets meer dan een jaar oud, in Nederland geldt dat je garantie hebt gedurende de verwachte levensduur van een product, je mag toch verwachten dat de aan/uit-knop wel wat langer meegaat dan een jaar.
Bij welke toko heb je hem gekocht? Ik zou gewoon garantie eisen, daar heb je wel recht op hoor.
Apple store zit alleen in amsterdam tochquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:13 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
iphone 5, inderdaad hup naar de apple store en ze fixen die hap echt wel. Gewoon eisen.
consumentenrecht claimen via Phonehousequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah my bad
iPhone 5
Je kunt telefonisch een code bestellen bij de Apple Store: 0800 0200 570.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:12 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand of ik ergens kan upgraden naar Lion? (Ipv Mountain Lion dus.) Bezit nu Snow Leopard.
Even niet kunnen zien dus. Mja, dan heb je volgende week wel schermen in je ogen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:59 schreef Hyman het volgende:
Ik heb vandaag mn retina ingeleverd bij de macstore, volgende week kan ik hem incl. nieuw scherm weer ophalen
Als je de reguliere weg bewandelt dan is Surfspot de beste optie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:12 schreef Riot- het volgende:
Is het aanschaffen via Surfspot.nl nou het voordeligst of weet iemand een goedkoper alternatief?
Zo'n iMac zou niet verkeerd staan in onze studeerkamer
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Ben benieuwd! Erop of eronder voor Apple.
Idd, komen ze nu niet met iets heel innovatiefs dan kan dit nog wel eens de doodsteek zijn voor Apple, als Steve er was geweest hadden we hier in ieder geval niet bang voor hoeven zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Steve wel zijn innovaties een paar jaar vooruit heeft gepland voordat hij stierf. Als hij er nog was, dan zou er weinig verschil zijn denk ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Idd, komen ze nu niet met iets heel innovatiefs dan kan dit nog wel eens de doodsteek zijn voor Apple, als Steve er was geweest hadden we hier in ieder geval niet bang voor hoeven zijn.
Het is alleen maar bergafwaarts gegaan met Apple! iPhone 5, nou nou, iPhone 5C spant helemaal de kroon, lelijke kleurtjes en om over die hoesjes nog maar te zwijgen!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Steve wel zijn innovaties een paar jaar vooruit heeft gepland voordat hij stierf. Als hij er nog was, dan zou er weinig verschil zijn denk ik.
Dat kan, maar dat wil niet zeggen dat Apple zich daar strict aan houdt. Apple is een bedrijf van iteratie, van de originele iPhone zijn ook talloze prototypes gemaakt. Dat plan je niet zomaar even jaren van tevoren. Ja, in hele grote lijnen, maar de details werk je uit 'on the go'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Steve wel zijn innovaties een paar jaar vooruit heeft gepland voordat hij stierf. Als hij er nog was, dan zou er weinig verschil zijn denk ik.
Ben benieuwdquote:
Ik heb nog geen iMac kunnen vinden op de Pirate Bayquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als je de reguliere weg bewandelt dan is Surfspot de beste optie.
Volg je de alternatieve route dan is het een kwestie van Googlen met "product..+ key"
de kleurtjes zouden kunnen betekenen dat de iPad mini in kleuren komt, zoals met de iPods n met de iPhone 5cquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Cover? Zou dat een nieuwe productgroep betekenen?
Daarom zijn er daarvan ook weer miljoenen in één weekend verkocht. Zo slecht ontvangen. Zo bergafwaarts gaat het met Apple.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het is alleen maar bergafwaarts gegaan met Apple! iPhone 5, nou nou, iPhone 5C spant helemaal de kroon, lelijke kleurtjes en om over die hoesjes nog maar te zwijgen!!
en de aandelen dan!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom zijn er daarvan ook weer miljoenen in één weekend verkocht. Zo slecht ontvangen. Zo bergafwaarts gaat het met Apple.
Ik heb niet zoveel kaas gegeten van aandelen, maar volgens mij stijgen ze.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
en de aandelen dan!!
http://finance.yahoo.com/(...)d=09&e=15&f=2013&g=m
Nieuwe iPad-hoesjes, aldus Tweakers.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Cover? Zou dat een nieuwe productgroep betekenen?
The next big thing. Hoesjes...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nieuwe iPad-hoesjes, aldus Tweakers.
Volgens mij kan dat niet meerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:11 schreef VMSDKR het volgende:
iOS7 is wel nice maar echt retetraag op mijn iphone 4. dat zullen ze wel met opzet doen zodat ik zo snel mogelijk een nieuw toestel koop, maar het irriteert me mateloos.
kan ik terug naar 6?
ik zou niet upgraden dan nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet meer![]()
Ik heb ook een iPhone 4 (nog steeds) en was al bang dat het te zwaar zou zijn. Ik draai nog op 6.
Wel buitengewoon frustrerend als er geen weg terug naar iOS 6 is though. Ik vind het op 6 namelijk af en toe al vrij langzaamquote:
je kunt toch gewoon iTunes thuisdeling inschakelen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:21 schreef Xetran het volgende:
Kan iemand mij een degelijke iPad app aanraden om video content van de PC te streamen? Ben dat overzetten een beetje beu en die gratis apps die zijn heel erg laggy..
Air Video?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:21 schreef Xetran het volgende:
Kan iemand mij een degelijke iPad app aanraden om video content van de PC te streamen? Ben dat overzetten een beetje beu en die gratis apps die zijn heel erg laggy..
Geen idee. Kan je ze dan op je iPad krijgen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:14 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon iTunes thuisdeling inschakelen?
Thanks, dat is al wat.quote:
Ja dat had ik laatst ook, gebruik het toch niet, maar wel maf ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:19 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is dit voor onzin, ik had 2 jaar terug nog gewoon iPhoto op mijn iMac staan.
Nu opnieuw MAC OSX opnieuw geinstalleerd, en nu moet ik er in de appstore opeens iets van 13-, euro voor betalen ?
En je retina met nieuw scherm?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:13 schreef Hyman het volgende:
Ik kon vandaag mn macbook alweer ophalen incl nieuw scherm.
Das minder dan 1,5 dag
Ik wil graag mijn photostream kunnen bekijken op de imac.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:22 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja dat had ik laatst ook, gebruik het toch niet, maar wel maf ja.
Ik deed altijd met VLC. Iets van bij video ondertitelspoor selecteren.. Maar ja, synchroom kon ik het niet zetten, dus hoopte vaak maar de goede .srt file te kunnen googlen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:42 schreef Borizzz het volgende:
Iemand een goede manier op srt (subtite files) af te spelen tegelijk met een film?
Ja, VLC gebruikte ik ook. Maar die geeft nu enkel foutmeldingen. En Perian erbij halen werkte ook nietquote:
Die inderdaad, werkt perfectquote:
Hmm even nadenken, misschien mag je mijn iPhone5 met lifeproof case wel over nemen voor 500 euro.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:00 schreef TwyLight het volgende:
Ik zoek nog een nieuwe of zo goed als nieuwe iPhone 5 met ngebruikte EarPods. Iemand tips?
¤500 max
Dat bod van 500 ligt er aan hoeveel GB en of je er ongebruikte earpods bij hebt natuurlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm even nadenken, misschien mag je mijn iPhone5 met lifeproof case wel over nemen voor 500 euro.
32gb en ongebruikte earpods, maar weet nog niet eens zeker of ik hem wel wil verkopen, dan moet ik (minstens) 10 dagen overbruggen met mijn 2gquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat bod van 500 ligt er aan hoeveel GB en of je er ongebruikte earpods bij hebt natuurlijk
Aanschafdatum?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
32gb en ongebruikte earpods, maar weet nog niet eens zeker of ik hem wel wil verkopen, dan moet ik (minstens) 10 dagen overbruggen met mijn 2g.
December 2012quote:
Neem aan dat er geen krassen e.d. opzitten aangezien je die lifeproof case er op hebt zitten?quote:
Die case zit er bijna altijd om en de bon heb ik vast ook nog welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Neem aan dat er geen krassen e.d. opzitten aangezien je die lifeproof case er op hebt zitten?en heb je de bon nog?
MplayerX is het perfecte programma voor osx! Vlc nooit echt super gevonden. Dit wel. Makkelijk te vinden via Google.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:57 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ja, VLC gebruikte ik ook. Maar die geeft nu enkel foutmeldingen. En Perian erbij halen werkte ook niet
C&B is prima op zich.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:56 schreef Xetran het volgende:
Leuk. Had een vriend met iTunes tegoed, dus aangezien Apple mijn CC niet pakt leek het mij de uitgesproken kans om eens een keer fatsoenlijke apps te dl'en. maar je moet dus, zelfs met tegoed, verplicht payment info hebben ingesteld.
Is dat click and buy ding te vertrouwen?
Bij mij staat het ingestelde betaalbedrag op " blanco ". Kan jij dat ook niet doen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:56 schreef Xetran het volgende:
Leuk. Had een vriend met iTunes tegoed, dus aangezien Apple mijn CC niet pakt leek het mij de uitgesproken kans om eens een keer fatsoenlijke apps te dl'en. maar je moet dus, zelfs met tegoed, verplicht payment info hebben ingesteld.
Dank; deze is ook te vinden via macupdate. Zal ik eens uitproberen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:42 schreef gohan16 het volgende:
[..]
MplayerX is het perfecte programma voor osx! Vlc nooit echt super gevonden. Dit wel. Makkelijk te vinden via Google.
je kunt dat omzeilen door eerst een gratis app te downloaden via een iPhone of iPad. Dan daarna het tegoed gebruiken voor een betaalde app.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:56 schreef Xetran het volgende:
En uitgeprobeerd & werkt prima. Bedankt!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:02 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dank; deze is ook te vinden via macupdate. Zal ik eens uitproberen.
8GB SSD? Daar passen je OS en je apps niet eens opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ik las vanmiddag voor het eerst over SSHD. Als je een SSHD schijf koopt, bestaat er 8gb uit SSD (wat dus genoeg is voor OSX) en derest uit een normale harde schijf. Dit is echter een stuk goedkoper dan een volledige SSD. Ze zijn ook leverbaar in de 1TB uitvoering (mijn voorkeur) voor slechts 120 euro (Mycom). Ik zit eraan te denken om deze voor mijn MacBook Pro te bestellen.
Zitten hier nadelen aan? Heeft iemand hier ervaring mee??
Alleen de OS...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
8GB SSD? Daar passen je OS en je apps niet eens op
Wellicht zou alleen het OS wel passen, maar denk aan je library files, het virtueel geheugen en wellicht andere zaken die ik over het hoofd zie (zo technisch ben ik niet aangelegd). Ik zou het er in ieder geval niet op gokken en als je dan toch geld investeert, iets kopen met een grotere SSD.quote:
Een hybride HDD ja. 8GB flashgeheugen wordt gewoon als cache gebruikt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ik las vanmiddag voor het eerst over SSHD. Als je een SSHD schijf koopt, bestaat er 8gb uit SSD (wat dus genoeg is voor OSX) en derest uit een normale harde schijf. Dit is echter een stuk goedkoper dan een volledige SSD. Ze zijn ook leverbaar in de 1TB uitvoering (mijn voorkeur) voor slechts 120 euro (Mycom). Ik zit eraan te denken om deze voor mijn MacBook Pro te bestellen.
Zitten hier nadelen aan? Heeft iemand hier ervaring mee??
Alleen bij de Amerikaanse Appstore kan dat geloof ik. Had ik vroeger ook namelijk, maar nu ik via UPC tv wil kunnen kijken moet ik per sé de nederlandse.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Bij mij staat het ingestelde betaalbedrag op " blanco ". Kan jij dat ook niet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |