Ga je Real - Atletico kijken ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
Wel knap hoe AZ PSV vast zet hier zeg...echt al minuten lang
Tim86. Gelijktijdig met 6 andere wedstrijden zekerquote:
Feyenoordquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
2-1
Oh en hij had best rood kunnen krijgen voor die actie.
2e helft sowieso. Eerste helft misschien op de achtergrond ofzo. Ajax gaat voorquote:
Misschien is het weer tijd dat je opflikkertquote:
Niet zo op de man spelen hè.quote:
Dat bepaal ik zelf.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Misschien is het weer tijd dat je opflikkert
Ik heb geen Foxquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2e helft sowieso. Eerste helft misschien op de achtergrond ofzo. Ajax gaat voor
Groningenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:39 schreef DutchSL het volgende:
Dit kan echt weer een seizoen worden met een rare kampioen als AZ of Vitesse of Groningen ofzo.
PSVAjax
Feyenoord
Een of andere gek heeft mijn Vidic gekocht terwijl er echt tientallen veel en veel goedkoper er op stonden.
[ afbeelding ]
Ja kut PSV .. Wat kunnen die mensen wel Jezus die Matavz kan nog geen baksteen voorbij..quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Aww... ben je gefrustreerd marcietje?
Gelukkig kan je het mooi wegdrinken aangezien jequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ja kut PSV .. Wat kunnen die mensen wel Jezus die Matavz kan nog geen baksteen voorbij..
Zeefuik legt hem vol met bitterballen en eet hem leeg.quote:
PEC manquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:39 schreef DutchSL het volgende:
Dit kan echt weer een seizoen worden met een rare kampioen als AZ of Vitesse of Groningen ofzo.
PSVAjax
Feyenoord
Een of andere gek heeft mijn Vidic gekocht terwijl er echt tientallen veel en veel goedkoper er op stonden.
[ afbeelding ]
Matavz noemen in deze weds.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ja kut PSV .. Wat kunnen die mensen wel Jezus die Matavz kan nog geen baksteen voorbij..
Wat heeft Jozefzoon ermee te maken?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Wisselvalligheid hoort blijkbaar bij een jonge ploeg. Wen er maar aan. Gaat je een hele hoop frustratie schelen als je daaraan kan wennen. AZ heeft ook gewoon een hele sterke ploeg. Niet eens een schande om van te verliezen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het mooi wegdrinken aangezien je
LIF / Alcohol
nu vast al aardig verhoogd is
Ja vanmiddag die biertjes aangepakt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het mooi wegdrinken aangezien je
LIF / Alcohol
nu vast al aardig verhoogd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |