Flodderquote:
The Valleysquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:52 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand een leuke hybrid om Miranda en Varane heen? Formatie maakt niet zoveel uit
quote:
Geordie Shore vind ik beter ze zijn nu al met seizoen 7 en er is dan weer een nieuwequote:
Eerste pot 6-1 gewonnenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ziet er echt héérlijk uit! Hoe speelt het? Ben tot nu toe geen fan van de formatie..
Dan gaat 80k verlies...iets kopen is niet meer verlies nee. Wordt pas als verlies of winst geteld als je weer verkooptquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je tradeprofit zakt niet als je een speler koopt. Enige manier om dit te verlagen is om spelers te verkopen waar je coins voor hebt neergetikt. Als je Hazard koopt voor 100K en vervolgens weer vekoopt voor 20K, gaat er alsnog 100K van je profit af als het goed is.
Heerlijke goals!quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:59 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genieten die goals.
Echt fantastische goals ja, vooral die 2equote:Op zaterdag 28 september 2013 22:59 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genieten die goals.
Geen coins voor Alvesquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik ga het ook proberen, alleen een andere RB en misschien nog wat veranderingen. Thanks!
Dit ja, maar even proberen wat meer wedstrijdjes van Arsenal te volgenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt fantastische goals ja, vooral die 2e
Villa LWquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:02 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar misschien is Juanfran een optie. Alleen geen geld voor Willian..
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:02 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar misschien is Juanfran een optie. Alleen geen geld voor Willian..
Villa gewoon joh, met zijn finesse shot trait, dan is het non-stop koekoekquote:
Zo veel opties in het begin voor teamsquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Villa gewoon joh, met zijn finesse shot trait, dan is het non-stop koekoek
Wel een baasquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:07 schreef Tim86 het volgende:
BDIL, hoe bevalt Diego eigenlijk? Zal dit jaar wel echt een eindbaas zijn denk ik
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wel een baasSnel aan de bal, goed in kleine ruimtes perfect eigenlijk.
Wat is er anders dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
Haha geniale halve finale. Pingels 2-1 gewonnenWist niet dat die veranderd zijn
Colombianen zijn echt baas. Unnerstall is fucking goed
Nergens last van hier met pingelsquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hoeft minder lang een richting op te sturen. Ze ging bij mij naast en over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |