SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
Feyenoord Rotterdam
Mwah. Doelpunten tegen waren echt bullshitquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Thorb het volgende:
Wat doet die bouwvakker op doel nou weer!!!!!!!!
Hij hield de sprint knop ingedrukt. Rookie mistake.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Thorb het volgende:
Poolioquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Thorb het volgende:
?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Thorb het volgende:
wel weer gescoordquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Tim86 het volgende:
Messi weer blessi? Na 28min al gewisseld zie ik
Omdat je zo'n goede skiller bent (waarom kan je dan niet gewoon iemand met 4* nemen als je ze zo goed kan) neem je spelers die niet kunnen passen, schieten, koppen etc. Alleen rennen en een trucje.Tsja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:57 schreef Djeetje het volgende:
Wat is er nou altijd verkeerd aan mijn teams
En omdat je nu niet meer fatsoenlijk kan skillen terwijl je sprint is het een kutspelquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat je zo'n goede skiller bent (waarom kan je dan niet gewoon iemand met 4* nemen als je ze zo goed kan) neem je spelers die niet kunnen passen, schieten, koppen etc. Alleen rennen en een trucje.Tsja.
Omdat je met 4* skillers de skills van een 5* skiller mistquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat je zo'n goede skiller bent (waarom kan je dan niet gewoon iemand met 4* nemen als je ze zo goed kan) neem je spelers die niet kunnen passen, schieten, koppen etc. Alleen rennen en een trucje.Tsja.
Nopequote:
Alsof je dan niet genoeg trucjes overhebtquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat je met 4* skillers de skills van een 5* skiller mist
Tja.Brenetquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:06 schreef ThadCastle het volgende:
Viergever die een kopbal wint. Headers OP
Een paar lekkere niet nee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof je dan niet genoeg trucjes overhebt
haha lekker hoor p$v kneuzenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha lekker hoor p$v kneuzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Klopt, die is chill !!quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Een paar lekkere niet nee.
Weet alleen niet de perfecte naam er voor, maar zoals scoop turn
Dus stel je 4 spelers op die (behalve pace natuurlijk) er weinig van kunnen. Tsja je moet het zelf weten maar ga dan niet zeiken als je weer batta krijgt. Kijk ook eens naar de defending stats van de verdedigers.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Een paar lekkere niet nee.
Weet alleen niet de perfecte naam er voor, maar zoals Mcgeady spin
jbgsquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Mijn record op FUT![]()
1-0-3
3x offline en 1x tegen Reemi.
Offline op semi-pro 2x en pro
Ga gewoon divisie 10 doen, die gasten zijn niet zo goed. Sample van 2 potjes (moest wel tegen Eto'o, Sturridge, Lennon etcquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Mijn record op FUT![]()
1-0-3
3x offline en 1x tegen Reemi.
Offline op semi-pro 2x en pro
quote:
quote:
Ik was vorig jaar al slecht maar won mijn potjes nog wel en had wat in te brengen, maar nu dat verdedigen weer is veranderd en aanvallen (in mijn ogen wat lastiger is geworden) ook wel lukt het al helemaal niet.quote:
Ga skill game defending doenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar al slecht maar won mijn potjes nog wel en had wat in te brengen, maar nu dat verdedigen weer is veranderd en aanvallen (in mijn ogen wat lastiger is geworden) ook wel lukt het al helemaal niet.
Iedereen zegt voorzetten -> headers of binnenkant voet maar beide lukt niet.
Ach, zo'n leercurve hoort er gewoon bij. Relax, geef het een kans en dan komt het wel goed (, schatje.)quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar al slecht maar won mijn potjes nog wel en had wat in te brengen, maar nu dat verdedigen weer is veranderd en aanvallen (in mijn ogen wat lastiger is geworden) ook wel lukt het al helemaal niet.
Ik scoor ook nog gewoon met combinatievoetbal/passing en dan afronden ipv finessen en headers. Met verdedigen heb ik niet zo veel moeitequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
nice danquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik scoor ook nog gewoon met combinatievoetbal/passing en dan afronden ipv finessen en headers. Met verdedigen heb ik niet zo veel moeite
die had hem niet eens aangenomenquote:
Ik ook hoor, maar dat is ook je eigen keuze. Ik speel liever met variatie dan dat ik alleen maar misbruik probeer te maken van dit soort shit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik scoor ook nog gewoon met combinatievoetbal/passing en dan afronden ipv finessen en headers. Met verdedigen heb ik niet zo veel moeite
om gaan met frustratiequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:21 schreef Djeetje het volgende:
Leer je nou echt wat van die skill games
Mathijs en ik zijn wel een goed duo tot nu toe. Hij is wat meer van het crossen en ik juist van het naar binnen kappenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar dat is ook je eigen keuze. Ik speel liever met variatie dan dat ik alleen maar misbruik probeer te maken van dit soort shit.
Ik zie veel mensen alleen nog maar crosses spammen en in dit spel werkt dat ook gewoon redelijk. Je kan wel vrij veel voorkomen, maar dan kost het ook weer vaak een corner, wat ook weer gevaarlijk is.
Die steekballetjes zonder aan te nemen met buitenkant voetquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar dat is ook je eigen keuze. Ik speel liever met variatie dan dat ik alleen maar misbruik probeer te maken van dit soort shit.
Ik zie veel mensen alleen nog maar crosses spammen en in dit spel werkt dat ook gewoon redelijk. Je kan wel vrij veel voorkomen, maar dan kost het ook weer vaak een corner, wat ook weer gevaarlijk is.
Steekballen zijn echt nice dit jaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die steekballetjes zonder aan te nemen met buitenkant voet
Heerlijk is dat
Heb het gevoel dat passing veel beter kan dan vorig jaar.
Je kan nu ook heerlijk binnenschieten zonder de bal aan te nemen..dat was vorig jaar echt kut. En je kan echt veel soorten steekpasses geven iddquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die steekballetjes zonder aan te nemen met buitenkant voet
Heerlijk is dat
Heb het gevoel dat passing veel beter kan dan vorig jaar.
heb eigenlijk alleen problemen met gasten die echt met 6 man voor de pot hangenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan nu ook heerlijk binnenschieten zonder de bal aan te nemen..dat was vorig jaar echt kut. En je kan echt veel soorten steekpasses geven idd
4231 2 is echt lekker dit jaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb eigenlijk alleen problemen met gasten die echt met 6 man voor de pot hangen![]()
gasten die 4231 spelen enzo, nog niet echt een manier gevonden om daar mee om te gaan![]()
verder fellaini is een beesten walker is gewoon op de brommer.. god die gozer loopt een partijtje hard zeg.
352 ultra def is altijd kut om tegen te spelen..ook dit jaar. Die 2CDM formaties icm ultra def zijn gewoon echt naar. Niet dat ze goed zijn, maar het is gewoon antivoetbal wat die gasten spelen. Ben je alleen maar aan het puzzelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb eigenlijk alleen problemen met gasten die echt met 6 man voor de pot hangen![]()
gasten die 4231 spelen enzo, nog niet echt een manier gevonden om daar mee om te gaan![]()
verder fellaini is een beesten walker is gewoon op de brommer.. god die gozer loopt een partijtje hard zeg.
Depay denkt dat die een en al Ronaldo isquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:32 schreef jepperdeprep het volgende:
Deed Depay nou de calma calma celebration van Ronaldo?
Zilvere Ronaldo hoor dus niet zo dom doenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:33 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Depay denkt dat die een en al Ronaldo is![]()
Ik 26x CF>ST maar die stijgt nog niet echtquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zilvere Ronaldo hoor dus niet zo dom doen
[..]
Ik 26x CF>ST maar die stijgt nog niet echt
ben in ieder geval blij dat ik mijn goede spelers er een gegeven heb toen ze nog goedkoop warenquote:
1equote:
Voetbal op laag niveau is ook niks aan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:38 schreef Djeetje het volgende:
Vandaag trapte iemand me in mijn zij toen hij omhoog sprong met een kopduel zonder reden
6-0 en 5-0 pakkie gekregen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:38 schreef Maoist het volgende:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/172296801
Ik dacht dat dit niet in FUT kon
Genoeg goede alternatieven voor hem.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:40 schreef FCsuarez het volgende:
IF matuidi is ook redelijk onbetaalbaar geworden![]()
had wel een mooi fransen team willen maken.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:40 schreef Maoist het volgende:
[..]
Voetbal op laag niveau is ook niks aan.
Als je een beetje goed bent wordt je helemaal de tyfus ingetrapt en de scheidsrechter is altijd een thuisfluiter. En voetbalblessures zijn vaak de ergste soort (knie,enkel)
Sinds wanneer is hij weg bij Twente ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:41 schreef v0lt026 het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/4645/nikolay-mihaylov/
wtf, die lengte?
dat gelukkig welquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg goede alternatieven voor hem.
Dat zijn wedstrijden die ik speel met mijn 2e team maar die speelt voor geen meter (Eredivisie team)quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
6-0 en 5-0 pakkie gekregen?
en nice goal, kan idd gewoon
Lekker Fusquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:45 schreef Fuszy het volgende:
online seizoen 1-0-0
5-0 gewonnen. IK KAN HET WEER lol
Is dat Boskamp?quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:49 schreef Thorb het volgende:
Flamini is ook wel de Bommel van Arsenal
Zuurquote:
Ook echt een seconde na de goal al vragenquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook echt een seconde na de goal al vragen
Gelukkig wel een goede reservekeeper. Beter dan die neger van ons.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef WeCanDoIt het volgende:
Kut zooi.
Kan er goed een paar maanden uit zijn als dat liesblessure is.
hij kan er niks vanquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef dion_v_k het volgende:
De Sa![]()
![]()
Eindelijk een echte buitenspeler, hoop dat hij wat laat zien
Gewoon een nieuwe Jozefzoon ja, maar zo iemand kan nu wel even nuttig zijn. Dat is de enige die een actie durft te maken momenteel..lekker opportunistisch..prima.quote:
Eey ik heb ook 6 assistsquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En wie zorgen er allemaal voor dat jij de ballen voor het doel krijgt...
Hoe staat het met die Kishna ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef dion_v_k het volgende:
De Sa![]()
![]()
Eindelijk een echte buitenspeler, hoop dat hij wat laat zien
Dat kloptquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelukkig wel een goede reservekeeper. Beter dan die neger van ons.
Is nog heel jong en heeft er net anderhalf jaar uit gelegen met een blessure.Doe maar lekker rustig aan met hem.quote:
Van die blessure wist ik daarom wou ik weten hoe het nu met hem gaat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is nog heel jong en heeft er net anderhalf jaar uit gelegen met een blessure.Doe maar lekker rustig aan met hem.
Hamsik manquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb 3 kandidaten voor de CAM positie. Emanuelson, Giovinco en Palacio...
Vrees dat Emanuelson dan toch gaat afvallen en Giovinco een plaatsje op de bank gaat krijgen...
Wat is er onduidelijk aan dan? Er bestaan gewoon geen 1,5 links meer. Dus league is 1, club is 1 en land is 1.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:58 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zit het nou met die chem? Heeft iemand misschien een site waarop het duidelijk wordt uitgelegd? Heb ff snel wat in elkaar gezet met wat spelers die ik in m'n packs had. Kan ik die spelers die nu 9 hebben nog op 10 chem krijgen met een manager of die nieuwe kaarten? Ik snap de wijzigingen tov vorig jaar nog niet helemaal
Mijn scoopturn heroquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:57 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb serieus nog nooit van die gnabry gehoord. Ga hem maar eens opzoeken
Ja, maar zo zijn er wel meer. Moet het nog maar zien straks. Zal het eerste echt wel halen, maar hoe goed hij zal worden...quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Van die blessure wist ik daarom wou ik weten hoe het nu met hem gaat.
Dat is toch wel een speler met veel potentie ?
En die kaarten hebben daar geen invloed op, dat is gewoon de stijl zoals de spelers dan gaan spelen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is er onduidelijk aan dan? Er bestaan gewoon geen 1,5 links meer. Dus league is 1, club is 1 en land is 1.
Teamgenoot uit zelfde land is dus 1+1+1 =3
Denk dat die net iets te langzaam is voor 4222. De CAMs fungeren daar toch als een soort wingers. De rest van zijn stats zien er echter wel echt goed uit... Misschien toch maar even proberen.quote:
Ja hoe de chemistry boost verdeeld wordtquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:01 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
En die kaarten hebben daar geen invloed op, dat is gewoon de stijl zoals de spelers dan gaan spelen?
Geen van beide. Chemstyle is gewoon een statboost. Soort van permanente attribute kaart.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:01 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
En die kaarten hebben daar geen invloed op, dat is gewoon de stijl zoals de spelers dan gaan spelen?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Denk dat die net iets te langzaam is voor 4222. De CAMs fungeren daar toch als een soort wingers. De rest van zijn stats zien er echter wel echt goed uit... Misschien toch maar even proberen.
Gewoon chem style met 3 pace erop gooien + 3 dribbling of 3 shotquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Denk dat die net iets te langzaam is voor 4222. De CAMs fungeren daar toch als een soort wingers. De rest van zijn stats zien er echter wel echt goed uit... Misschien toch maar even proberen.
Ah ok, thx, dan maar gewoon een nieuw team bouwen want die hybrids worden me te lastig zoquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja hoe de chemistry boost verdeeld wordt
Beter lezen, want dat stond er absoluut niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee tim AZ zou er toch kansloos vanaf gaan
Ik had anders voorspeldquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee tim AZ zou er toch kansloos vanaf gaan
quote:
Jij spaart ze alsof het Flippo's zijn johquote:
Zijn kaart hoor zo veel beter te zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:04 schreef Thorb het volgende:
Bony
Even offline potje gedaan, goaltje buitenkant voet die om de keeper krulde
Griezman
Allemaal voor max 700 coinsquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij spaart ze alsof het Flippo's zijn joh
Weet ik, maar ik wilde niet het risico lopen gr grquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gister kon je ze gratis krijgen gr gr
En allemaal dezelfde Card-IDquote:
Wie geen risico durft te nemen word nooit rijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wilde niet het risico lopen gr gr
Ik run gewoon mijn AB voor een avondje en ik zwem in de coins gr grquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wie geen risico durft te nemen word nooit rijk
gr gr
Rikkert gemacht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik run gewoon mijn AB voor een avondje en ik zwem in de coins gr gr
Niet veel. Gr gr uit Dokkumquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef BDIL het volgende:
Ajacieden wat verwachten jullie van Ajax ?
ellende denk ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef BDIL het volgende:
Ajacieden wat verwachten jullie van Ajax ?
Een avond maarquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik run gewoon mijn AB voor een avondje en ik zwem in de coins gr gr
De Nederlandse Wynnequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:09 schreef DutchSL het volgende:
Brenet had gewoon een bronze RB met 90+ pace moeten zijn.
Haha ja iddquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
Thad, PSV heeft echt SI aids vandaag..gaat net zo als bij onze FM game
Eriksen>Ozilquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:16 schreef jepperdeprep het volgende:
Ozil door de mand gevallen. Miskoop dit dat.
http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/cb-cb/goldquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:21 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die een goed CV duo weet met een triple link ?
thanksquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/cb-cb/gold
Voortaan zelf daar zoeken
hier ook eruit gegooidquote:
Uit bij Swansea zijn de 3 punten altijd prima, maakt niet uit hoequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:24 schreef Thorb het volgende:
Geen beste wedstrijd, behalve de goals, maar wel weer een overwinning
whoa dat is een fucking chille feature. WEFUT JAT DAT!quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/cb-cb/gold
Voortaan zelf daar zoeken
Waar ben je naar op zoek?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:27 schreef v0lt026 het volgende:
[..]wat een klote werk om een team te maken nu zeg, vorig jaar was het leuker
heeft hij vast wel iets op bedachtquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
en kan dus de hele avond niet naar de wc, ja daar word je niet vrolijk van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Maar even zonder grappen als hij echt niet staand kan plassen is hij echt genaaidquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
en kan dus de hele avond niet naar de wc, ja daar word je niet vrolijk van
In eerste instantie dacht ik dat hij hem kreeg voor de bal wegtrappen maar dat was Bakkali. Had wel rood kunnen zijn dat jaquote:
Aldus de oppermafkeesquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:36 schreef WeCanDoIt het volgende:
Niet zo aanstellen met Bruma rood man mafkezen.
2-1quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:36 schreef WeCanDoIt het volgende:
Niet zo aanstellen met Bruma rood man mafkezen.
Ga je Real - Atletico kijken ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
Wel knap hoe AZ PSV vast zet hier zeg...echt al minuten lang
Tim86. Gelijktijdig met 6 andere wedstrijden zekerquote:
Feyenoordquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
2-1
Oh en hij had best rood kunnen krijgen voor die actie.
2e helft sowieso. Eerste helft misschien op de achtergrond ofzo. Ajax gaat voorquote:
Misschien is het weer tijd dat je opflikkertquote:
Niet zo op de man spelen hè.quote:
Dat bepaal ik zelf.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Misschien is het weer tijd dat je opflikkert
Ik heb geen Foxquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2e helft sowieso. Eerste helft misschien op de achtergrond ofzo. Ajax gaat voor
Groningenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:39 schreef DutchSL het volgende:
Dit kan echt weer een seizoen worden met een rare kampioen als AZ of Vitesse of Groningen ofzo.
PSVAjax
Feyenoord
Een of andere gek heeft mijn Vidic gekocht terwijl er echt tientallen veel en veel goedkoper er op stonden.
[ afbeelding ]
Ja kut PSV .. Wat kunnen die mensen wel Jezus die Matavz kan nog geen baksteen voorbij..quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Aww... ben je gefrustreerd marcietje?
Gelukkig kan je het mooi wegdrinken aangezien jequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ja kut PSV .. Wat kunnen die mensen wel Jezus die Matavz kan nog geen baksteen voorbij..
Zeefuik legt hem vol met bitterballen en eet hem leeg.quote:
PEC manquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:39 schreef DutchSL het volgende:
Dit kan echt weer een seizoen worden met een rare kampioen als AZ of Vitesse of Groningen ofzo.
PSVAjax
Feyenoord
Een of andere gek heeft mijn Vidic gekocht terwijl er echt tientallen veel en veel goedkoper er op stonden.
[ afbeelding ]
Matavz noemen in deze weds.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ja kut PSV .. Wat kunnen die mensen wel Jezus die Matavz kan nog geen baksteen voorbij..
Wat heeft Jozefzoon ermee te maken?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Wisselvalligheid hoort blijkbaar bij een jonge ploeg. Wen er maar aan. Gaat je een hele hoop frustratie schelen als je daaraan kan wennen. AZ heeft ook gewoon een hele sterke ploeg. Niet eens een schande om van te verliezen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het mooi wegdrinken aangezien je
LIF / Alcohol
nu vast al aardig verhoogd is
Ja vanmiddag die biertjes aangepakt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
LIF / Alcohol
Zal zeker wel gaan stijgen als je geduld hebt. Die glitch is weg als het goed is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef Ajacied7 het volgende:
Chemistry styles nu verkopen of verwachten jullie dat ze nog veel stijgen?
Ik kan er mee leven als ze allemaal vol gas zouden geven.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wisselvalligheid hoort blijkbaar bij een jonge ploeg. Wen er maar aan. Gaat je een hele hoop frustratie schelen als je daaraan kan wennen. AZ heeft ook gewoon een hele sterke ploeg. Niet eens een schande om van te verliezen.
Je hebt hier op gewacht hequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
LIF / Alcohol
lastig zeggen, glazen bol dit dat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef Ajacied7 het volgende:
Chemistry styles nu verkopen of verwachten jullie dat ze nog veel stijgen?
Zo loopt hij altijd rond..ook als hij in vorm is. Is gewoon zijn mislukte superworm Jim hoofd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven als ze allemaal vol gas zouden geven.
Zie je Matavz rondlopen alsof hij net 10 minuten wakker is. Toivonen die levensmoe is.
haha ben je er nu al klaar mee?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt Fifa 15?
Poolse keepersquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
hahaha Toornstra vrije trap op de lat, stuit terug op het hoofd van Kurto en gaat erin![]()
neuh pas na die post dacht ik van zal hij weer zo'n vaag topic gemaakt hebben zoals altijd. Was vervolgens de meest recente die hij had aangemaakt.quote:
en een bruma die liever op de tribune zit de volgende wedstrijdquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven als ze allemaal vol gas zouden geven.
Zie je Matavz rondlopen alsof hij net 10 minuten wakker is. Toivonen die levensmoe is.
Ja en heeft hij zijn kraagje omhoog staan als een Badboy.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo loopt hij altijd rond..ook als hij in vorm is. Is gewoon zijn mislukte superworm Jim hoofd.
Bruma vliegt er gewoon in. Deed iedereen dat maarquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
en een bruma die liever op de tribune zit de volgende wedstrijd.
Tja, dat zie je bij meerdere ploegen. Ik snap het zelf ook nooit. Zie je de kleine ploegen er 10x feller ingaan en daardoor nog beter zijn dan de grote ploegen.
In beide trekkingenquote:
niet zo hoog toch, hunter 5kquote:
Daar gaat mijn over 3,5quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
Bojan blessa..wat is dat met al die blessures vandaag joh..
Waarom maak je ieder jaar hetzelfde? Ieder jaar dezelfde spelers lijkt me saai.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik heb al het beste Serie A team wat ik kan maken.... Gelukkig komt GTA online binnenkort.
21 jaar geledenquote:
9 in totaal. 4 verschillende.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet zo hoog toch, hunter 5k
hoeveel heb je er ?
Die spelen gewoon lekker.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:49 schreef wonton het volgende:
[..]
Waarom maak je ieder jaar hetzelfde? Ieder jaar dezelfde spelers lijkt me saai.
(Y) heb alleen nog 2 basis de rest op mijn spelers gezet.quote:
7 x 3K is toch weer 21Kquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je er nog een hele hoop zou hebben. Ik heb er ook nog wel 7 liggen.
Zit niet bij de selectie..ook niet fit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
De groeten Bojandoe maar de Hoes
Misschien omdat iedereen dit jaar gedowngrade is van 4* naar 3*. Volgens mij hebben alleen je CAM toch 4*skills ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die spelen gewoon lekker.![]()
Wilde eigenlijk een ander team bouwen maar het is makkelijk om met de Serie A te beginnen. De stats zijn bizar goed, zeker als je ziet wat je ervoor moet betalen.
Tja ik spijt dat ik CF>ST heb gekochtquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:53 schreef poker4lifee het volgende:
spijt da tik er niet een paar 100 van gekocht hebmaarja, zo leren we constant bij
Tja, zo geldt het voor alle trade dingen natuurlijk. Achteraf is het altijd makkelijk. Al was dit wel vrij logisch..had het alleen niet zo snel verwacht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:53 schreef poker4lifee het volgende:
spijt da tik er niet een paar 100 van gekocht hebmaarja, zo leren we constant bij
En je moet de coins hebben. Achja af en toe eentje oppikken zolang het nog geen AB feest is op de markt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, zo geldt het voor alle trade dingen natuurlijk. Achteraf is het altijd makkelijk. Al was dit wel vrij logisch..had het alleen niet zo snel verwacht.
oh dat is dan weer jammerquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit niet bij de selectie..ook niet fit.
Ja dat is dit jaar wel omlaag gegaan, maar ik ben sowieso niet zo'n skiller. Misschien ga ik het wel ombouwen tot een leuke hybrid. Maar dat zie ik dan wel weer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:53 schreef wonton het volgende:
[..]
Misschien omdat iedereen dit jaar gedowngrade is van 4* naar 3*. Volgens mij hebben alleen je CAM toch 4*skills ?
Ja, nu kan mijn oorspronkelijke trade manier weer gebruikt wordenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
En je moet de coins hebben. Achja af en toe eentje oppikken zolang het nog geen AB feest is op de markt.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoelang het duurt, als het straks stabiel is zijn dit soort dealtjes niet meer te pakken ben ik bang. Aan open bid handelen heb ik een hekel (al helemaal als het completing dag is).quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, nu kan mijn oorspronkelijke trade manier weer gebruikt worden
433(4) bevalt me echt heel goed. Vorig jaar was 4222 ook mijn favo formatie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat is dit jaar wel omlaag gegaan, maar ik ben sowieso niet zo'n skiller. Misschien ga ik het wel ombouwen tot een leuke hybrid. Maar dat zie ik dan wel weer.
En qua formatie... Elk jaar probeer ik af en toe wel een nieuwe formatie maar niets speelt zo lekker als 4222. Bij Fifa 11 was 433 wel echt de shit maar afgelopen jaar waren de afstanden te groot en 4321 vond ik ook maar niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |