Maak even een stream dan, kan ik ook kijken.quote:
dit jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vorig jaar stegen ze vaak na het weekend hoor
duidelijk geen VOC handelsmentaliteit meegekregenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maver koopt iedere dag van de week IF's omdat hij dan nieuwe teams maakt.
Kan niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maak even een stream dan, kan ik ook kijken.
Achja met meer dan 1.5 m tradeprofit kan hij nog even vooruit. Je moet wel even meer potjes gaan spelen om hem op een flinke match coins achterstand te zetten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maver koopt iedere dag van de week IF's omdat hij dan nieuwe teams maakt.
Voor 30 miljoen mag je toch verwachten dat hij af en toe mag spelen ja.quote:
1.5M ? en alles wat je koopt gaat er tegenwoordig nog af ookquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja met meer dan 1.5 m tradeprofit kan hij nog even vooruit. Je moet wel even meer potjes gaan spelen om hem op een flinke match coins achterstand te zetten.
Dat gaat er niet af hoor. Weet niet hoe het zit maar anders kan je toch nooit 0 coins hebben en 300k trade profit bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1.5M ? en alles wat je koopt gaat er tegenwoordig nog af ook
Neequote:
Maar in dit soort wedstrijdenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor 30 miljoen mag je toch verwachten dat hij af en toe mag spelen ja.
Bale danquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor 30 miljoen mag je toch verwachten dat hij af en toe mag spelen ja.
komt wel weer terug toch? anders iddquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:24 schreef wonton het volgende:
Had het nog niet meegekregen dat ze die coinsbooster eruit hadden gehaald. Tja omdat zij het niet kunnen maken halen ze het maar eruit
Was eergisteren al ja. Maar die komt vanzelf weer terug. Blijkbaar lastiger om te fixen dan de andere glitchquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:24 schreef wonton het volgende:
Had het nog niet meegekregen dat ze die coinsbooster eruit hadden gehaald. Tja omdat zij het niet kunnen maken halen ze het maar eruit
beter had je hem 2 dagen terug gekocht, was hij maar 2 ton ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:25 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb hem inmiddels gekocht voor 400k die IF Aguero. hopen dat hij na het weekend gaat stijgen omdat toch meer mensen hem willen hebben. Ik heb gekeken naar de prijs en hij werd steeds voor 430k verkocht dus ik heb goede hoop dat hij niet gaat zakken
Ideaal zo'n speler kopen om het kopen...bank of rechtsbuiten..echt perfectquote:
yoloquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ideaal zo'n speler kopen om het kopen...bank of rechtsbuiten..echt perfect
Wat gaat er in jouw hoofd om af en toe. Hoe kom je hier nou weer bij.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:27 schreef Djeetje het volgende:
Iemand uit mijn oude klas is de zoon van een van de oude bazen van Action wie dat bedrijf toen heeft verkocht voor meer dan 250 miljoen.
Dan weet je al in je jeugd dat je later nooit meer hoeft te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |