Maar het kan dus niet online, door hem op te sturen?quote:Op maandag 30 september 2013 23:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ze zijn vaak tot 21:00 open.
Links ziet er meer versleten uit maar is PowerPC, rechts wat netter maar is Intel. Ik zeg rechts.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Zon schijnt,wat fris buiten en.. allemaal bezig te fokken achter een Mac?![]()
Vraagje aan de kenners: Hieronder zien je 2 van mijn oude Mac notebooks,mag je raden welke er het er meest slecht aan toe is. De oude Powerbook links of de oude MacBook pro rechts?(allebei 15 inch trouwens)
[ afbeelding ]
Hoe kunnen wij dat ruiken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Zon schijnt,wat fris buiten en.. allemaal bezig te fokken achter een Mac?![]()
Vraagje aan de kenners: Hieronder zien je 2 van mijn oude Mac notebooks,mag je raden welke er het er meest slecht aan toe is. De oude Powerbook links of de oude MacBook pro rechts?(allebei 15 inch trouwens)
[ afbeelding ]
Hier (London) kun je niet reserveren en is het 'wie het eerst komt krijgt'quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef mega-worstje het volgende:
Hey, ik heb een vraagje. Ik zit volgende week in Parijs en ik vroeg me af of het dan alweer mogelijk was om de 5S in de apple store op te halen. Weten jullie hoe de voorraad is en of ik vooraf kan/moet reserveren.
groetjens.
Dat had je ook wel kunnen googlen..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:51 schreef DuTank het volgende:
De Magic Mouse werkt toch ook voor een MacBook Air?
Vanaf wanneer liggen ze weer in de winkel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier (London) kun je niet reserveren en is het 'wie het eerst komt krijgt'
http://www.apple.com/uk/retail/iphone/
Nice dat ik dat toch echt gepost heb vanuit mn droom.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:31 schreef gohan16 het volgende:
Safari in ios 7 met het back en forward browser werkt echt geweldig. Was eerst even wennen, maar nu net zo intuïtief als op de MacBook.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:18 schreef no1uknow het volgende:
Links ziet er meer versleten uit maar is PowerPC, rechts wat netter maar is Intel. Ik zeg rechts.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je argumentatie is niet helemaal wat ik zocht maar een goed kijker met veel inzoom ervaringhad kunnen zien dat de rechtse notebook een knak in de kabel had,een deukje in de rechterspeaker en ( maar dat kun je niet goed zien) een minuscule buiging in het scherm rechtsboven waardoor er wat lichtstralen door het scherm aan de bovenkant heenkomen.
Enige wat de powerbook aan mankement heeft zijn de toetsen die erg gebruikt aandoen.
Bij m'n ouders staan ook nog 2 van deze dingen werkend te verstoffen op zolderquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatst nog een klant in de winkel die een 20 jaar oude (true story) werkende (!) Mac had, weet niet meer precies welk model.
Dafuq?twitter:logancollins twitterde op donderdag 03-10-2013 om 18:44:09Today iOS is older than OS X was when iOS was introduced. (6yrs, 3mos, 4days) reageer retweet
Podcast in iTunes nog steeds in willekeurige volgorde. Wtf Apple?quote:
Sorteervolgorde heb je ook gewoon goed staan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Podcast in iTunes nog steeds in willekeurige volgorde. Wtf Apple?
Ik zet een kratje bier in op deze maand nog een keynote met nieuwe Mavericks, nieuwe MPB's en nieuwe iPads.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan zal het vast niet lang meer duren voordat hij op de markt komt.
15 oktober volgens de geruchten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zet een kratje bier in op deze maand nog een keynote met nieuwe Mavericks, nieuwe MPB's en nieuwe iPads.
Waar precies? Ik zie nergens een optie om ze weer alfabetisch te sorteren. Voor de duidelijkheid: ik heb het over de linkerkolom onder het nieuwe "My podcasts" wat eerst gewoon "Podcasts" was. Die lijst met alle verschillende podcasts was altijd alfabetisch en is nu vrij willekeurig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorteervolgorde heb je ook gewoon goed staan?
Op verschillende websites. Zou dus best wel eens kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ah nice, zelfs een datum, waar is die voorbij gekomen dan?
Oh de lijst met podcasts, ik dacht de afleveringen binnen een podcast. Hmm dat is raar ja, heb even wat podcasts gesubscribed maar staan inderdaad in willekeurige volgorde.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waar precies? Ik zie nergens een optie om ze weer alfabetisch te sorteren. Voor de duidelijkheid: ik heb het over de linkerkolom onder het nieuwe "My podcasts" wat eerst gewoon "Podcasts" was. Die lijst met alle verschillende podcasts was altijd alfabetisch en is nu vrij willekeurig.
Heb wel gegoogled maar ik zie geen oplossingen.
In 2005 al opgenomen. Damn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:44 schreef Pino112 het volgende:
De stem achter Siri
http://www.theverge.com/2(...)iri-is-susan-bennett
Huh dacht dat de stem van Siri van een Belgische kwam.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:44 schreef Pino112 het volgende:
De stem achter Siri
http://www.theverge.com/2(...)iri-is-susan-bennett
Dat de technologie uit België komt wil niet zeggen dat de stem van een Belgische komt..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Huh dacht dat de stem van Siri van een Belgische kwam.
Had ooit ergens gelezen dat een vrouw uit Belgie dat had ingesproken, weet alleen niet meer waar en hoe maar google zal t vast wel in de cache hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat de technologie uit België komt wil niet zeggen dat de stem van een Belgische komt..
Koop een SSD.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:23 schreef Nashje het volgende:
Ik ga toch maar m'n harde schijf vervangen. Schijfhulpprogramma's zegt dat ie niet heel erg veel leven meer heeft. Waar raden jullie aan een vervangende schijf te kopen?
Thanks. Ga ik er daar eentje uitzoeken. Denk je wel dat dat de moeite is bij een MacBook van medio 2009?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
http://tweakers.net/categorie/674/solid-state-drives/producten/
Ja. Maakt je MacBook direct een stuk sneller.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Thanks. Ga ik er daar eentje uitzoeken. Denk je wel dat dat de moeite is bij een MacBook van medio 2009?
Nog een vraag. Sorry. Heb dat ding gewoon echt nodig dus wil 'm zo snel mogelijk fixen. Heb niet heel veel verstand van hdd's/ssd's.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Maakt je MacBook direct een stuk sneller.
Moet gewoon kunnen zover ik weet. Maar er zullen vast users hier zijn die dat kunnen bevestigen of niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nog een vraag. Sorry. Heb dat ding gewoon echt nodig dus wil 'm zo snel mogelijk fixen. Heb niet heel veel verstand van hdd's/ssd's.
Heb deze op het oog: http://tweakers.net/price(...)250gb/specificaties/
Gaat deze qua specs passen bij een MB uit medio 2009? Ik las dat niet alle type SATA met elkaar matchen..
Ik heb een samsung 840 500GB in mijn MBP uit 2012 zitten. Lijkt me dat die dan in een 2009 versie ook gewoon moet kunnen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nog een vraag. Sorry. Heb dat ding gewoon echt nodig dus wil 'm zo snel mogelijk fixen. Heb niet heel veel verstand van hdd's/ssd's.
Gaat deze qua specs passen bij een MB uit medio 2009? Ik las dat niet alle type SATA met elkaar matchen..
Voor zover ik weet moet dat gewoon kunnen, er zit SATA 300 in jouw MBP en die SSD is SATA 600 maar dat is backwards/forward compatible, succesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is er mis om er gewoon nog een jaar op te blijven?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lol, ik zit net een paar maandjes op 10.8.x..
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat is er mis om er gewoon nog een jaar op te blijven?![]()
Ik doe het ook zo vaak.
twitter:tim_cook twitterde op zaterdag 05-10-2013 om 16:10:45Second anniversary of Steve's death. Going on a long hike today and reflecting on his friendship and all the dents he made in the universe. reageer retweet
Hangt van je gebruik af. Ik heb nogal wat programeer- en andere tools draaien en die zijn vaak niet allemaal direct up-to-date als een nieuwe OS versie uitkomt.quote:
Ik las dat er een nieuwe versie van de 840 is, de EVO. Die kost schijnbaar hetzelfde als de 840, maar is een stuk sneller door ander gebruik van componenten oid. Op sommige punten blijkbaar zelfs sneller dan de PRO. Mogelijk kun je dus beter voor die gaan als er een keuze isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:27 schreef Nashje het volgende:
Nice. Nogmaals bedankt jongens. Moet lukken.
Omdat ik het aloude gezegde "if it ain't broken,don't fix it"soms handhaaf en een nieuw OSX altijd problemen geeft. Dus wacht ik meestal een tijdje tot het moment daar is dat ik een nieuw OSX nodig vind.quote:
Nieuwe versie kopen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:09 schreef bridgefan het volgende:
Gisteren heb ik Mountain Lion gedownload. Vanochtend zag ik dat Entourage, Excel en Word het niet meer doen. De melding die ik krijg is: "Het programma Microsoft [Entourage/Excel/Word] kan niet worden geopend, omdat de PowerPC-programma's niet langer wordt ondersteund." Wat moet ik doen als ik die programma's terug wil?
Ik heb er helemaal geen verstand van. Welke versie moet ik hebben, en kan ik dan mijn huidige bestanden openen?quote:
gewoon, de laatste versie office for mac. 2010 of 2011 ofzo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:40 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen verstand van. Welke versie moet ik hebben, en kan ik dan mijn huidige bestanden openen?
Waarom geen appletv 3 en een nas met airplay support? Of een wd tv live en via dlna streamen vanaf je nas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef T_Fuff het volgende:
Ik ben op zoek naar een mac mini voor gebruik als mediacenter, stream vanaf nas.
Ik dacht in principe aan een 2011 model, maar wat denken jullie van een mid 2010 model met intel cor 2 duo. Of is een i5 echt aan te raden.
Wil er ook wat emulators op draaien, maar voornamelijk xbmc en wat surfen vanaf de bank.
ATV3 is niet te jailbreaken, geen xbmc, geen emulator/games e.d.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom geen appletv 3 en een nas met airplay support? Of een wd tv live en via dlna streamen vanaf je nas.
Stuk goedkoper.
Ah, je wil dus allerlei andere zaken dan alleen streamen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:00 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
ATV3 is niet te jailbreaken, geen xbmc, geen emulator/games e.d.
wdtv live gehad, saaie interface, niet de snelste en weinig customizable. Heb raspberry pi en ouya maar beide bieden niet de stabiliteit die ik wil (raspberry pi doet het prima, als slaapkamer apparaaten ouya is leuk gameconsole )
Mac Mini kan ik ook nog gebruiken als desktop, wanneer ik op groter scherm wil werken (ipv 13" macbook pro). Inderdaad wel wat prijzig, maar je krijgt er een hele hoop voor terug.
Saaie interface is altijd winquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah, je wil dus allerlei andere zaken dan alleen streamen.
Overigens is een 'saaie interface' voor mij een geval van lekker belangrijk. Ik heb mijn xbmc barebone zelden aan. Snel mijn filmpje kunnen afspelen, subs en audio kiezen, veel meer doe ik er niet mee
quote:The Story of the Original iPhone's Development
Today's NY Times delivers a great story of the development of the iPhone by Apple. It focuses on the events during the leadup to Steve Jobs taking the stage with shockingly buggy prototypes and pulling off the show that is now history.
'Only about a hundred iPhones even existed, all of them of varying quality. Some had noticeable gaps between the screen and the plastic edge; others had scuff marks on the screen. And the software that ran the phone was full of bugs. The iPhone could play a section of a song or a video, but it couldn’t play an entire clip reliably without crashing. It worked fine if you sent an e-mail and then surfed the Web. If you did those things in reverse, however, it might not.
Hours of trial and error had helped the iPhone team develop what engineers called “the golden path,” a specific set of tasks, performed in a specific way and order, that made the phone look as if it worked.' One of the big problems was the phone's connectivity. The man in charge of the iPhone's radios, Andy Grignon, had to deal with Jobs's anger when rehearsals didn't go well. Grignon said, 'Very rarely did I see him become completely unglued — it happened, but mostly he just looked at you and very directly said in a very loud and stern voice, "You are [expletive] up my company," or, "If we fail, it will be because of you." He was just very intense. And you would always feel an inch tall.'
Een oud collega van mij draaide nét aan 1080p op zijn mid 2007 Mac Mini met 1,83 ghz C2D en 2GB ram. Wel alleen in XBMC volgens mij, of VLC. Dus een 2010 Mac Mini of jonger moet prima kunnen volgens mij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:25 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Saaie interface is altijd win![]()
Ik heb lang gedacht aan een ATV 2, jailbreaken die hap en xbmc erop. Ik heb een raspberry pi, ouya, wdtv live (gehad). Allemaal net niet de functionaliteit en stabiliteit die ik verlang.
Nu vraag ik me alleen nog af of ik nou voor een i5 moet gaan of dat een core 2 duo met een RAM upgrade ook wel lekker zal werken?
Emulators zijn SNES en N64. Werken zal voornamelijk excel, word, dreamweaver zijn.
Ik heb nog een 64GB SSD die ik er sowieso in wil knallen en 500GB hdd voor ernaast. Keuzes keuzes..
Swets wil je zeggen dat Mac Office 2004 niet meer werkt op Mountain Lion en de daarop volgende versies?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
gewoon, de laatste versie office for mac. 2010 of 2011 ofzo.
Mooi, die had ik besteldquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik las dat er een nieuwe versie van de 840 is, de EVO. Die kost schijnbaar hetzelfde als de 840, maar is een stuk sneller door ander gebruik van componenten oid. Op sommige punten blijkbaar zelfs sneller dan de PRO. Mogelijk kun je dus beter voor die gaan als er een keuze is, kan ook zijn dat de 840 er ondertussen gewoon uit is en alleen de pro en de evo er nog zijn, maar dat weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |