Zal zeker wel gaan stijgen als je geduld hebt. Die glitch is weg als het goed is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef Ajacied7 het volgende:
Chemistry styles nu verkopen of verwachten jullie dat ze nog veel stijgen?
Ik kan er mee leven als ze allemaal vol gas zouden geven.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wisselvalligheid hoort blijkbaar bij een jonge ploeg. Wen er maar aan. Gaat je een hele hoop frustratie schelen als je daaraan kan wennen. AZ heeft ook gewoon een hele sterke ploeg. Niet eens een schande om van te verliezen.
Je hebt hier op gewacht hequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het mooi wegdrinken aangezien je
LIF / Alcohol
nu vast al aardig verhoogd is
lastig zeggen, glazen bol dit dat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef Ajacied7 het volgende:
Chemistry styles nu verkopen of verwachten jullie dat ze nog veel stijgen?
Zo loopt hij altijd rond..ook als hij in vorm is. Is gewoon zijn mislukte superworm Jim hoofd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven als ze allemaal vol gas zouden geven.
Zie je Matavz rondlopen alsof hij net 10 minuten wakker is. Toivonen die levensmoe is.
haha ben je er nu al klaar mee?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt Fifa 15?
Poolse keepersquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
hahaha Toornstra vrije trap op de lat, stuit terug op het hoofd van Kurto en gaat erin![]()
neuh pas na die post dacht ik van zal hij weer zo'n vaag topic gemaakt hebben zoals altijd. Was vervolgens de meest recente die hij had aangemaakt.quote:
en een bruma die liever op de tribune zit de volgende wedstrijdquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven als ze allemaal vol gas zouden geven.
Zie je Matavz rondlopen alsof hij net 10 minuten wakker is. Toivonen die levensmoe is.
Ja en heeft hij zijn kraagje omhoog staan als een Badboy.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo loopt hij altijd rond..ook als hij in vorm is. Is gewoon zijn mislukte superworm Jim hoofd.
Bruma vliegt er gewoon in. Deed iedereen dat maarquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
en een bruma die liever op de tribune zit de volgende wedstrijd.
Tja, dat zie je bij meerdere ploegen. Ik snap het zelf ook nooit. Zie je de kleine ploegen er 10x feller ingaan en daardoor nog beter zijn dan de grote ploegen.
In beide trekkingenquote:
niet zo hoog toch, hunter 5kquote:
Daar gaat mijn over 3,5quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
Bojan blessa..wat is dat met al die blessures vandaag joh..
Waarom maak je ieder jaar hetzelfde? Ieder jaar dezelfde spelers lijkt me saai.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik heb al het beste Serie A team wat ik kan maken.... Gelukkig komt GTA online binnenkort.
21 jaar geledenquote:
9 in totaal. 4 verschillende.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet zo hoog toch, hunter 5k
hoeveel heb je er ?
Die spelen gewoon lekker.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:49 schreef wonton het volgende:
[..]
Waarom maak je ieder jaar hetzelfde? Ieder jaar dezelfde spelers lijkt me saai.
(Y) heb alleen nog 2 basis de rest op mijn spelers gezet.quote:
7 x 3K is toch weer 21Kquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je er nog een hele hoop zou hebben. Ik heb er ook nog wel 7 liggen.
Zit niet bij de selectie..ook niet fit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
De groeten Bojandoe maar de Hoes
Misschien omdat iedereen dit jaar gedowngrade is van 4* naar 3*. Volgens mij hebben alleen je CAM toch 4*skills ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die spelen gewoon lekker.![]()
Wilde eigenlijk een ander team bouwen maar het is makkelijk om met de Serie A te beginnen. De stats zijn bizar goed, zeker als je ziet wat je ervoor moet betalen.
Tja ik spijt dat ik CF>ST heb gekochtquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:53 schreef poker4lifee het volgende:
spijt da tik er niet een paar 100 van gekocht hebmaarja, zo leren we constant bij
Tja, zo geldt het voor alle trade dingen natuurlijk. Achteraf is het altijd makkelijk. Al was dit wel vrij logisch..had het alleen niet zo snel verwacht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:53 schreef poker4lifee het volgende:
spijt da tik er niet een paar 100 van gekocht hebmaarja, zo leren we constant bij
En je moet de coins hebben. Achja af en toe eentje oppikken zolang het nog geen AB feest is op de markt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, zo geldt het voor alle trade dingen natuurlijk. Achteraf is het altijd makkelijk. Al was dit wel vrij logisch..had het alleen niet zo snel verwacht.
oh dat is dan weer jammerquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit niet bij de selectie..ook niet fit.
Ja dat is dit jaar wel omlaag gegaan, maar ik ben sowieso niet zo'n skiller. Misschien ga ik het wel ombouwen tot een leuke hybrid. Maar dat zie ik dan wel weer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:53 schreef wonton het volgende:
[..]
Misschien omdat iedereen dit jaar gedowngrade is van 4* naar 3*. Volgens mij hebben alleen je CAM toch 4*skills ?
Ja, nu kan mijn oorspronkelijke trade manier weer gebruikt wordenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
En je moet de coins hebben. Achja af en toe eentje oppikken zolang het nog geen AB feest is op de markt.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoelang het duurt, als het straks stabiel is zijn dit soort dealtjes niet meer te pakken ben ik bang. Aan open bid handelen heb ik een hekel (al helemaal als het completing dag is).quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, nu kan mijn oorspronkelijke trade manier weer gebruikt worden
433(4) bevalt me echt heel goed. Vorig jaar was 4222 ook mijn favo formatie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat is dit jaar wel omlaag gegaan, maar ik ben sowieso niet zo'n skiller. Misschien ga ik het wel ombouwen tot een leuke hybrid. Maar dat zie ik dan wel weer.
En qua formatie... Elk jaar probeer ik af en toe wel een nieuwe formatie maar niets speelt zo lekker als 4222. Bij Fifa 11 was 433 wel echt de shit maar afgelopen jaar waren de afstanden te groot en 4321 vond ik ook maar niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |