ik bedoelde dat mijn Ronaldinho iemand in het spel met 76 pace versneldequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Hoe kan Ronaldinho iemand versnellen dan? Had hij er zelf een pacekaartje op gedaan
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik bedoelde dat mijn Ronaldinho iemand in het spel met 76 pace versnelde
na atletico real?quote:
Ronaldinho is zo goed dat ie een LHC heeftquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik bedoelde dat mijn Ronaldinho iemand in het spel met 76 pace versnelde
?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ronaldinho is zo goed dat ie een LHC heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ben er van door.
Als je een jongen nerveus bij de plee ziet staan, hurk dan even en laat hem vanaf je schoot een plasje doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Geniale gek is het haha, heerlijke tweetsquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
https://twitter.com/PSVBelske
[ afbeelding ]
Nothing specialquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:38 schreef poker4lifee het volgende:
jv9aajg0zhf098wHF
tegengoal vanaf de aftrap![]()
Scheelt een paar 100 coins ofzo maar toch? Met deze huidige prijzen..quote:
Zo'n kaartje kost 2400cquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Scheelt een paar 100 coins ofzo maar toch? Met deze huidige prijzen..
Hij heeft dit jaar best een goeie versnellingquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij kan blijkbaar mensen versnellen?
heb er nog een paar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:45 schreef wonton het volgende:
Heeft iemand nog chem kaartjes in hun club?
Ja jammer man. Konden we allemaal messi kopen voor discardquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:46 schreef Djeetje het volgende:
Jammer dat je geen spelers kon duplicaten
Toch leukquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:47 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja jammer man. Konden we allemaal messi kopen voor discard
je wil het maar niet snappen hequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar best een goeie versnelling
niet iedereen krijgt een stijve leuter van barca spelersquote:
ja en hij kan er gewoon niks vanquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
De Sa lijkt wel echt schijtnerveus..komt er amper aan te pas en wil de bal gewoon niet hebben.
Dat sowieso. Opportunistische, waar ik dus op hoopte, komt er ook totaal niet uit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja en hij kan er gewoon niks van
Ik wel jezus ik voel hem al opkomen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet iedereen krijgt een stijve leuter van barca spelers
in die glazen bol van je gezien zekerquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
Hoppa, De Sa. Fucking goed is hij. Ik zei het al. Lekker onbevangen competitiedebuut in de basis
Heel knap ingeschoten inderdaad. Wereldtalentquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
Hoppa, De Sa. Fucking goed is hij. Ik zei het al. Lekker onbevangen competitiedebuut in de basis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |