Ja jammer man. Konden we allemaal messi kopen voor discardquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:46 schreef Djeetje het volgende:
Jammer dat je geen spelers kon duplicaten
Toch leukquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:47 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja jammer man. Konden we allemaal messi kopen voor discard
je wil het maar niet snappen hequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar best een goeie versnelling
niet iedereen krijgt een stijve leuter van barca spelersquote:
ja en hij kan er gewoon niks vanquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
De Sa lijkt wel echt schijtnerveus..komt er amper aan te pas en wil de bal gewoon niet hebben.
Dat sowieso. Opportunistische, waar ik dus op hoopte, komt er ook totaal niet uit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja en hij kan er gewoon niks van
Ik wel jezus ik voel hem al opkomen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet iedereen krijgt een stijve leuter van barca spelers
in die glazen bol van je gezien zekerquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
Hoppa, De Sa. Fucking goed is hij. Ik zei het al. Lekker onbevangen competitiedebuut in de basis
Heel knap ingeschoten inderdaad. Wereldtalentquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
Hoppa, De Sa. Fucking goed is hij. Ik zei het al. Lekker onbevangen competitiedebuut in de basis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |