Echt fantastische goals ja, vooral die 2equote:Op zaterdag 28 september 2013 22:59 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genieten die goals.
Geen coins voor Alvesquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik ga het ook proberen, alleen een andere RB en misschien nog wat veranderingen. Thanks!
Dit ja, maar even proberen wat meer wedstrijdjes van Arsenal te volgenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt fantastische goals ja, vooral die 2e
Villa LWquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:02 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar misschien is Juanfran een optie. Alleen geen geld voor Willian..
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:02 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar misschien is Juanfran een optie. Alleen geen geld voor Willian..
Villa gewoon joh, met zijn finesse shot trait, dan is het non-stop koekoekquote:
Zo veel opties in het begin voor teamsquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Villa gewoon joh, met zijn finesse shot trait, dan is het non-stop koekoek
Wel een baasquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:07 schreef Tim86 het volgende:
BDIL, hoe bevalt Diego eigenlijk? Zal dit jaar wel echt een eindbaas zijn denk ik
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wel een baasSnel aan de bal, goed in kleine ruimtes perfect eigenlijk.
Wat is er anders dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
Haha geniale halve finale. Pingels 2-1 gewonnenWist niet dat die veranderd zijn
Colombianen zijn echt baas. Unnerstall is fucking goed
Nergens last van hier met pingelsquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hoeft minder lang een richting op te sturen. Ze ging bij mij naast en over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |