Je tradeprofit zakt niet als je een speler koopt. Enige manier om dit te verlagen is om spelers te verkopen waar je coins voor hebt neergetikt. Als je Hazard koopt voor 100K en vervolgens weer vekoopt voor 20K, gaat er alsnog 100K van je profit af als het goed is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit dus als ik een trade profit heb van een ton en ik koop een speler van 50000 zakt mijn trade profit toch.
Hihiquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
De Sa lijkt wel echt schijtnerveus..komt er amper aan te pas en wil de bal gewoon niet hebben.
Fer, Diaby en Elias zijn echt vergelijkbare bazen. Hebben echt goede statsquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
Fer is gewoon weer fucking goed lijkt me..nu heeft hij ook nog eens betere workrates voor de verdedigende rol
Klopt, kan ook goed schieten. Je moet alleen niet met links schieten want dan trapt hij in de grond en komt de bal niet vooruit (2x gehadquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
Fer is gewoon weer fucking goed lijkt me..nu heeft hij ook nog eens betere workrates voor de verdedigende rol
Dat doe jij altijd met clubsquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, kan ook goed schieten. Je moet alleen niet met links schieten want dan trapt hij in de grond en komt de bal niet vooruit (2x gehad![]()
). Zag er erg vreemd uit.
Terwijl hij nog wel 4* wf heeftquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, kan ook goed schieten. Je moet alleen niet met links schieten want dan trapt hij in de grond en komt de bal niet vooruit (2x gehad![]()
). Zag er erg vreemd uit.
Huh... ik schiet ze altijd in de kruising (vorig jaar), dit jaar heb ik inderdaad jouw shooting accuracy van vorig jaar overgenomen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat doe jij altijd met clubs
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:26 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb 20 euro PSN tegoed maar dat kan ik nu niet toevoegen via FUT14, kan ik het via FUT13 toevoegen en dan over laten zetten? Heb het nog niet eerder gedaan
waarom kan je het niet toevoegen? lijkt mij een omslachtige manier. gewoon points kopen in 14quote:
Dan krijg ik een error, ben ook niet de enige die het heeft.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom kan je het niet toevoegen? lijkt mij een omslachtige manier. gewoon points kopen in 14
overzetten van 13 naar 14 geen ervaring mee. miss een point crack als maver die dit weetquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan krijg ik een error, ben ook niet de enige die het heeft.
jbgs kutvent doeiquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Huh... ik schiet ze altijd in de kruising (vorig jaar), dit jaar heb ik inderdaad jouw shooting accuracy van vorig jaar overgenomen.
Morgen begint Eastbound & Down weerquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
NCIS LA en Hawaii five o zijn weer begonnen
Homelandquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Morgen begint Eastbound & Down weer![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |