SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi ![]()
bromancequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:59 schreef Tim86 het volgende:
Eerste wat Cillessen doet is een Vermeertje
Wel zwak uitgekomenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:59 schreef Tim86 het volgende:
Eerste wat Cillessen doet is een Vermeertje
Chinese tijdzones?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:03 schreef wonton het volgende:
Mn ritme is naar de klote![]()
Hele week gemiddeld 4 uur geslapen per dag. Gisteren lag ik om 10 uur al te tukken en werd vanochtend om 8 uur wakker. 2 uur geleden weer inslaap gevallen.
Wil die op zich ook wel even proberen, alleen moet ik dan mijn hele team omgooien, kan El Shaarawy wel kopen maar er zijn niet echt RWs in de Serie A. Misschien even Cerci of Candreva uitproberen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
433(4) bevalt me echt heel goed. Vorig jaar was 4222 ook mijn favo formatie.
Cerci ziet er heel goed uit vind ik.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wil die op zich ook wel even proberen, alleen moet ik dan mijn hele team omgooien, kan El Shaarawy wel kopen maar er zijn niet echt RWs in de Serie A. Misschien even Cerci of Candreva uitproberen.
Cerci lijkt me erg goed.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wil die op zich ook wel even proberen, alleen moet ik dan mijn hele team omgooien, kan El Shaarawy wel kopen maar er zijn niet echt RWs in de Serie A. Misschien even Cerci of Candreva uitproberen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Cerci ziet er heel goed uit vind ik.
Speelde vorig jaar ook al prima hoor. Al zou ik eerder voor 3-4-3 gaan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:08 schreef Confetti het volgende:
Zou een 3-4-2-1 nog steeds zelfmoord zijn dit jaar? Ik speel nu een 3-5-2 en mijn middenveld wordt toch vaak overgeslagen door de tegenstander. Kan ik net zo goed met zoveel mogelijk aanvallers spelen..
Echt he. Ik speel niks anders. In dat Franse team klopte zowat alles. Verdedigend, opbouwend en aanvallend perfect. Vooral met Diaby en Pogba op cm (allrounders). Alleen jammer dat de 3 voorin vaak buitenspel staan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
433(4) bevalt me echt heel goed. Vorig jaar was 4222 ook mijn favo formatie.
El Shaa kan je wel van Crookk kopen, die gaat hem ragesellen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Zal El Shaarawy en Cerci eens uitproberen. Bij dat team is het nog wel leuk om Pirlo op CAM te zetten, alleen dat ga ik niet met coins halen vrees ik.
miss heeft de sugar daddy van dreetje nog wat fifa points voor jequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Zal El Shaarawy en Cerci eens uitproberen. Bij dat team is het nog wel leuk om Pirlo op CAM te zetten, alleen dat ga ik niet met coins halen vrees ik.
Haha, wel een aanrader dus.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
El Shaa kan je wel van Crookk kopen, die gaat hem ragesellen.
daarom silver cupquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:13 schreef Kiid het volgende:
Nu ik in divisie 4 zit kan ik wel al concluderen dat hoe hoger je komt in de divisies, hoe populairder die hoge steekballen zijn
4 alquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:13 schreef Kiid het volgende:
Nu ik in divisie 4 zit kan ik wel al concluderen dat hoe hoger je komt in de divisies, hoe populairder die hoge steekballen zijn
Dat merkte ik daarvoor ook al. Hoe hoger de divisie, hoe meer ze de zwakke punten van het spel abusen, maar dat is ieder jaar zo. In div 1 kwam je de meeste en ergste pace abusers tegen vorig jaar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:13 schreef Kiid het volgende:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:17 schreef Djeetje het volgende:
Ronaldinho versnelt even een verdediger van 76 pace
Ja, alleen vorig jaar zat iedereen wel zowat in divisie 1 omdat er niet zoveel divisies zijn. Hopelijk is dat dit jaar wel anders en iets wat meer competitiever.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat merkte ik daarvoor ook al. Hoe hoger de divisie, hoe meer ze de zwakke punten van het spel abusen, maar dat is ieder jaar zo. In div 1 kwam je de meeste en ergste pace abusers tegen vorig jaar.
Invloed van degene die ermee speelt he, die is immers sneller dan Bolt.quote:
Gaat hard..van 4k naar 5.5k alweer in 2 uur tijdquote:
Nadat die van mij verkocht keek ik op de markt, hebben een paar clowns er 40 opgezet voor 4500. meteen de prijs 1k omlaagquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat hard..van 4k naar 5.5k alweer in 2 uur tijd
Ik heb ook zo vaak de prijs een paar k verhoogd zonder ze allemaal te hebben. Kan je lachen maar het levert tonnen op.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:23 schreef _NZT_ het volgende:
Zo mooi als iemand een speler probeert te price fixen met ongeveer de helft van de exemplaren van die speler op de markt
ruiterquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb ook zo vaak de prijs een paar k verhoogd zonder ze allemaal te hebben. Kan je lachen maar het levert tonnen op.
Dat vraag ik me ook af hij begon 1 meter achter hem en hij kruipt in een keer voor hemquote:
Je snapt het niet. Hoe kan Ronaldinho iemand versnellen dan? Had hij er zelf een pacekaartje op gedaanquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af hij begon 1 meter achter hem en hij kruipt in een keer voor hem
ik bedoelde dat mijn Ronaldinho iemand in het spel met 76 pace versneldequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Hoe kan Ronaldinho iemand versnellen dan? Had hij er zelf een pacekaartje op gedaan
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik bedoelde dat mijn Ronaldinho iemand in het spel met 76 pace versnelde
na atletico real?quote:
Ronaldinho is zo goed dat ie een LHC heeftquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik bedoelde dat mijn Ronaldinho iemand in het spel met 76 pace versnelde
?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ronaldinho is zo goed dat ie een LHC heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ben er van door.
Als je een jongen nerveus bij de plee ziet staan, hurk dan even en laat hem vanaf je schoot een plasje doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Geniale gek is het haha, heerlijke tweetsquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
https://twitter.com/PSVBelske
[ afbeelding ]
Nothing specialquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:38 schreef poker4lifee het volgende:
jv9aajg0zhf098wHF
tegengoal vanaf de aftrap![]()
Scheelt een paar 100 coins ofzo maar toch? Met deze huidige prijzen..quote:
Zo'n kaartje kost 2400cquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Scheelt een paar 100 coins ofzo maar toch? Met deze huidige prijzen..
Hij heeft dit jaar best een goeie versnellingquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij kan blijkbaar mensen versnellen?
heb er nog een paar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:45 schreef wonton het volgende:
Heeft iemand nog chem kaartjes in hun club?
Ja jammer man. Konden we allemaal messi kopen voor discardquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:46 schreef Djeetje het volgende:
Jammer dat je geen spelers kon duplicaten
Toch leukquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:47 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja jammer man. Konden we allemaal messi kopen voor discard
je wil het maar niet snappen hequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar best een goeie versnelling
niet iedereen krijgt een stijve leuter van barca spelersquote:
ja en hij kan er gewoon niks vanquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
De Sa lijkt wel echt schijtnerveus..komt er amper aan te pas en wil de bal gewoon niet hebben.
Dat sowieso. Opportunistische, waar ik dus op hoopte, komt er ook totaal niet uit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja en hij kan er gewoon niks van
Ik wel jezus ik voel hem al opkomen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet iedereen krijgt een stijve leuter van barca spelers
in die glazen bol van je gezien zekerquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
Hoppa, De Sa. Fucking goed is hij. Ik zei het al. Lekker onbevangen competitiedebuut in de basis
Heel knap ingeschoten inderdaad. Wereldtalentquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
Hoppa, De Sa. Fucking goed is hij. Ik zei het al. Lekker onbevangen competitiedebuut in de basis
Diego Costa 1e game 4 goals ( 2 kopballen )quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
Zou een heerlijke IF zijn ja. 2 goals en assist op het eigen doelpuntquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
De tering
Sigi als 74 IF kan wel een leuke zijn hoor
Vind zijn NIF wat langzaam uit de startblokken komenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
De tering
Sigi als 74 IF kan wel een leuke zijn hoor
Dat zou wel sick zijn. Ik vind Krul niet zo goed en Steek zal wel niet beter zijnquote:
steek was slecht bij mijquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:00 schreef wonton het volgende:
[..]
Dat zou wel sick zijn. Ik vind Krul niet zo goed en Steek zal wel niet beter zijn
had alleen een shield in mijn club staan, maar die heb ik op ruiter gezet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef wonton het volgende:
[..]
Cat kaartje erop misschien? Maar die zijn duur
Ruiter is zo allround..basic is bij hem ook prima denk ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had alleen een shield in mijn club staan, maar die heb ik op ruiter gezet.
Elke consumablequote:Op zaterdag 28 september 2013 22:04 schreef zerokil het volgende:
Heb ik weer iets gemist..?
Kon je chem kaartjes duplicate..?
elke consumablequote:Op zaterdag 28 september 2013 22:04 schreef zerokil het volgende:
Heb ik weer iets gemist..?
Kon je chem kaartjes duplicate..?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:06 schreef Thorb het volgende:
zet er maar een spelers op misschien voelt iemand zich geroepen
que?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:06 schreef Thorb het volgende:
zet er maar een spelers op misschien voelt iemand zich geroepen
bye bye IFquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
Gaat hij Sigi wisselen..nerd. En dan ook nog voor een derderangsspeler die toch niet goed genoeg is.
Wie komt erin dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
Gaat hij Sigi wisselen..nerd. En dan ook nog voor een derderangsspeler die toch niet goed genoeg is.
Alsnog beter dan die prutsers die bij Arsenal spelen op Ozil naquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wie komt erin dan?
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Mike van der Hoorn
Viktor Fischer
Lerin Duarte
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Bojan Krkic
Nicolai Boilesen
Lucas Andersen
Daley Blind
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Jasper Cillessen
Stefano Denswil
of
Lesly de Sa
xdquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wie komt erin dan?
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Mike van der Hoorn
Viktor Fischer
Lerin Duarte
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Bojan Krkic
Nicolai Boilesen
Lucas Andersen
Daley Blind
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Jasper Cillessen
Stefano Denswil
of
Lesly de Sa
Zerokil vraagt wel eens of mensen zich geroepen voelen om coins te gevenquote:
Alles kan zolang je maar wil. Vooral doorgaan en niet opgeven.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef zerokil het volgende:
Kan dat nog steeds?
Ofis het gepatched.
geen punt dus trol thnxbyquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsnog beter dan die prutsers die bij Arsenal spelen op Ozil na
ohh zoquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zerokil vraagt wel eens of mensen zich geroepen voelen om coins te geven
[..]
Alles kan zolang je maar wil. Vooral doorgaan en niet opgeven.
Ongelofelijk goed ja. Ga jij lekker duplicatenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef Kiid het volgende:
Duidelijke matchfixing dit. Een chinees moet wel gebeld hebben in de rust dat hij zich ongerust maakte over die 0-0. Ongelofelijk
Ga jij ergens ander lopen stokenquote:
Wat zwets jij nou weer met je duplicatenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ongelofelijk goed ja. Ga jij lekker duplicaten
Maar Costa is wel een baasquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ga jij ergens ander lopen stokenVolgens mij ben je geen Atletico fan
Bedanktvoor je overduidelijke antwoord.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zerokil vraagt wel eens of mensen zich geroepen voelen om coins te geven
[..]
Alles kan zolang je maar wil. Vooral doorgaan en niet opgeven.
Als hij zijn dag heeft wel, maar het is een beetje een blind paard verder.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
Die Houtkoop is wel een leuke speler
Leuk voor Ajax dus, hebben een lege stal nu..quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij zijn dag heeft wel, maar het is een beetje een blind paard verder.
celtic daar in tegenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leuk voor Ajax dus, hebben een lege stal nu..
Dus een prima opvolger van Boerrigterquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij zijn dag heeft wel, maar het is een beetje een blind paard verder.
Alleen als het hem uitkom.quote:
Het is wel een Amsterdammerquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dus een prima opvolger van Boerrigter
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:19 schreef Maver24 het volgende:
Gaat IF Aguero weer stijgen na het weekend ?, hij is nu 400k en dat is best duur
Ja hij wordt 600kquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:19 schreef Maver24 het volgende:
Gaat IF Aguero weer stijgen na het weekend ?, hij is nu 400k en dat is best duur
Nee ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen als het hem uitkom.
En ja, dat is bewust
hoeveel weken heb je nou al IF's gekocht op de dinsdag en woensdag.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:19 schreef Maver24 het volgende:
Maver koopt iedere dag van de week IF's omdat hij dan nieuwe teams maakt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel weken heb je nou al IF's gekocht op de dinsdag en woensdag.
weekend is sowieso niet slim.
Vorig jaar stegen ze vaak na het weekend hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel weken heb je nou al IF's gekocht op de dinsdag en woensdag.
weekend is sowieso niet slim.
Maak even een stream dan, kan ik ook kijken.quote:
dit jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vorig jaar stegen ze vaak na het weekend hoor
duidelijk geen VOC handelsmentaliteit meegekregenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maver koopt iedere dag van de week IF's omdat hij dan nieuwe teams maakt.
Kan niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maak even een stream dan, kan ik ook kijken.
Achja met meer dan 1.5 m tradeprofit kan hij nog even vooruit. Je moet wel even meer potjes gaan spelen om hem op een flinke match coins achterstand te zetten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maver koopt iedere dag van de week IF's omdat hij dan nieuwe teams maakt.
Voor 30 miljoen mag je toch verwachten dat hij af en toe mag spelen ja.quote:
1.5M ? en alles wat je koopt gaat er tegenwoordig nog af ookquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja met meer dan 1.5 m tradeprofit kan hij nog even vooruit. Je moet wel even meer potjes gaan spelen om hem op een flinke match coins achterstand te zetten.
Dat gaat er niet af hoor. Weet niet hoe het zit maar anders kan je toch nooit 0 coins hebben en 300k trade profit bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1.5M ? en alles wat je koopt gaat er tegenwoordig nog af ook
Neequote:
Maar in dit soort wedstrijdenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor 30 miljoen mag je toch verwachten dat hij af en toe mag spelen ja.
Bale danquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor 30 miljoen mag je toch verwachten dat hij af en toe mag spelen ja.
komt wel weer terug toch? anders iddquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:24 schreef wonton het volgende:
Had het nog niet meegekregen dat ze die coinsbooster eruit hadden gehaald. Tja omdat zij het niet kunnen maken halen ze het maar eruit
Was eergisteren al ja. Maar die komt vanzelf weer terug. Blijkbaar lastiger om te fixen dan de andere glitchquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:24 schreef wonton het volgende:
Had het nog niet meegekregen dat ze die coinsbooster eruit hadden gehaald. Tja omdat zij het niet kunnen maken halen ze het maar eruit
beter had je hem 2 dagen terug gekocht, was hij maar 2 ton ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:25 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb hem inmiddels gekocht voor 400k die IF Aguero. hopen dat hij na het weekend gaat stijgen omdat toch meer mensen hem willen hebben. Ik heb gekeken naar de prijs en hij werd steeds voor 430k verkocht dus ik heb goede hoop dat hij niet gaat zakken
Ideaal zo'n speler kopen om het kopen...bank of rechtsbuiten..echt perfectquote:
yoloquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ideaal zo'n speler kopen om het kopen...bank of rechtsbuiten..echt perfect
Wat gaat er in jouw hoofd om af en toe. Hoe kom je hier nou weer bij.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:27 schreef Djeetje het volgende:
Iemand uit mijn oude klas is de zoon van een van de oude bazen van Action wie dat bedrijf toen heeft verkocht voor meer dan 250 miljoen.
Dan weet je al in je jeugd dat je later nooit meer hoeft te werken
Volgens mij was de NIF alleen al meer dan 2 ton.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
beter had je hem 2 dagen terug gekocht, was hij maar 2 ton ofzo.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat gaat er in jouw hoofd om af en toe. Hoe kom je hier nou weer bij.
hequote:Op zaterdag 28 september 2013 22:27 schreef Djeetje het volgende:
Iemand uit mijn oude klas is de zoon van een van de oude bazen van Action wie dat bedrijf toen heeft verkocht voor meer dan 250 miljoen.
Potentiele suggardady?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:27 schreef Djeetje het volgende:
En vooral waarom je denkt dat het ons boeit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af hoe ik er op dit moment op kom
Omdat jullie de enigste mensen zijn die nog tegen me praten ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
En vooral waarom je denkt dat het ons boeit.
Broodpoot eerder.quote:
Misschien moet je dan eens beginnen met het bukken voor je trainer.quote:
Een hond pist in de kamer als hij aandacht wil, kleine Dré doet het met dit soort onzin.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat gaat er in jouw hoofd om af en toe. Hoe kom je hier nou weer bij.
Trade profit blijft in die speler. Als je die speler dan verwijderd verlies je ook dat aan trade profit, volgens mij is het zoietsquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat gaat er niet af hoor. Weet niet hoe het zit maar anders kan je toch nooit 0 coins hebben en 300k trade profit bijvoorbeeld.
guzman?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik krijg hier geen CAM op 10 chem. Iemand ideeën?
[ afbeelding ]
Zon team en dan ferquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
De Guzman kan hendig sjiekquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
ozil?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is het nou meteen weer aandacht zoeken als ik vertel dat het mooi is als je in je jeugd al weet dat je later nooit meer hoeft te werken ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een hond pist in de kamer als hij aandacht wil, kleine Dré doet het met dit soort onzin.
dit dus als ik een trade profit heb van een ton en ik koop een speler van 50000 zakt mijn trade profit toch.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Trade profit blijft in die speler. Als je die speler dan verwijderd verlies je ook dat aan trade profit, volgens mij is het zoiets
Je tradeprofit zakt niet als je een speler koopt. Enige manier om dit te verlagen is om spelers te verkopen waar je coins voor hebt neergetikt. Als je Hazard koopt voor 100K en vervolgens weer vekoopt voor 20K, gaat er alsnog 100K van je profit af als het goed is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit dus als ik een trade profit heb van een ton en ik koop een speler van 50000 zakt mijn trade profit toch.
Hihiquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
De Sa lijkt wel echt schijtnerveus..komt er amper aan te pas en wil de bal gewoon niet hebben.
Fer, Diaby en Elias zijn echt vergelijkbare bazen. Hebben echt goede statsquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
Fer is gewoon weer fucking goed lijkt me..nu heeft hij ook nog eens betere workrates voor de verdedigende rol
Klopt, kan ook goed schieten. Je moet alleen niet met links schieten want dan trapt hij in de grond en komt de bal niet vooruit (2x gehadquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
Fer is gewoon weer fucking goed lijkt me..nu heeft hij ook nog eens betere workrates voor de verdedigende rol
Dat doe jij altijd met clubsquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, kan ook goed schieten. Je moet alleen niet met links schieten want dan trapt hij in de grond en komt de bal niet vooruit (2x gehad![]()
). Zag er erg vreemd uit.
Terwijl hij nog wel 4* wf heeftquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, kan ook goed schieten. Je moet alleen niet met links schieten want dan trapt hij in de grond en komt de bal niet vooruit (2x gehad![]()
). Zag er erg vreemd uit.
Huh... ik schiet ze altijd in de kruising (vorig jaar), dit jaar heb ik inderdaad jouw shooting accuracy van vorig jaar overgenomen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat doe jij altijd met clubs
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:26 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb 20 euro PSN tegoed maar dat kan ik nu niet toevoegen via FUT14, kan ik het via FUT13 toevoegen en dan over laten zetten? Heb het nog niet eerder gedaan
waarom kan je het niet toevoegen? lijkt mij een omslachtige manier. gewoon points kopen in 14quote:
Dan krijg ik een error, ben ook niet de enige die het heeft.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom kan je het niet toevoegen? lijkt mij een omslachtige manier. gewoon points kopen in 14
overzetten van 13 naar 14 geen ervaring mee. miss een point crack als maver die dit weetquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan krijg ik een error, ben ook niet de enige die het heeft.
jbgs kutvent doeiquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Huh... ik schiet ze altijd in de kruising (vorig jaar), dit jaar heb ik inderdaad jouw shooting accuracy van vorig jaar overgenomen.
Morgen begint Eastbound & Down weerquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
NCIS LA en Hawaii five o zijn weer begonnen
Homelandquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Morgen begint Eastbound & Down weer![]()
![]()
quote:
SpangaSquote:
Flodderquote:
The Valleysquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:52 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand een leuke hybrid om Miranda en Varane heen? Formatie maakt niet zoveel uit
quote:
Geordie Shore vind ik beter ze zijn nu al met seizoen 7 en er is dan weer een nieuwequote:
Eerste pot 6-1 gewonnenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ziet er echt héérlijk uit! Hoe speelt het? Ben tot nu toe geen fan van de formatie..
Dan gaat 80k verlies...iets kopen is niet meer verlies nee. Wordt pas als verlies of winst geteld als je weer verkooptquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je tradeprofit zakt niet als je een speler koopt. Enige manier om dit te verlagen is om spelers te verkopen waar je coins voor hebt neergetikt. Als je Hazard koopt voor 100K en vervolgens weer vekoopt voor 20K, gaat er alsnog 100K van je profit af als het goed is.
Heerlijke goals!quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:59 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genieten die goals.
Echt fantastische goals ja, vooral die 2equote:Op zaterdag 28 september 2013 22:59 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genieten die goals.
Geen coins voor Alvesquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik ga het ook proberen, alleen een andere RB en misschien nog wat veranderingen. Thanks!
Dit ja, maar even proberen wat meer wedstrijdjes van Arsenal te volgenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt fantastische goals ja, vooral die 2e
Villa LWquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:02 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar misschien is Juanfran een optie. Alleen geen geld voor Willian..
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:02 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar misschien is Juanfran een optie. Alleen geen geld voor Willian..
Villa gewoon joh, met zijn finesse shot trait, dan is het non-stop koekoekquote:
Zo veel opties in het begin voor teamsquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Villa gewoon joh, met zijn finesse shot trait, dan is het non-stop koekoek
Wel een baasquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:07 schreef Tim86 het volgende:
BDIL, hoe bevalt Diego eigenlijk? Zal dit jaar wel echt een eindbaas zijn denk ik
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wel een baasSnel aan de bal, goed in kleine ruimtes perfect eigenlijk.
Wat is er anders dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
Haha geniale halve finale. Pingels 2-1 gewonnenWist niet dat die veranderd zijn
Colombianen zijn echt baas. Unnerstall is fucking goed
Nergens last van hier met pingelsquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hoeft minder lang een richting op te sturen. Ze ging bij mij naast en over
Echt non stop bij die single matches..zo kansloos. Maar ja, dit zag iedereen al aankomenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:10 schreef wieisboos het volgende:
Nu tegen een een 70-68-71 team. Volledig gold![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |