Zal zeker wel gaan stijgen als je geduld hebt. Die glitch is weg als het goed is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef Ajacied7 het volgende:
Chemistry styles nu verkopen of verwachten jullie dat ze nog veel stijgen?
Ik kan er mee leven als ze allemaal vol gas zouden geven.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wisselvalligheid hoort blijkbaar bij een jonge ploeg. Wen er maar aan. Gaat je een hele hoop frustratie schelen als je daaraan kan wennen. AZ heeft ook gewoon een hele sterke ploeg. Niet eens een schande om van te verliezen.
Je hebt hier op gewacht hequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het mooi wegdrinken aangezien je
LIF / Alcohol
nu vast al aardig verhoogd is
lastig zeggen, glazen bol dit dat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef Ajacied7 het volgende:
Chemistry styles nu verkopen of verwachten jullie dat ze nog veel stijgen?
Zo loopt hij altijd rond..ook als hij in vorm is. Is gewoon zijn mislukte superworm Jim hoofd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven als ze allemaal vol gas zouden geven.
Zie je Matavz rondlopen alsof hij net 10 minuten wakker is. Toivonen die levensmoe is.
haha ben je er nu al klaar mee?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt Fifa 15?
Poolse keepersquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
hahaha Toornstra vrije trap op de lat, stuit terug op het hoofd van Kurto en gaat erin![]()
neuh pas na die post dacht ik van zal hij weer zo'n vaag topic gemaakt hebben zoals altijd. Was vervolgens de meest recente die hij had aangemaakt.quote:
en een bruma die liever op de tribune zit de volgende wedstrijdquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven als ze allemaal vol gas zouden geven.
Zie je Matavz rondlopen alsof hij net 10 minuten wakker is. Toivonen die levensmoe is.
Ja en heeft hij zijn kraagje omhoog staan als een Badboy.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo loopt hij altijd rond..ook als hij in vorm is. Is gewoon zijn mislukte superworm Jim hoofd.
Bruma vliegt er gewoon in. Deed iedereen dat maarquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
en een bruma die liever op de tribune zit de volgende wedstrijd.
Tja, dat zie je bij meerdere ploegen. Ik snap het zelf ook nooit. Zie je de kleine ploegen er 10x feller ingaan en daardoor nog beter zijn dan de grote ploegen.
In beide trekkingenquote:
niet zo hoog toch, hunter 5kquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |